რეკლამა Presa.ge-ზე,
სპეციალური ფასები: 599 877 900

მთავარი | სიახლეები | ბიზნეს პრესა (BP.GE) | English | არჩევნები | პოლიტიკა | საზოგადოება | გმირები | კრიმინალი | დიასპორა | მედიცინა | სამხედრო | სპორტი | ხელოვნება | ლიტერატურა | ყვითელი | | ავტომარიაჟი | ბლოგები | ვიდეო | აფიშა | განრიგი | გურმანი | ვაკანსია 

კომ­პა­ნია RMG GOLD-ის გან­ც­ხა­დე­ბა საყ­დ­რი­სის სა­ბა­დო­ზე მიმ­დი­ნა­რე მოვ­ლე­ნებ­თან და­კავ­ში­რე­ბით
მომ­ხ­მა­რე­ბე­ლი ფი­ნან­სუ­რი სახ­ს­რე­ბის და­ბან­დე­ბას დე­ვე­ლო­პე­რუ­ლი კომ­პა­ნია M2 ობ­ლი­გა­ცი­ებ­ში შეძ­ლებს
და­ვით ნარ­მა­ნია თსუ-­ში სა­მეც­ნი­ე­რო ფო­რუმს და­ეს­წ­რო
ახა­ლი სა­ვალ­დე­ბუ­ლო სა­გა­ნი სა­შუ­ა­ლო სკო­ლა­ში
ყველა სიახლე
 კალენდარი
ორშ სამშ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234
ამინდი
  თბილისი9°-18°
  ქუთაისი9°-22°
  ბათუმი11°-19°
„ქალიშვილი არ მეგონა და იმიტომ გავაუპატიურე“ – ვის ეძახიან საქართველოში ბოზს?

23:01 04.12.2011
[ირმა გაფრინდაშვილი, droni.ge]

თუ როდესმე მსოფლიოს მავანმა სოციოლოგიურმა სამსახურმა ორიგინალური გამოკითხვის ჩატარება გადაწყვიტა, რომელ ქვეყნებში ხდება ყველაზე მარტივად ქალისათვის ბოზის იარლიყის მიკერება, საქართველოს ტრიუმფის თუ არა, ალბათ, ერთ–ერთი მოწინავე ადგილის დაკავებისათვის სრულიად რეალური შანსი აქვს. საფუძველთა საფუძველი, ბუნებრივია, დასავლეთსა და აღმოსავლეთს შორის გაორებულ ქართველთათვის ფრიად მტკივნეული თემა – ქალიშვილობის ინსტიტუტი და მისი თანმდევი მოვლენებია, რომელიც ამ საკითხს აპროვოცირებს კიდეც და ვარიაციებისთვისაც უკიდეგანო შესაძლებლობებს იძლევა.

ვის შეიძლება უწოდონ საქართველოში ბოზი? თუ საზოგადოებაში, რომელსაც ჩვენ განვითარებულს ვეძახით, მსგავსი ტერმინი ფრიად შეზღუდულ სოციალურ ფენაზე, კერძოდ, იმ კატეგორიაზე ვრცელდება, რომელიც ფიგურალურად რომ ვთქვათ, „პანელზე დგას“, საქართველოში ამ მიმართულებით დიდი მრავალფეროვნება შეინიშნება და საკუთარი ქვედინებებიც აქვს.

განათხოვარ ქალს, რომელიც პოტენციურად ქორწინების გარეშე სექსუალური კავშირისათვის „გათავისუფლებულია“, ასევე, ქორწინების გარეშე სექსუალური ცხოვრების მიმდევარ ნებისმიერ სხვა „მიმართულებას“, მეძავის ეპითეტის მისაკუთვნებლად, სრული შანსები ეძლევა. ქალს, რომელიც ქმარს გაშორებულია და სხვა მამაკაცი ჰყავს სექსუალურ პარტნიორად, ასევე, „გაბოზებული ცოლის“ იარლიყი ძალიან ადვილად ეკერება.

მეზობელ–მეგობარ–ახლობელ–ნათესავების მთელი კოჰორტის თვალში, განქორწინებული ცოლი, თუ მით უმეტეს, დედა, ლამის მთელი ცხოვრების განმავლობაში ინარჩუნებს ყოფილი ქმრის წინაშე ვალდებულებას, რომ სხვა მამაკაცი (ქორწინების გარეშე) აღარ იყოლიოს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, ის ბოზია. ზოგჯერ ეს ყველაფერი იმდენად უკიდურეს მარაზმამდეც დადის , რომ ყველაფერი ტრაგიკომედიაში გადაიზრდება–ხოლმე. შემთხვევა მახსოვს, ერთ–ერთ პროვინციაში, ორი განქორწინებული გოგონა სოფლის „ბირჟაზე“ ჩავლისას, მამაკაცების წინაშე ხმამაღლა სიცილს ერიდებოდა, რათა თანასოფლელების თვალში „ავარდნილი გოგოს“ იმიჯი არ “გაენაღდებინათ“.

საქართველოში ისეთი შემთხვევებიც მრავლად არის ცნობილი, რომელთაც ლამის ჩვეულებრივი ტენდენციის სახე მიიღეს. მაგალითად, ახალგაზრდა ქალი, რომელიც თბილისის ერთ–ერთი პრესტიჟული უბნიდან იქვე, მახლობლად გათხოვდა, დაქორწინების შემდეგ მეტად მძიმე მდგომარეობაში აღმოჩნდა. ნარკოტიკებზე დამოკიდებული, ფსიქიკური პრობლემების მქონე ქმარი მას სისტემატურად აყენებდა ფიზიკურ შეუარაცხყოფას. ქალმა მშობლების ოჯახში დაბრუნება რამდენჯერმე სცადა, თუმცა სრულიად უშედეგოდ. მამა და ძმები, რომელთათვისაც განათხოვარი ქალის ცნება, ტრადიციულად, თითქმის მეძავის ცნებასთან ასოცირდებოდა, „უბანში თავი მოგვეჭრებას“ რკინის არგუმენტის მოშველიებით, გოგონას კვლავ უკან აბრუნებდნენ... გოგონა მონსტრ ქმართან, ალბათ, დღემდე იტანჯება, სამაგიეროდ, მისი ოჯახის წევრებს უბანში ამაყად გამოჩენის პრობლემა არ შექმნიათ...

წლების წინ, ერთ–ერთ ევროპულ ქვეყანაში ინციდენტი მოხდა: ავსტრალიიდან ჩასულმა ორმა ახალგაზრდა, სიმპათიურმა ქალბატონმა, ანკეტის შევსებისას, პროფესიის გრაფაში „მეძავი“ ჩაწერა. ქალბატონები სასწრაფო წესით დეპორტირებულ იქნენ საკუთარ სამშობლოში, სადაც მსგავსი ქმედება სრულიად მისაღებ მოვლენად ითვლება და კანონითაც დაშვებულია. 21–ე საუკუნეში, ისევე როგორც მრავალი საუკუნის წინ, მეძავისადმი დამოკიდებულება, თითქმის მთელ მსოფლიოში იდენტურია და ავსტრალიურ–ჰოლანდიური ლიბერალიზმი, ფაქტობრივად, გამონაკლისია...

თუმცა, განსხვავება ამ სტატუსის მინიჭების კრიტერიუმშია, რომელიც სხვადასხვა საზოგადოებასა და სოციალურ კულტურაში ხშირად კარდინალურად განსხვავდება. არ ვიცი, რა ხდება საქართველოს საზღვრებს გარეთ - სამხრეთით თუ სხვაგან, მაგრამ ჩვენს ქვეყანასა და მის გარშემო მდებარე რეგიონში სიტუაცია ამ კუთხით ფრიად სავალალო რომ არის, ამაზე ფაქტები ღაღადებენ.

მცირე ხნის წინ, რუსულმა საინფორმაციოებმა ასეთი ცნობა გაავრცელეს: ჩეჩნეთის ერთ–ერთი სოფლიდან, მოსკოვიდან ახალდაბრუნებული ქალბატონი გაიტაცეს, რომელსაც შვილი ქორწინების გარეშე ჰყავდა. ქალბატონი ერთ–ერთ სამხედრო ნაწილში ჰყავდათ დატყვევებული და მას გარკვეული პერიოდის განმავლობაში აუპატიურებდნენ. ეს - ჩეჩნეთში, სადაც ახალგაზრდა გოგონას გაუპატიურებისათვის ბრალდებულ რუს ოფიცერს, მთელი ჩეჩნეთი, თვით რუსების მარიონეტი კადიროვის თაოსნობით, წლების განმავლობაში მოსაკლავად დასდევდა.

ფაქტია, რომ კავკასიაში, სადაც ქალის პატივისცემის შესახებ ლეგენდები დადის, ეგრეთ წოდებული სახელგატეხილი ქალის მიმართ, უკიდურესად სასტიკი დამოკიდებულება და, ფაქტობრივად, საზოგადოებრივი სტიგმაა. ამ კატეგორიაში კი შეიძლება გავიდეს ნებისმიერი ქალი, ვინც ქალწული არ არის და ოფიციალური მეუღლე არ ჰყავს.

ალბათ ყველას ექნება გაგონილი ფაქტები, რომელიც საქართველოში ხშირად მომხდარა, როცა ქალის გაუპატიურება იმით გაუმართლებიათ, რომ ქალიშვილი, შესაბამისად, „პატიოსანი ქალი“ არ იყოო. ერთი ასეთი რეზონანსული შემთხვევა ხუთიოდე წლის წინ ქართლის ერთ-ერთ რაიონში მოხდა და რაც ყველაზე დიდი ნონსენსი და ტრაგედიაა, გამომძიებელმა მოძალადის მსგავსი არგუმენტი, მის გამასართლებლად სრულიად საფუძვლიანად მიიჩნია.

