ბრიტანეთში რეკლამის სტანდარტები გენდერულ სტერეოტიპებზე მკაცრი გახდება

  13:28:36     18-07-2017

ბრიტანეთში შესაძლოა რეკლამის რეგულაციები გაამკაცრონ.  

რეკლამის სტანდარტების ავტორებმა, საკუთარი მიდგომა რეკლამისადმი მკაცრად განიხილეს, რომელიც სტერეოტიპული გენდერული როლების ფუნქციონირებას ახდენს.

მათ დაასკვნეს, რომ რეკლამები, ძირითადად ახდენს გენდერული სტერეოტიპების იმიტირებას.

შედეგად შეიქმნება ახალი წესები:

რეკლამის სტანდარტების ავტორიტეტმა (ASA) განაცხადა, რომ გადაწყვიტა, რეაგირება მოახდინოს საჯარო რეაქციაზე 2015 წლის სარეკლამო კამპანიის შემდეგ, რამაც საჩივრების ტალღა  გამოიწვია, კრიტიკოსები ამბობენ, რომ  ეს სოციალურად უპასუხისმგებლო იყო.

წარსულში ASA-მ  რეკლამების ობიექციის საფუძველზე, შეუსაბამო გენდერული სტანდარტების გამოყენება აკრძალა. მაგრამ რიგ შემთხვევებში, მარეგულირებელმა მიიღო საჩივრები რეკლამების შესახებ, რომლებიც გამოირჩეოდნენ სექსისტური სტერეოტიპებით, ან იმ ადამიანების დაცინვით, რომლებიც არ ასრულებენ  ტრადიციულ როლებს.

მაგალითად, KFC- ის რეკლამამ ერთი ადამიანი გაანადგურა, რომელმაც თქვა, რომ ის განიცდიდა მწუხარებას, მამაკაცის ნაკლებობის გამო.
რეკლამის სტრანდარტების გამკაცრება, მოხდება იმის გამო, რომ ზოგი მათგანი, უარყოფითად ზღუდავს  ადამიანების უფლებებს.
"მიუხედავად იმისა, რომ რეკლამირება მხოლოდ მრავალ ფაქტორს წარმოადგენს, რომლებიც ხელს უწყობენ უთანასწორო გენდერულ შედეგებს, მკაცრი რეკლამის სტანდარტებს შეუძლია მნიშვნელოვანი როლი შეასრულოს უთანასწორობათა და ინდივიდუალურ, ეკონომიკასა და საზოგადოებაში შედეგების გაუმჯობესებაში, თუმცა, ყველა სტერეოტიპები არ იქნება დაბლოკილი“, -განაცხადეს ASA-ში.