ბოლოს კიდევ ერთი მცირედი გადახვევაც: საქართველოში უკვე დიდი ხანია მიდის დებატები პროსტიტუციის ლეგალიზებასთან დაკავშირებით. ბანაკის ორივე მხარე, ძირითადად, სოციალურ ქსელებში, საკუთარ მოსაზრებებს, უმეტესწილად, აგრესიის მოშველიებით ავითარებს. მართლმადიდებელ–ტრადიციული უმრავლესობის არგუმენტები უკვე ცნობილი, გადაღეჭილი და გაცვეთილია: ქართველობის წართმევა, ტრადიციების უარყოფა, ამორალობა, მასონების შემოსევა საქართველოში და ასე შემდეგ. მეორე ბანაკისთვის კი, პროსტიტუციის ლეგალიზება დასავლური ფასეულობების აღქმის უმაღლესი მწვერვალია. მათი არგუმენტები კი არანაკლებად გაცვეთილი და ანაქრონიზმი. რაოდენ გასაკვირიც არ უნდა იყოს საქართველოში ბევრისთვის, პროსტიტუციის ლეგალიზებას დასავლეთში გენდერული თანასწორების მხარდამჭერები, ჰუმანისტები, ახალი თაობის დემოკრატები და მათი თანამდგომნი კატეგორიულად ეწინააღმდეგებიან, თვლიან რა მას ქალის დამცირება–დაკნინებად და მის „მოხმარების პროდუქტად“ ოფიციალურად დაკანონებას არასწორად მიიჩნევენ...

ეს იმის საილუსტრაციოდ (ასევე, ზემოაღწერილ უმძიმეს სურათთან შესადარებლად), თუ ჩვენთვის ოცნების მწვერვალად ან ტალახის სროლის ობიექტად (გემოვნების მიხედვით) ქცეულ დასავლეთში როგორ ფასდება ქალი (მისი მამაკაცთან თანასწორობის იდეა საზოგადოებაში), რომლის უფლებებისა და პატივისცემის საერთო სურათში, სულაც არ არის საჭირო საათნახევრიანი სადღეგრძელოების ფენომენის არსებობა და არც სამზარეულოდან ფქვილიანი ხელებით გამოყვანილი, მამაკაცთა სუფრასთან ატუზული, „საერთო პატივისცემით შემოსილი“ ოჯახის დიასახლისი ფიგურირებს სადმე...

droni.ge

ბეჭდვა  
კომენტარები:
2011-12-04 23:48:20
გულისამრევი ტრადიციები გვაქვს.ქორწილის სუფრიდან დაწყებული ქელეხის სუფრიტ დამტავრებული,ხოლო ეს პრიმიტიული ქალისვილობის ინსტიტუტი კი არადა დაუნიზმის კომუნაა

ჰაჰ2011-12-05 00:03:44
ვაიმეეეე რა ! მარრაააზმმმმმმმმმმ ხალხო რა გვჭირს ნუუუ?!ქალიშვილობის ინსტიტუტი და ქალიშვილობის ინსტიტუტი! ტვინი დამეღალა რაა!თუ მიაკრეს იარლიყი და ღირსი იყო ალბად ტყუილად არავინ არავის არ აფერს არ აკრავს და თუ კარგი ქალი იყო რატომ არ კიდია ჭორიკნები?თუ სუფთა ხარ მაგარიც ხარ !და თუ კაცი გინდა ქორწინების გარეშე და ეგეთი ევროპელი ხარ ჭორიკნების არ მოსმენაც უნდა შეგეძლოოოს!

2011-12-05 00:52:16
ჰაჰ .... სიტყვა სუფთა ჯერ უნდა იცოდე რას ნიშნავს და მერე ვილაპარაკოთ.

ლიზა2011-12-05 00:59:45
ამ თემაზე მეც ბევრი ვიდავე და ბოლოს მივხვდი,რომ დისკუსიებით "ქალიშვილობის ინსტიტუტი" არ "დაირღვევა":)
საჭიროა მოქმედება და აღზრდის მეთოდების შეცვლა.თუ აქამდე მშობლები ქალიშვილებს აფრთხილებდნენ, არ გაკარებოდნენ მამაკაცებს,ახლა ამის ნაცვლად დაარიგონ,რომ დაუცველი სექსს, არც თუ ისე იშვიათად, ან ორსულობა,ან რომელიმე ვენერიული დაავადება მოაქვს.
მე მაინც მგონია,რომ საქართველო ასე თუ ისე ჰუმანური ქვეყანაა,ერთი მხრივ გასაოცრად ჯღერს,თუმცა დარწმუნებული ვარ,(თუმცა ამას გარკვეული დრო სჭირდება)ღირებულებები გადაფასდება და ქალის პიროვნების შეფასების პირველი კრიტერიუმი არა ქალიშვილობა,არამედ ინტელექტი ან სულიერი სილამაზე გახდება.
რა თქმა უნდა ტრადიციებზე აღზრდილ ხალხს უჭირს ახალ ტენდენციებთან და ინსტიტუტებტან შეგუება,რაც სავსებით ნორმალური იქნებოდა თუ კი არ გადაიზრდებოდა აგრესიულ თავდასხმებში და ჩაქოლვის ცერემონიებში.
მათთვის კი ვინც მსგავს აზრს არ იზიარებს,კამათის დაწყებამდე ვურჩევდი გაეცნონ პაოლო კოელიოს შემოქმედებას ან ნახონ ფილმი " chocolate"ჯულიეტ ბინოჩისა და ჯონი დეპის მონაწილეობით.

2011-12-05 01:09:14
რატომ არავინ დაწერა კომეტარი ეს აბსლუტური სიმართლეა სამწუხარო რეალობაა

თავგასიებული2011-12-05 01:56:43
ირმა, აქ პირად პრობლემებზე არ უნდა ისაუბრო.

2011-12-05 01:59:36
ენას ძვალი არ ააქვს........(ბოზი ლამაზს ნიშნავს ასე რომ არ გაიტეხოთ გული თუ ვინმემ ამ სიტყვით შეგამკოთ) :):):):):)

2011-12-05 02:01:11
ჩემს კომენტარში არაფერი წერია ისეთი რაც თქვენს სტატიაში არ მოიპოვებოდა. მოდერატორო დაუშვი კომენტარი:):):)

ლიზა2011-12-05 02:02:58
ვინ რაზე ისაუბრებს, არ არის ეს თავგასიებულების საქმე!

ნია2011-12-05 02:38:19
კი მაგრამ საქმე გამოგელიათ?რას გადაეკიდეთ ამ ქალიშვილებს,დაანებეთ თავი..ყველას თავის შეხედულებები აქვთ..მე ტრადეციებს დიდი პატივს ვცემ..მითუმეტეს ევროპაში ვცხობრობ წლებია...

მილა2011-12-05 02:53:32
პატიოსნება ბიოლოგიური მცნება არ არის,როგორც სამწუხაროდ ბევრს მაიჩნია

ტოკ ტოკ2011-12-05 04:25:11
ხედავთ ხალხონო ამ საიტზე არაპოლიტიკურ სტატიებს აარაუშავს, პოლიტიკურში გიჭირთ, ძალიან გამოხატავთ თქვენს აზრებს

ელენე2011-12-05 04:36:14
ქართველები ქართველობენ მაგრამ სუფრასთან!!!!!!! სხვას რომ შეურაცყოფა არ უნდა მიაყენო და ძალა რომ არ უნდა იხმარო ეგ ავიწყდებათ..როგოიც არ უნდა იყოს ესა თუ ის ქალი..(ან მამაკაცი)ის მისი პირადულია..ასე რომ..ლამაზ სადგეგრდზელოებს .ლამაზი ურთიერთობები ჩამოაყალიბონ სჯობს..

მაჩვი2011-12-05 07:32:08
აუჰჰ ქართული რეალობით თუ ვიმსჯელებთ 99 % მსოფლიოს ქალებისა BOზIA

ანა2011-12-05 10:00:26
მოდი ასე ვთქვათ,რაც დასანგრევი იყო უნდა დაინგრეს,ხოლო რაც მისაღებია უნდა მივიღოთ.საზოგადოება მუდმივად უნდა ახლდებოდეს,ხოლო ძირითადი და ფასეული უნდა დარჩეს.მთავარი ის არის ,რომ ადამიანმა ზღვარი უნდა იცოდეს, რათა ადამიანად დარჩეს.ზღვარიც ინდივიდზეა დამოკიდებული,ამას სხვა ვერ დაგიდგენს. სხვის ომში ყველა ბრძენია,ვფიქრობ ადამიანი (საზოგადოება) უნდა დაფიქრდეს რამდენად აქვს უფლება სხვის ცხოვრებაში ჩარევის უფლება და რამდენად არა.ყველაფერი ბავშვის აღზრდიდან იწყება. ადამიანებს ავიწყდებათ,რომ ბავშვს არა მხოლოდ ყოფითი პრობლემების მოგვარება სჭირდება,არამედ მშობლის უპირველესი მოვალეობაა მისი პიროვნებად ჩამოყალიბება.ხოლო პიროვნება თავად მიხვდება ამა თუ იმ პრობლემას როგორ გაუმკლავდეს.(თუმცა არც ის უნდა დაგვავიწყდეს,რომ როცა ზოგიერთი მშობელი ლუკმა-პურის მოსაპოვებლად იბრძვის, შეიძლება მთავარი გამორჩეს) ზღვარი ყველა დროში არსებობდა და იარსებებს,მთავარია ამ ზღვართან როგორი შეგნების ადამიანი დგას.დოგმა საჭიროდ არ მიმაჩნია,ჩვენ ყოველთვის ვიცით,როდის "ვამეტებთ"და როდის არა.ყველა ადამიანს ვუსურვებ ყოფილიყოს პიროვნება,სწამდეს ,რომ რმერთი ყოველთვის დაეხმარება ,თუკი მას ეს გულით უნდა...

მაკუნა2011-12-05 10:44:15
რა იყოთ რატომ არ გამოაქვეყნეთ ჩემი სატატია. რა მეტისმეტად ობიექტური შეფასება იყო ქართველი კაცების, რა არ მოგეწონათ???????????????????????????????????????

მაკუნა2011-12-05 10:57:50
ქართველი კაცების უმეტესობა უვარგისია. ჰგონიათ რომ შარვალი რახან აცვია ყველა კაცია, თუმცა ნამდვილი ყ არიან.თუ ქალი ლამაზია და კარგი აღნაგობა აქვს ეგ იმას არ ნიშნავს რომ ბ----ა. ზოგი კაცი იკამდეც ეცემა, თუ ქალმა არ მისცა გამოგონილ ჭორსაც ავრველებს ,,მელას რაც ესიზმრებოდა ის ელანდებოდაო'' მაგათი საქმეც ზუსტად ასეა. ევროპა თუ გინდათ ევროპულადაც უნდა იაზროვნო, და არა ევროპის პაროდიას აკეთებდე , რატომ უნდა იყოს საქართველოში ყველაფერი გაუკუღმართებული, თუ ქალი ევროპაში კაცებს ხელთათმანებივით იცვლის ბოზად არავინ აღიქვამს, ეს მისი პირადი ცხოვრებააა და არავის ახება. რა უნდა დავარქვათ იმ კაცებს ვინც ქალებს ხშირად იცვლიან ,განა რა არიან ბო--ბზე უარესები,ამ აღვირახსნილობას სიტყვებიც არ მყოფნის ამას რა დავარქვა.ყველამ თავის ტ----კს მიხედოს ,საკუთარ თავში მოძებნოს ნაკლი და სხავას ქვა მერე ესროლოს. იქნებ თვითონ ჩასაქოლებელია.

ლიზი2011-12-05 13:34:37
უკაცრავად მაგრამ რა უცენზურო სიტყვა იპოვეთ ჩემს კომენტარში?????

ლიზი2011-12-05 14:03:57
სასაცილოა პირდაპირ... კომენტარის გაკეთებაც ნაცნობობითაა საქართველოში???? ვააააააააააა მაგარიაააააააააა...........

მემე2011-12-05 15:23:57
დაიცავით ტრადიციები, ცხოველურ დონეზე ნუ დაეცემით. ეხლა აქ ბევრი "ლიბერალი" მამაკაცი იტყვის ჩემთვის სულერთია იქნება თუ არა ქალიშვილი, მაგრამ საქმე საქმეზე რომ მივა მაინც ქალიშვილს ანიჭებენ უპირატესობას. და ლოგიკური არის, რადგან არავის არ უნდა მეუღლედ სხვისი ნახმარი ქალი, ეს პირდაპირ მამაკაცურ ღირსებას ურტყამს. წარმოდგენაც კი გულის ამრევია. მით-უმეტეს საქართველოში! პატარა ქვეყანა ყველა ყველას იცნობს. ასე რომ თუ მაინც და მაინც ევროპელობას აწვებით, სახვა გაცილებით უკეთესი ღირებულებები აითვისეთ!

მაკუნა2011-12-05 15:32:52
მაჩვი 2011-12-05 07:32:08
აუჰჰ ქართული რეალობით თუ ვიმსჯელებთ 99 % მსოფლიოს ქალებისა BOზIA


კაცების 99%-იც ბო---------------ია,ეგ არ დაგავიწყდეთ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

მაკუნა2011-12-05 15:36:54
მემე 2011-12-05 15:23:57
დაიცავით ტრადიციები, ცხოველურ დონეზე ნუ დაეცემით. ეხლა აქ ბევრი "ლიბერალი" მამაკაცი იტყვის ჩემთვის სულერთია იქნება თუ არა ქალიშვილი, მაგრამ საქმე საქმეზე რომ მივა მაინც ქალიშვილს ანიჭებენ უპირატესობას. და ლოგიკური არის, რადგან არავის არ უნდა მეუღლედ სხვისი ნახმარი ქალი, ეს პირდაპირ მამაკაცურ ღირსებას ურტყამს. წარმოდგენაც კი გულის ამრევია. მით-უმეტეს საქართველოში! პატარა ქვეყანა ყველა ყველას იცნობს. ასე რომ თუ მაინც და მაინც ევროპელობას აწვებით, სახვა გაცილებით უკეთესი ღირებულებები აითვისეთ!


რა მამაკაცურ ღირსებაზე ლაპარაკობ,განა იგივე ღირსეული კაცები არ ხდიან ნამუსს ქალიშვილებს და მერე ძაღლებივით მიაგდებენ ბედის ანაბარა,როგორ უნდა დაუმტკიცო კაცს რომ ქალიშვილი ხარ? გამაგებინეთ???????????

"აყვავებული ეკონომიკა"2011-12-05 16:02:48
მაკუნა გაოცებული ვარ პირდაპირ შენი პროგრესული აზროვნებით. :D ქალი თუ კაცებს ყოველდღე ხელთათმანებივით იცვლის ბ-ზია აბა რა ჯანდაბაა. თუ ყოველდღე ხან ერთი კაცი უნდება და ხან მეორე მაშინ რა განსხვავება მასსა და ჩვეულებრივ კლასიკური გაგებით ბ-ზს შორის, რომელიც აღნაგობის ან ცისფერი თვალების გამო კი არა ფულის გამო წვება ადამიანთან

2011-12-05 17:28:06
ქალი ღმერტმა შექმნა მამაკაცისთვის,ქალმა მამაკაცი უნდა აღაგზნოს სხვა შემთხვევაში კაცი ხორთუმდაკიდულ სპილოს ემსგავსება.მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას რომ ყველას მისცეს.უპირველეს ყოვლისა კაცი აშავებს როცა ქალს თვალი გარეთ გაურბის. ქალებს სექსის შიმშილი აქვთ ქართველი მამაკაცები რატომღაც არ დაგიდევენ პარტნიორის სიამოვნებას ესარის მიზეზი იმისა რომ შეცვალონ ახლით.<<<<<ყველა ქვაბს თავისა თავსახური აქვს>>>>>>> პოვნის შემთხვევაში ყველაფერი კარგადაა

თამარი2011-12-05 17:54:44
ქართველი მამაკაცი ყველაზე უინტერესო მამაკაცი გახდა მსოფლიოში...

2011-12-05 19:41:41
ქლიშვილი მაგრი პონტია

მემე2011-12-05 21:58:24
მაკუნა

როგორ უნდა დაუმტკიცო კაცს რომ ქალიშვილი ხარ? გამაგებინეთ???????????



მაგას რა გაგება უნდა, ბუნებამ აპკი ტყუილად კი არ შექმნა ქალისთვის. ოღონდ არ დაიწყო ეხლა გაკერილ ქალიშვილებზე :)) ეგ ძალიან ბავშვური დასკვნაა თუ კაცი დაუნი არაა მაინც მიხვდება გაკერილია თუ არა!

მაურიციო2011-12-06 06:48:27
მემე მარტლა არ იცი როგორ უნდა დაუმტკიცო ქალიშვილი ხარ თუ არა ?თვითონ შენი სლოგანი ამბობს ამას.მემეეეეეე

მაურიციო2011-12-06 06:50:21
მე გაკერილ დაკემსილი არ ვიცი კველანაირი საამურია და ვინც არ იცით გასინჯეთ დანახავთ

მაურიციო2011-12-06 06:56:05
მე მთელი ცხოვრება ვებრძვი ქალიშვილობის ინსტიტუტს რითიც შემიძლია და რამდენჯერაც შემიძლია და რაც წლები მემატება მით უფრო იშვიათად მარა უფრო სიამოვნებით

* SaL *2011-12-06 07:51:24
uagresad did pativs vcem qartul tradiciebs da qalishvilobis institutsac mivesalmebi, magram ar sheidzleba sxvebis cxovreba vakritikot radgan sheidzleba xval da zeg chven gavxdet kritikisa da gansjis obieqti.cxovreba isetia veravin gansazgvravs winaswar ra rogor moxdeba da aravin icis vin sad waimtvrevs kisers:) amitom jobia yoveltvis shevikavot tavi sxvisi cxovrebis ganxilvisgan.visac unda qalishvili gatxovdeba visac unda araqalishili ver vxdebi ra problemaa da ratom daobt :)

მაკუნა2011-12-06 09:57:13
მემე 2011-12-05 21:58:24
მაკუნა

როგორ უნდა დაუმტკიცო კაცს რომ ქალიშვილი ხარ? გამაგებინეთ???????????

მაგას რა გაგება უნდა, ბუნებამ აპკი ტყუილად კი არ შექმნა ქალისთვის. ოღონდ არ დაიწყო ეხლა გაკერილ ქალიშვილებზე :)) ეგ ძალიან ბავშვური დასკვნაა თუ კაცი დაუნი არაა მაინც მიხვდება გაკერილია თუ არა!

ამ კითხვაზე პასუხიც ბანალურია,ისევე როგორც ღირსეული მამაკაცის არსებობა საქართველოში.
თუ ასეთი ღირსეული ერია, ცოლად ქალიშვილი რომ მოყავთ, მერე სხვა ქალებისკენ რატომ გაურბით თვალები და სხვა რამეც. განა ცოლი ვერ აკმაყოფილებს, თუ კაცის საყვარელს ბ------ი არ ქვია ? მაშინ ბოლოს არჩევანს თუ ბ--ზ საყვარელზე აკეთებენ კაცები რა მნიშვნელობა აქვს თავიდან როგორ ქალს მოიყვანს ცოლად. არც ქალიშვილი უნდა და არც <<<<<<<<<სხვისი ნახმარი>>>>>>>>> როგორც შენ უწოდე,საბოლოოდ მაინც ბ---ი საყვარელი ურჩევნიათ.

მაკუნა2011-12-06 10:08:08
აი ღირსეული მამაკაცის მაგალითი, ჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰაჰჰააააააააააააააააააა საღოლ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


მაურიციო 2011-12-06 06:56:05
მე მთელი ცხოვრება ვებრძვი ქალიშვილობის ინსტიტუტს რითიც შემიძლია და რამდენჯერაც შემიძლია და რაც წლები მემატება მით უფრო იშვიათად მარა უფრო სიამოვნებით

2011-12-06 10:18:03
ყველაზე დიდი უბედურება ისა რო ამ თემაზე უკვე ყველგან წერენ და ლაპარაკობენ არ შეილება კი ქორწინებამდე სექსი მარა თუ აქ ვინმეს ეს მხოლოდ მისი საქმეა და დანაშაულიც არა და არც ცუდია მაგაში რამე

2011-12-06 10:22:18
დროა მოისპოს საერთოდ ქალიშვილობის ინსტიტუტი საქართველოში მაინც აღარ დარჩა ნაღდი ქალიშვილი.გაკერილ გამოკერილები დადიან,ვულგარულები და გამომწვევად ჩაცმულები,ასეთს რომ შეხედავს კაცი კი იტყვის ნაღდი ბ----იაო,და მერე უმტკიცე საპირისპირო. სამწუხაროდ ქალები თვითონ აძლევენ მამაკაცებს საბაბს მათზე ცუდად იფიქრონ, თავიანთი ქცევით , ჩაცმულობით .და სე მხოლოდ ქალების ბრალია, კაცებს კი მხოლოდ ერთ რამეზე უჭყეტიათ თვალები ყველანაირი ქალი მიართვი,უარს არცერთზე არ იტყვიან . მ უ ს უ ს ე ბ ი!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


მაურიციო 2011-12-06 06:50:21
მე გაკერილ დაკემსილი არ ვიცი კველანაირი საამურია და ვინც არ იცით გასინჯეთ დანახავთ

მემე2011-12-06 10:28:08
ქალიშვილობის ინსტიტუტი რამოდენიმე საუკუნეს ითვლის და ვიღაც მაკუნა მაურიციო ვერ დაანგრევს გარწმუნებთ :))))) ღრმად აქ გადგმული ფესვები :P და ზოგადად ქალიშვილობის ინსტიტუტი მარტო აპკით არ შემოიფარგლება ის უფრო მეტია.. მორალზე ოჯახის სიმტკიცეზე ზნეობრივ ღირებულებებზეა აგებული!

მაკუნა

შენ ისეთი განცდებით წერ ამ ყველაფერს, გეტყობა რომ ეს ყველაფერი საკუთარ თავზე გადაგხდა. და შენ თუ ვიღაც არა კაცი შეგხვდა არ ნიშნავს რომ ყველა კაცი ერთნაირია. მე ცოლი მყავს მაგრამ მერწმუნე არანაირი სურვილი არ მქონია მეღალატა :))

ვერ ვიტან ამ ვაი ფემინისტებს და გენდერული თანასწორობის ვაი მებრძოლებს :)) თუ კაცი და ქალი თანასწორია ყველაფერში წადით სტროიკაზე იმუშავეთ ქალებო და შემოიღონ ქალებისთვის ჯარში გაწვევა! და ნუ გექნებათ პრეტენზია კაცებთან იმისა რომ ქალებათ არ ჩაგთვალონ, თქვენ ხო ჩვენი თანასწორები ხართ :)))

მაკუნა2011-12-06 10:42:30
მიხარია რომ შენ ბედნიერი ხარ. ასე მომავალშიც იყავი. მაგრამ ყველა ასე არ არის და ბედნიერი დასასრულიც ყველას არა აქვს. შენ გაგიმართლე მე არა. ამას ვეღარ შევცვლი და სამწუხაროა ძალინ,შეიძლება ცემი კომენტარებით ჯოხი გადავღუნე და ნამეტანი მომივიდა, მაგრამ მე ასე ვხედავ რეალობას,წარსულში გამოცდილმა ტკივილმა მომავალი ჩაკეტა.ბედნიერების იმედიც მომავალთან ერთAდ მოკვდა. თავს აღარ მოგაბეზრებთ ჩემი კომენტარებით, ხანდახან კაცებმა უნდა იფიქროთ რას აკეთებთ და რომ სხვას შეიძლება ცხოვრება დაუნგრიოთ, კარგედ!!!!!!!!!!!!!!

მემე
შენ ისეთი განცდებით წერ ამ ყველაფერს, გეტყობა რომ ეს ყველაფერი საკუთარ თავზე გადაგხდა. და შენ თუ ვიღაც არა კაცი შეგხვდა არ ნიშნავს რომ ყველა კაცი ერთნაირია. მე ცოლი მყავს მაგრამ მერწმუნე არანაირი სურვილი არ მქონია მეღალატა :))

კოლხი2011-12-06 11:29:13
მაკუნა "ძვირფასო" რას მიედ-მოედები? ან შენ რას ჩმახავ ირმა გაფრინდაშვილო? ე.ი. თუ 50 კაცგამოვლილი "გოგონა" არ მოვიყვანე ცოლად გოიმი ვარ არა? ევროპაში ცხვირსახოცებივით იცვლიან კაცებს და აქ რაღა ჯანდაბა გვეცა არა? ქალს რომელსაც ქორწინების გარეშე ჰყავს სექსუალური პარტნიორი, არაფრად აგდებს,, ყოფილ მეუღლეს, ძმას, ვაჟს და სინდისს უბრალოდ თანამედროვე ადამიანია ხომ თქვენი განსჯით?
გამაუპატიურებელი დიახაც უმკაცრესად უნდა დაისაჯოს! ამაში ორი აზრი არ არსებობს.
ისე მაკუნა თუ გინდა ცხოველებთანაც გაიზიარე სარეცელი, ეს ხომ სავსებით ნორმალურია!

ლოლ2011-12-06 11:41:39
რა საშინელებაა ეს პირად შეურაცხოფაზე გადასვლა :|

ჯერ ეს ერთიც,რაც ხდება, ქართველი კაცების ბრალია,მძულხართ. ყველა ერთნაირად აზროვნებს, რო კითხო, არა რა ქალიშვილი, თუ მეყვარება,პრობლემა არაა,მაგრამ რეალურად ჩმOრები ხართ.შეიძლება თქვენთვის მართლაც არიყოს პრობლემა ,არა ისევდაისევ ნაგავი საზოგადოების აზრი გაინტერესებთ,რას იტყვის, მეზობელი,უბნელი, საძმო. ფუ რა მარაზმია, საკუთარ ცხოვრებას სხვისი აზრების ხარჯზე რომ აგებთ.იმიტოა რომ ასე მომრავლდა ახალგაზრდა მარტოხელა დედები, და კაცები მე2 და მე3 ცოლებით. მახსოვს ერთი ვაი ქართველი "მამაკაცი" მკერავდა საცოდავად, მეკაიფა თავის ჭკუით,ამხელა ხარ,რადროს შენი ქალიშვილობააო, 21ე საუკუნეაო. და როცა ვკითხე შენი და არაა ქალიშვილითქო, გაუტყდა,და გინება დაიწყო, ბOზი ხო არააო :| ჯერ თითონ ჩამოყალიბდით რა გინდათ ქალებისგან. მე პირადად ზუსტად ვიცი რომ ქართველი კაცი გვერდით არასდროს მეყოლება, იმიტორომ თქვენივე მდარე აზროვნებით შემაძულეთ თქვენი ჯიში.

მაკუნა2011-12-06 12:11:35
კოლხი
ისე მაკუნა თუ გინდა ცხოველებთანაც გაიზიარე სარეცელი, ეს ხომ სავსებით ნორმალურია!



შენ ალბათ უკვე გაიზიარე სარეცელი ცხოველებთAნ და ძალიან მოგეწონა , თორემ არ მირჩევდი ამას,არა!!!!!!!!!!!!!!!!!

ქეთა2011-12-06 12:16:50
ხალხო ეგ რა ჯანდაბა გჭირთ. რა ხდება ამ საიტზე.ერთმა სტატიამ როგორ გამოიწვია ამხელა აყალმაყალი.

ლოლ
მაგარი კომენტარია და გეთანხმები 100% ით, მაგარი გოგო ხარ,საღოლ.

ისე ცნობისათვის პირად შეურაცყოფაზე არ უნდა გადადიოდეთ, ყველას თავისი აზრი აქვს და ამ აზრის გამოხატვის უფლებაც ყველას აქვს.ასე არ შეიძლება.

მარიტა2011-12-06 17:51:00
ქალიშვილობის ინსტიტუტი დიახაც რომ უნდა იყოს და საჭიროა გოგონები ტრადიციულად ავღზარდოთ, მაგრამ რაც შეგეხებათ ქართველ კაცებს კომენტარებზე გეტყობათ როგორ სცემთ პატივს ქართველ ქალებს , რის ებროპა რა ებროპა მხოლოდ გაწყობთ გაევროპელებული დღევანდელობა მუცელგაბერილო ბანჯგვლიანებო.

სოსო2011-12-06 18:21:16
რატომ ებრძვით ერთმანეთს ? :D ამ საკითხზე ყოველთვის იქნება ორი აზრი და ეს არც ქალების ბრალია და არც ქართველი კაცების მდარე აზროვნების, ეს ტრადიციაა და ასე იოლად ვერ გადააგდებთ . ამ შემთხვევაში საუკეთესოა კარგი ქალიშვილი გოგო, მაგრამ არაქალიშვილი გოგოებიც არიან კარგები და ქალიშვილებიც ბ..ზ..ი(ეს რო აგარ დამიბლოკოთ იმიტომ):D ანუ შეიძლება არაქალიშვილი არჩიო ქალიშვილს, ეს არავის საქმე აგარაა უკვე .

ისე ჩემი აზრით გოგოები ბევრად უფრო მეტად ხართ საზოგადოების აზრზე დამოკიდებულები ვიდრე ბიჩები .

NIII2011-12-06 18:56:38
არაფელი დამიწერია მე აქ ოცენზუროოოოოოოოოოოოოოოოოო!!!! "გენიოსებო"!!!!

NIII2011-12-06 18:58:01
სოსო გოგოები უსრო მეტად იმიტომ ვართ საზოგადოების აზრზე დამოკიდებული რო საქართველოში განდერული თანასწორობა არ არსებობ!!! ისე ეს სტატია 100%ით მართალია

NIII2011-12-06 18:59:16
საქართელოში ერთი შეცდომა (ანუ რას ვგულისხმობ შეცდომაშ: განქორწინება, მეორედ გათხოვება, შეყვარებულის ყოლა) და უკვე მსუბუქი ყოფაქცევის ქალი ხარ!!!

NIII2011-12-06 19:00:35
ისე საქართველოშ მამაკაცები აზროვნებით რო მოიკოჭლებთ ამაში ორი აზრი არ არსებობ! მამაკაცებო ცწორედ თქვენი აზროვნების გამო ვართ გოგოები ასე ნარკოტიკივიღ დამოკიდებული საზოგადოების აზრზე!!!

2011-12-06 21:52:50
NIII საზოგადოების აზრზე იმიტომ ხართ დამოკიდებული რომ თან გართობა გინდათ თან მიუწვდომელი გოგოს იმიჯი. კაცები არავის არ უკრძალავენ პატიოსნებას გასართობ ობიექტებს კი მერწმუნეთ ისედაც იშოვიან პატიოსანი გოგოს იარლიყს ამოფარებული გოგოები რომ არ იყვნენ.ყველამ უნდა გაიაზროს რა ცხოვრებით უნდა ცხოვრება და მერე გადადგას კონკრეტული ნაბიჯი.თუ თავისუფლება უნდა მერე იმაზე ნუ დაღვრის ცრემლებს რომ ვიგაც მიატოვებს ეგ მარტო იმიტომ არ ხდება რომ კაცი გაერთო და მერე მიაგდო უბრალოდ მასში რაგაც არ მოეწონა ვერ შეეწყო და ა.შ თქვენს ნაქებ ევროპაშიც ასე ხდება რაც არუნდა "გასაკვირი" იყოს.იქაც არიან მიტოვებული ქალები. ასე რომ თუ ვინმემ ვინმე მიატოვა ეს იმას არ ნიშნავს რომ საქართველოს კაცები ყველა უღირსია.თუ ქალი იცვლის წინდასავით მამაკაცს და ეს ასე აღგაფრთოვანებთ მაშინ რატომ ლანძღავთ მამაკაცს რომელიც ქალს გამოიცვლის.და საერთოდ ჭორები და მითქმა მოთქმა ყოველთვის იარსებებს უნდა იცხოვრო ისე როგორც შენ გინდა და არ გაინტერესებდეს რას იტყვის ხალხი ეს პირადი ცხოვრებაა და არავის არააქვს უფლება სხვები აკრიტიკოს ასეთი "კრიტიკოსები"უმეტესად უარესს აკეთებენ ვიდრე კრიტიკის ობიექტებმა გააკეთეს

2011-12-07 00:46:53
სიტყვა ბ.....ი სტატიაში წერია და იქ არ არის უცენზორო?

2011-12-07 00:48:48
მარტო მამაკაცები კიარა ბევრი ქალიც კაცივით აზროვნებს... კაცს აქვს უფლება რომ ცოლს უღალატოს, მერე რა მოხდა კაცია, გაივლის,გამოივლის საბოლოოდ მაინც ცოლს დაუბრუნდება :D აი ასე აზროვნებს ბევრი ქალი და იმიტომ არის ჩვენი საქმე კარგად... თან ცოლს ხომ ვერ აკადრებს იმას რასაც ბ.....ს? :D რა გვეშველება :|

მარი2011-12-07 01:36:30
მეწმუნეთ პატიოსნად ცხოვრება დიდი ბედნიეებაა

მარი2011-12-07 01:59:25
ის რაც ევროპაში ხდება ოჯახებს ქმნიან ქალები რომლებსაც რ ამოდენიმე მამაკაცთან წლების მანძილზე ჰქონდა ურთიეთობა და 40 წლისანი ქორწინდებიან რათა შეძლონ შვილის გაჩენა .მაგრამ მაგრამ სამწუხაროთ ისეთი გადაგლილი არიან მამაკაცებტან ურთიერთობით რომ ყველას ფსიქოლოგიური პრობლემა აქვს და ისეთივე პობლემური შვილები ჰყავთ ეს კარგად ვიცით ემიგრანტებმა ვინც ოჯახებში ვმუშაობთ.

2011-12-07 11:06:44
მრუშობას კრძალავს რელიგია. ეეს ისეთვე დანაშაულია როგორც მკვლელობა და ქურდობა.არა კაც ჰკლა. არა იმრუშო. არა იპარო.

ილია2011-12-07 13:25:36
ჩემი აზრით ამ საკითხის დაყენება მაგარი უაზრობაა, ჩემი აზრით კველამ ისეთი უნდა მოიყვანოს როგორც მას სურს. პრობლემა არის მენტალურ განათლებაში. ზოგს არა ქალიშვილი მოსწონს ზოგს პირიქით. მაგრამ საკითხს ისე წამოჭრიან თითქოს მათი გადასაწჭვეტია უნდა იყოს თუ არა ქალიშვილი მომავალი მეუღლე. მე მგალითად მივესალმები რომ უნდა იყოს ქალიშვილობა, მაგრამ არ ვადასტურებ ტრადიციებიდან გამომდინარე არამედ მედიცინიდან გამომდინარე.ჩემი აზრი ასეთია თუ უნდა წყვილს რომ გენეტიკურად ჯამრთელი შთამომავლობა წარმოშოს მაშინ თავი უნდა შეიკავოს ქალმა ქორწინებამდელი სექსისსგან, რადგან ქალი ითვლება გენეტიკის მატარებლად რადგან მასში უნდა ჩაისახოს ახალი სიცოცხლე და ეს სიცოცხლე უნდა იყოს გენეტიკურად ჯამრთელი რათა მომავალი ცხოვრება არ გაურთულდეს. საუბედუროდ საზოგადოების უმრავლესობას არ აქვს სწორი განატლება ამ კუთხით და ამიტომ წარმოიშვება ხოლმე პრობლემები. გინდა ჯამრთელი შთამომავლობა მაშინ შეიკავე თავი. თუ არ გინდა ნება შენია.

2011-12-07 13:26:51
მაკუნას მინდა ვკითხო ანუ 1%ია საქართველოში პატიოსანი ქალები?

ნიი2011-12-07 13:35:07
ყველა თავის საქციელზე აგებს პასუხს, ყველა რასაც უნდა იმას აკეთებს, ყველა ინდივიდუალურია.... სხვის ცხოვრებაში არასდროს ვერევი, როგორც უნდათ ისე იცხოვრონ.. არავის განსჯას არ ვაპირებ....მაგრამ არასასიამოვნოაა როდესაც ყველა ნაბიჯზე უკვე ქალიშვილობის ინსტიტუტზე ლაპარაკობენ დავიღალეთ რააა ამოვიდა ყელში... :(((((

no-no-no2011-12-07 14:17:01
სულ ახლახანს სუფრაზე ერთმა ქართველმა მამრმა, რომელიც პირველად ვნახე ცხოვრებაში, არც აცია,არც აცხელა და პირდაპირ შემომთვაზა მისი "საყვარლობა" ალბათ იმიტომ რომ განქორწინებული ვარ??? თავად კი ტრაბახობდა უმწიკვლო ქალიშვილი მოვიყვანე ცოლადო(თან ძაან ბევრი ეძება თურმე) თუმცა ეხლა დადის და საყვარლებს დაეძებს...
ხოდა ეხლა საერთოდ აღარ მინდა სახლიდან გასვლა...

ჯაბა2011-12-07 14:36:51
NO-NO-NO შენ ამ პირდაპირი შეთავაზებით ხარ შოკირებული,თორემ სამი თვე მაინც რომ გაგრძელებულიყო შებმის პროცესი ,თანაც ლამაზად,მაშინ რას იტყოდი? :D

ჩეგე2011-12-07 15:00:29
ხალხოო საქრთველოს ქალიშვილები ჭირდება და არა ნაგულვები გოგოებიიიიიიიიიიიიი

2011-12-07 15:49:40
ჩეგე პირიქით ბევრი სექსი სჭირდებათ ,რომ სახვა რამეზე (კარგ საქმეებზე) იფიქრონ,თორემ მათი ყურადგება ,გულიც და გონებაც ერთ რამეზეა მიმარტული :)))))))

გიორგი2011-12-07 22:43:54
ლიზა 2011-12-05 00:59:45
ამ თემაზე მეც ბევრი ვიდავე და ბოლოს მივხვდი,რომ დისკუსიებით "ქალიშვილობის ინსტიტუტი" არ "დაირღვევა":)


ქალიშვილობის ინსტიტუტის "დასარღვევად" არსებობს დისკუსიაზე ბევრად უკეთესი იარაღი გირჩევთ ის გამოიყენოთ.

გიორგი2011-12-07 23:01:08
არაქალიშვილობა იშვითად ხდება პრობლემა, "ნათრევი ქალი" კი ნამდვილად არავის უნდა, ასე რომ ვინც მოშნად იგულავეთ სიყმაწვილეში ნუ ითხოვთ ხელის გულზე ტარებას.

no-no-no2011-12-08 00:19:19
ჯაბა, ჯერ ერთი ცოლიან კაცებს, რომლებიც მეუღლეებს ღალატობენ ვუსურვებ იგივე გაუკეთონ ცოლებმა, 3 თვე არა 3 წელი, ეგეთ დეგენერატებს 3 წუთსაც არ დავუთმობ!!!!! გინდათ იგულაოთ და გავიწყდებათ რომ ერთმანეთის ცოლებთან, დებთან თუ ნათესავებთან იკმაყოფილებთ ცხოველურ სურვილებს...ძიიირს არა-კაცები!!!!!!!!!

2011-12-08 01:04:31
22 წლის ვარ და არ ვარ ქალიშვილი და შეყვარებულთან ვწევარ.ვინმეს რამე პრობლემა ააქვს ამასთან დაკავშირებით?? ეხლა რაო უკვე მისალმებისას იმას ეკითხებიან შენ ქალიშვილი ხარ თუ არა, რომ ამის მიხედვით განსაზღვრო გოგოს როგორი ტონით და რა თემაზე ელაპარაკო თუ რა ხდება?

არანისელი2011-12-08 14:30:13
კაი რა უცენზურო შენ რაც დაწერე ისს ცენზუეიანიააა

არანისელი2011-12-08 14:31:05
აზზე ხართ საგოოოოოოოოლ

არანისელი2011-12-08 14:38:05
ხალხო სიმართლეს ბლოკავენ ტავისუფლი მედია

არანისელი2011-12-08 14:40:08
ესააა თქვენი თავისუფალი მედია და არაპერი არ მქონდა ცუდი სიტყვა სიმართლე ვთქვი

არანისელი2011-12-08 14:43:48
ირმა საგოლ შენ, თქვენნაირი ჟურნალისტები გადაგვარჩენენ, როგორც ნახმარი ქალები

ნანჩო2011-12-09 01:28:09
წელს დიდი კონკურსი იქნებაოო,ქალიშჰვილობის ინსტიტუსშიოოოო

kamelot2011-12-09 01:41:49
neeta tqveen meti saqme ar gaqvt? :D iseti temaa yoveltvis ori azri iqneba da ramdenic ar inda vimsjelot ert azrze mainc ver davalt :D

ილია2011-12-09 01:43:47
ქართულ ტრადიციებს გაუმარჯოს ქართველები ხართ ხალხო გამოფხიზრდით ! ჩემი ლამაზი საქართველო ჩემი ტკბილი ქვეყანა ჩემი თბილი სამშობლოა საქართველო. ვისაც არ მოგწონთ წადი და ამაზე კარგი იპოვეთ !

ქეში2011-12-09 01:45:42
არ მოიყვანოთ ნახმარი ქალი სახლშიი !


გოგოებო გაუფრთხილდით არამხოლოდ აბ....კს არამედ ტ.....ც !

ცაცქურა2011-12-09 02:36:39
კოლხი პირად სჰეურაცყოპაზე არ უნდა გადასულიყავი,რადგან გოგომ ტავის გულის ტკივილი გამოხატა,,,,მაკუნა ყოველივე საუკეტესოს გისურვებ.............რატკმაუნდა მეც გეტანხმებიტ რაგაც -რაგაცეებსჰი კალისჰვილობასტან დაგავსჰირებიტ,მაგრამ როცა სჰენი გიპიანი ქმარი სახსჰი მტვრალი დაბრუნდა, რომელიც გულის ამრევად ქოტს და სექსის დროს სასჰინლად გაცვალებს ასეტი კმარი მიტოვების და ყველაპრის გირსია,,მოდიტ ახლა და ვილაპარალოტ კალისჰვილობის ისტიტუტზე რა?ესეიგი ტუ ქალი ბედნიერებას იპოვის და ერტხელ მაინც იგრზნობს ტავს კალად ის ბ---ია?რა გვესჰველება ქარტველებს როდის გამოვიგვიზებ......

ლიზა2011-12-09 02:42:21
გიორგი
მე ვიგულისხმე არა საქალწულე აპკი,არამედ ქალიშვილობის ინსტიტუტი,რაც უფრო ფართო მცნებაა და შეგნების გარდაქმნას უფრო მოითხოვს,ვიდრე იმ იარაღის გამოყენებას,რაც შენ შემოგვთავაზე!

ლიზა2011-12-09 02:55:00
მემე
აქ თავი იჩინა გენდერულ თანასწორობაზე მცდარმა შეხედულებამ.გენდერული თანასწორობა არ ამტკიცებს იმას,რომ ქალს და კაცს თანაბარი ფიზიკური ძალა გააჩნიათ...რა თქმა უნდა, მამაკაცი უმეტეს შემთხვევაში ფიზიკურად უფრო ძლიერია,ვიდრე ქალი და შესაბამისად "სტროიკაზე" მუშაობას ქალები ისე ადვილად ვერ გაართმევენ თავს,როგორც მამაკაცები...თუმცა ამ საუკუნეში ფიზიკური ძალა აღარაა გადამწყვეტი,ანუ რადგან მამაკაცები არიან ფიზიკურად ქალზე ძლიერები,ეს არ ნიშნავს ავტომატურად იმას,რომ მათ უნდა გააჩნდეთ მეტი უფლებები... გენდერული თანასცორობა ნიშნავს ,რომ ორივე სქესს გვქონდეს თანაბარი უფლებები...

თეა2011-12-09 10:39:07
კარგით რა გოგომ რომელმაც 25-30წლამდე ითმინა ,ითმინა უნდაა სექსი და არ უნდა გატხოვების გარეშე ქალიშვილობის დაკარგვაა ( ვერც ტხოვდება )..გადაუვიდა ხასიათში და გახდაა აუტანელი.გამაგებინეტ ეხლა ქალიშვილობიიის მიმდევრებოოოო! დანერვოზებულიიი ქალებიიი გირჩევნიათ ირგვლიიივ გყავდეეეთ?

ვერმიცანა2011-12-09 10:57:41
მემე,

შენ ბავშვი ატარე 9 თვე მუცლით, მერე იმშობიარე და მე ვიმუშავებ „სტროიკაზე“, რა პრობლემაა!(სტროიკაზე ბულდოზერიც მუშაობს, მაგრამ არავინ თვლის კაცის თანასწორად) ... და არც ჯარში ივარგებენ ქართველი ქალები ქართველ კაცებზე ნაკლებად... ასე, რომ არც თქვენ ყოფილხართ ჩვენი თანასწორი და გაუწიეთ ამას ანგარიში ;)

ნატა2011-12-09 12:51:21
დიდი ბრიტანეთში ჩატარდა ერთი საინტერესო გამკვლევე, რომლის თანახმადაც მაიმუნებში იმ ფერმეტის რაოდენობა, რომელიც პასუხისმგებელია საქალწულე აპკის ჩამოყალიბებაზე, კატასროფულად მცირდება და, მეცნიერებით აზრით, ჩვენს შვილთაშვილებს საქალწულე აპკი დაბადებიდანვე არ ექნებათ.ხომ მაგარი ინფორმაციაა??? რაღა ეშველებათ მერე ქართველ მამაკცებს???!!! :)

სკუპ2011-12-09 13:26:13
სანამ ქართველი ქალი იმის შიშით იძრწოლებს, რას იტყვის მასზე ვიღაც რიგითი კაცი და არ მოიყვანს ცოლად მილიმეტრიანი ხორცის ნაჭრის არ ქონის გამო, მანამდე იქნება ესეთი მდგომარეობა. ასე რომ, კაცებს ნუ აბრალებთ ყველაფერს, ქალებსაც არანაკლები წვლილი მიგვიძღვის.

ასევე არაფერი გვეშველება მანამდე, სანამ სექსი "ხმარებასთან", "თრევასთან", "ხერხვასთან" და მსგავს რამეებთან იქნება გაიგივებული :)

ასევე ტყუილად იმშვიდებენ ქართველი კაცები თავს, რომ მიხვდებიან გაკერილ აპკს (აპკს და არა აბკს!!!).
ვისაც "გაკერილი" ხვდება, იმსახურებს კიდეც ასეთს, ვინც იკერავს, ისიც იმსახურებს ისეთ ქმარს, რომელიც ზედმეტს ვერაფერს "აკადრებს" საწოლში და ზედმეტებისთვის სხვა ქალს მოძებნის :)

კეთილი სურვილებით:D

მიაუ2011-12-09 13:43:12
სკუპ
მართალი ხარ, ღმერთმანი, ზუსტად ეგრეა!!!! :)

ასევე, კეთილი სურვილებით :-)

არლეკინი2011-12-09 15:13:49
ჩვენში გოგონების დიდი ნაწილი პროფესიონალია ლოგინში, მაგრამ ქალიშვილობას ინარჩუნებს, პატიოსანია თუ არა?

პასუხი – ყველამ თავის ... მამიდას მიხედოს. მისი ცხოვრებაა, თვითონ არის პასუხისმგებელი საკუთარ ცხოვრებაზე და როგორც მას ურჩევნია ისე იცხოვროს.

რეზო2011-12-09 17:17:26
დაანებეთ ხალხო ამ სისულელეს, ვისაც უნდა ისე იცხოვროს, უნდა იკოს ქალისჰვილი იკოს არ უნდა და ჯანმრტელი კაცების მეტი რა არის. ვერ ხვდებით, რომ ვიგაც ძაან ,,დონებმა'' ასე ვიტკვი თავის დროზე მიქარეს და ,,მიცა'' ვიგაცას და ახლა თავისი მდგომარეობის ,,გაპრავებას'' ცდოლობს თქვენ კი ამ სიტუაციაში გიკენებთ. ვერავინ დამაჯერებს იმაში, რომ ვიგაცის ნახმარი და ნათრევის მოყვანა ჯობია ცოლად (რომელმაც ვითომ ,,ჭეშმარიტი'' მამაკაცის ძიებაში მთელ ნახევარ ქალაქს ასიამოვნა და დღეს ქადაგებს, რომ იცი რა მე ტავისუპალი ვარ და ა. შ.) ვიდრე წესიერი თავშეკავებული და პატიოსანის, რომელმაც იცის რა უნდა და რა არ უნდა.

ლიზა2011-12-09 18:09:47
ნატას
ძაან ვიცინე,წარმოვიდგინე ქართველი კაცების სასოწარკვეტა :)უცოლო დაგვრჩენია მთელი საქართველო,ადამიანებშიც თუ გავრცელდა ეგ ამბავი.

ბეკინგემი2011-12-09 20:41:59
........

სკუპ2011-12-10 15:51:46
რატომ ასოცირდება კაცებისთვის სექსი "ხმარებასთან"? იმიტომ ხო არა, რომ მხოლოდ მსუბუქი ყოფაქცევის ქალები ჰყავდათ?
და რატომ გგონიათ,რომ თუ ქალს საყვარელ მამაკაცთან სექსი აქვს, ის კიდევ ათასს და მთელ ქალაქს "მისცემს"?
წადით თავები მოიკალით :D

ლიზა2011-12-10 18:11:37
სკუპ
ალბატ იმიტომ,რომ
საქართველოში ჰგონიათ,სექსი მხოლოდ მამაკაცის სიამოვნებისთვის,ან შთამომავლობის გასაგრძელებლად არსებობს.აქედან გამომდინარე,ქალი ესაა მხოლოდ იარაღი ამ სიამოვნების დასაკმაყოფილებლად.ამიტომ (ქალი) გამოკენებული იარაღია,სხვანაირად ნახმარი.

უბრალო რიგითი ქართველი2011-12-10 18:53:37
თქვენს საქმეს მიხედეთ ხალხნო! სხვების შეცდომებზე ლაპარაკით რომ ხართ დაკავებულები და თავები კიტრებად რომ მოგაქვთ. ქართულ ტრადიციებზე მეტი მოკრძალებით ილაპარაკეთ იმიტომ, რომ ქართული ტრადიცია მართლმადიდებლობასთან არის შერწყმული(უმეტესად! არ მაქვს ლაპარაკი წარმართულ, შემორჩენილ ტრადიციებზე) "ქალიშვილობა"-ის, როგორც მცნების, ქაღთულ-მართლმადიდებლურ სამყაროში, მისი მნიშვნელობა დააზუსტეთ. ქალიშვილები დარჩნენ თუ არა საქართველოში, გეტყვით, რომ კი!საბედნიეროდ დარჩნენ! როგორც მსუბუქი ყოფაქცევის ქალები არსებობდნენ ყოველთვის, ასევე ნამდვილი ქართველი ქალის სახეც არ გაქრება მითუმეტეს ღვთისმშობლის წილხვედრ საქართველოში! რამდენიც არ უნდა ებრძოლოთ ე.წ. ამ "ინსტიტუტს" თქვენთვის სასურველ მიზანს ბოლომდე ვერასოდეს მიაღწევთ! ქალიშვილი ანუ ქალწული, სულიერად იყავით გოგოებო, შეცდომები და ოჯახები შეიძლება დაინგრეს და თქვენ სრულიად გასაგები მიზეზების გამო მეორეჯერ გათხოვდეთ! მერე რა?! არც არაფერი. მთავარია გულით და სულით პატიოსნები იყოს როგორც ქალი ისევე კაცი ქართველი ვაჯკაცებიც არ გამოგველევა თქვენ მაგაზე არ ინერვიულოთ, ქალის პატივისცემაც ვიცით ქართველმა კაცებმა და ლამაზი სადღეგრძელოების თქმის მიზეზებიც ღმერთმა მრავალი მოგვცეს!

23 წლის ზურა

თიკო2011-12-11 00:37:59
ინდივიდუალურია,,მე ასე ვთვლი,ვისაც როგორ უნდა ისე იცხოვროს, მაგრამ ჩემი აზრიტ.ტუ ადამიანი ქრიასტიანია და არა უბრალოდ ქრისტიანი ჰვია,ქალიშვილი უნდა იყოს,,,ეს ბიბლიურია,,,ჰკიტხეტ მოძგვარს

მაკნატუნა2011-12-11 00:58:40
იცით რატომ არის აზხრთა სხვაობა? ჩვენ ვართ მართმადიდებლები და ჩვენი მრწამსი და რელიგია არ გავძლევს იმის უფლებას რომ რაც გვინდა და როცა გვინდა ის ვაკეთოთ.არადა ბევრია ისეთი ოჯახები სადაც სიყვარული აგარაა და მხოლოდ მოვალეობები რცება..მართლა მაინეტრესებს ასეთ შემთხვევაში რა უნდა ვქნათ? თუ სხვა შეუიყვარდება რომელიმეს თუ სხვისკენ ილტვიან, ან თუნდაც სიყვარული გამოვრიცხოთ და ცოლის ან ქმრის მიმართ ლტოლვა აგარ აქვს არაა ბედნიერი, დამეტანხმებით ასეთი ადამიანები ხდებიან ნრევიულები, ფსიხოზით დაავადებულ მშობლების შემყურე ბავშვებიც ნერიულები იზდებიან, დაანგრიო ოჯახი და აქეთ რელიგია გვიდგას რასაც გვერდს ვერ ავუვლით, და დანგრეული ოჯახის შვილებიც იჩაგრებიან..ვინმემ გამაგებინეტ კითხვაზე პასუხი არის საშველი? ასეთ შემთხვევაში რა უნდა ქნას ადამიანმა? რომელსაც რელიგიაც სცა,ს და არადა ოჯახში საქმე ვერ აქვს კარაგდ...მარტლა მაინეტრესბეს იმიოტმ რომ ყოველფეხის ნაბიჯზე ვხდები ასეტ ადამიენბ რომლებიც გაურკვევლ სიტუაციებში არიან

2011-12-11 01:07:54
პრობლემას ყოველთვის კაცებში ეძებთ გეგონება თქვენ თვითონ უნაკლოები და უპრობლემოები იყოთ, ლოგინში კაცებს ისე იწუნებთ გეგონება თქვენ თვითონ საუკეთესოები იყოთ (სასაცილოები ხართ), თუ კაცები წარა-მარა იცვლიან ქალებს ეგ ნიშნავს რომ კაცები ღორები არიან და თუ ქალები იცვლიან კაცებს ნასკებივიტ ნიშნავს რომ კაცები არ ვარგიან არაფერში, თქვენ თავებს დააკვირდით თქვენ მართლა ქალებს გავხართ???? სულ კაცებზე რომ ხართ გატლეკილები, სახლში დევხართ და ქმრისგან ელით ორი კაპიკის შემოტანას რომ შემდეგ ტქვენნაირ ჭორიკანა დაქალთან ერთად ჭორაობით იტანტალოთ მაღაზიებში და ნახევარი თბილისი გაჭოროთ "შოპინგისას", თქვენ ხართ ქართველი ქალები რომლებიც დღეში 24 საათი იმაზე ფიქრობენ რომ ფულიან და გავლენიანი მამიკოს შვილებს გაყვნენ ცოლად???? ასეთ არჩევანს აკეტებთ თქვენ თვითონ, თხოვდებით უსიყვარულოდ და როცა ოჯახი გენგრევათ შემდეგ ყველა ჯოხს კაცზე ტეხავთ(არავიტარ შემთხვევაში კაცებს არ ვამართლებ, ვინც მართლა დამნაშავეა), სახლში დევხართ და უმეტესობა ჭორაობის მეტს არაფერს არ აკეთებთ( რა თქმაუნდა ყველას არ ეხება), მე პირადად ქართველ ქალებს უდიდეს პატივს ვცემ და არც ერთი გოგოსთვის ცხოვრებაში არასოდეს არ მითქვამს არც ერთი სიტყვა ცუდად , არც დაცინვით და არც არასოდეს არავის წინაშე დამიმცირებია, ასეთი კაცები მართლა საზიზღრობები არიან მაგრამ იცოდეთ რომ გატლეკილი და იაზვა გოგოები უფრო მეტნი არიან, ამ ყველაფერში დასარწმუნებლად ქუჩაში გაიარეტ 1 დღე მაინც

2011-12-11 01:32:31
ქალებს ამხელა პეტენზიები რომ გაქვთ თქვენ თვითონ 1 რამეში მაინც ვარგიხართ, გარდა ფულიანი ბიჭების ძებნაში და შემდეგ შეტენვაში?????? ვირის ხორცს უფრო გამოიყენებს კაცი ვიდრე თქვენ :D

ვაი თქვენს პატრონს !!!2011-12-11 03:20:28
ამდენს რომ ლაყბობთ ქალებზე, ძალიან მაინტერესებს ქალები რომ არ არსებობდნენ ვის ქალიშვილობას ან "ვაჟიშვილობას" გააკრიტიკებდით ??? აი მერე ერთმანეთს დაერეოდით ცხოველებივით DDD... "ძალად კაცებო"

მაკნატუნა2011-12-11 09:58:33
ყველა ქალზე ერთი წარმოდგენის რატომ ხართ უცნობო? არც სახლში ვდევარ კუნძივით 24 საათი ვმუშაობ, ბავშვსაც ვუვლი, ყველაფერსაც ვასწრებ, ქმარსაც ანგარებით არ გავყოლილვარ და სიყვარულით გავყევი თანაც უფულოს, მაგრამ ქალს რომ მოფრთხილება სჭირდება და ამ ყველაფრის დაფასება ხშირად ავიწყდებათ მამაკაცებს, იმიტომაა მერე ქალი გარეთ რომ ეძებს სიყვარულს. ქალს ოდნავი სითბო და ყურადღებაც კმარა და ამით ბედნიერია რაც მამაკაცების უმრავლესობას კიდიააააააა................

მაკნატუნა2011-12-11 10:00:10
და ჩემს კომენტარს რატომ მიება ამ უცნობი ამამაკაცის კომენტარი ჩემის ახელით ვერ ვხდები..სახელი მაინც დაგერქვა ჩემი კომენტარი რომ არ ეგონოს ხალხს :)

2011-12-11 12:57:36
როდის აქეთია რაც ქალებმა ჭკვიანური ლაპარაკი ისწავლეთ?? :D:D:D:D:D:D

2011-12-11 12:59:45
სულ პრეტენზიები რომ გაქვთ თქვენ თვითონ რისი გამკეთებლები ხართ "ქალბატონებო" :D:D:D

2011-12-11 13:01:24
ჭორაობის ,"გაჩალიჩების" და უაზრო დასკვნების გარდა რამე იცით საერთოდ??????? :D

2011-12-11 13:06:00
სახელმწიფოს და მსოფლიოს ყოველთვის კაცები და კაცების გონება მართავდა და აცოცხლებდა, აი თქვენ ქალებს ამხელა პრეტენზია რომ გაქვთ რამე გაქვთ საერთოდ გაკეთებული სასარგებლო ვინმესთვის???? (ჭორაობას და ყავის სმას არ ვგულისხმობ :D:D) 20 წელია რაც ზედ შემოგხედეს და თავის დაფასებაც რომ დაიწყეთ აი ეგაა ყველაზე სასაცილო :D:D

2011-12-11 13:12:22
მაკნატუნა გენაცვალე ყველა ქალზე ერთი წარმოდგენის შენ ყოფილხარ, თუ არ გეხება ჩემი კომენტარიშენ რატო მიიღე მაშინ საკუთარ თავზე????? სამწუხაროდ შენნაირი ქალები მარტო 3%-ია დღეს ჩვენთან, დანარჩენები მუქთად ილანძღებიან და სახლში დევნან გეგონება რამის გამკეთებლები იყვნენ და გონება გაწვდებათ რამე კარგი ან სასარგებლო რომ გააკეთონ, კარგით რა თქვენ ძალით ქალებიც არარ ხართ უკვე :D:D აბა თქვენ იცით დაიბოღმეთ სიმართლეზე და დაჯღანულებმა იარეთ ქუჩაში :D:D თუმცა ისედაც არ გჭირდებათ ცემი თქმა :D:D

მაკნატუნა2011-12-11 13:19:08
ჩემ თავზე არ მიმიღია ქალების სახელით მოგმართე ზოგადად... და ცოტა პატივისცემით რომ მოგვმართო ცუდი არ იქნებოდა, ქალთმოძულე ხარ? :DDD სხვა სხვის ომში ბრძენიაო და მოდი რა ყველამ თავის მამიდას მოუაროს ჯობია...

2011-12-11 14:13:49
ხო და თუ მასე გინდა ყველამ თავის მამიდას მიხედოს მართლა

2011-12-11 14:15:36
თქვენ უნდა იჭორაოთ ყველაზე და ყველაფერზე და კაცები როცა რამეს იტყვიან მაშინ უზრდელები და ღორები გამოდიან, აბა თქვე სხვა რა ხართ მაშინ?????? რაღაცას რო წერთ ცოტა აზრი დაატანეთ მარტო თქვენ არ გაქვტ სხვების ლანძღვის უფლება

2011-12-11 14:28:11
ქალისჰვილობის ინსტიტუტის მოსჰლიტ მოისპობა ქორწინება საქარტველოსჰი,,ბევრჯერ სექსუალური ლტოლვის გამო ტხოვდებიან გოგონები,,სიყვარული რომ გონიატ,,სიყვარული წლების მერე იბადება

ვაი თქვენს პატრონს..2011-12-12 20:36:18
მაკნატუნას.
ნეტა რას უსმენ ვიგაც ქვისხანის დროინდელ უსაქმურ ბანჯგვლიანს ??!!! ჭორაობა ქალებზე კარგად იციან კაცებმა და თუ იმით ტრაბახობს რომ მსოფლიოს კაცები მართავენო ძალიან ცდება, როგორც ჩანს მსოფლიო პოლიტიკის და ეკონომიკის გაგებასში არაა! და საერთოდ სხვა ქვეყნებს თავი დავანებოთ და საქართველოში 80% ქალები ინახავენ ოჯახებს და კაცები კიდე ერთ ადგილს ....ენ.
ასე რომ ჩემო ძვირფასო, ვინც არ უნდა იყო, წერე რამდენიც გინდა შენი უტაქტო აზრები , ამას ვერავინ დაგიშლის, თუმცა არავის არ აინტერესებს ეგ შენი ჩამორჩენილი აზროვნება!! ვოტ ტაკ !!!!

2011-12-13 15:12:21
მალე წასულს ჩაბარდება ქალიშვილობის ინსტიტუტი,და მე ამის მომხრე ვარ.ტემას ცოტა კი გადავუხვევ მაგრამ არ შემიძლია რომ არ ვტქვა.ბიჯებს ყველაფრის უფლება გაქვთ,ცოლებიც გყავტ და დაძვრებით ათასთან,და ქალმა ქუჩაში ლუდი რომ დალიოს მაგაზეც კი ბ..ის იარლიყს მიარტყამთ.ვაი თქვენს პატრონს,მალე წავა ეს დრო თუ უკვე წასულიც არაა.ქალები ვართ დგეს უმცირესობაში,და თქვენ კიდე ფიქრობთ რომ ყველაფერი გეპატიებათ მამაკაცებს და ქალებს არაფრის უფლება არ უნდა გვქონდეს,ტქვენი მოკლე ჯკუიტ ასე ფიქობტ მაგრამ მალე წავა ეგ დრო მალეეეე

2011-12-13 19:07:15
ქალზე სასაცილო ლოგიკა და დასკვნა მოხარშულ ქათამსაც კი არ აქვს, არიქა დაქცეულხართ ქალები პატიოსნებისგან და უკვე ტურმე გონებაც გადმოგდით და მსოფლიოს მმართველობაზე პრეტენზიაც გაგჩენიათ, თქვენი დასკვნების წაკითხვაზე სასაცილო იუმორინაც კი არ არის, გთხოვთ გააგრძელეთ, ყოველ ნახვაზე მაგრად ვხალისობ, რამხელა პრეტენზიები გაგჩენიათ არა და თქვენი მანქანასთან მიკარებაც კი უკვე დანაშაული უნდა ოყოს მსოფლიოს მართვაზე რომ არაფერი ვთქვათ, მიდით კომედიანტო–ფემინისტები წერეთ რაღაც თქვენს მიერ მოგონილი "ზეაზრები და დასკვნები", ოოოხ რა დაჩაგრულები ხართ ქალები და თქვენ თვალებში პატიოსნების სხივები ანათებენ, საერთოდ რამე ჭკვიანურის და სასარგებლოს გაკეთება და თქმა მაინც შეგიძლიათ????

2011-12-13 21:01:18
უსახელოს ვპსუხობ.მასეტ უაზრობას მარტო მამაკაცი ტუ დაწერდაD

სტელა2011-12-14 01:40:24
სულ არ მიშლის ხელს საზოგადოების აზრი.არც კაცების აზროვნება.ჩემს სურვილზეა დამოკიდებული როგორი ვიქნები,როგორ ვიცხოვრებ და რა სახელი მექნება.თვითოეული ჩვენგანის კეთილდღეობა ხომ ისევ და ისევ ჩვენზეა დამოკიდებული გოგოებო.რაც შეეხებათ კაცებს, ნუ იფიქრებთ რომ ქართველი კაცები არიან ამ ყველაფრის მიზეზნი(თუმცა მეტ-ნაკლებად)მე გეტყვით და, ისევ ქართველები გერჩიოთ, თუ არ გინდათ საბოლოვოდ მხოლოდ ფუტლიარი კაცი შეგრჩეთ ხელში. მხოლოდ სექსზე ფიქრს კი,ჯობია გვთისგან ბოძებული ტვინი ცოტა დავახარისხოთ-ისევ ჩვენ გამოგვადგება.

2011-12-14 02:28:45
სტატია არის მცარე სიმარტლე.1 და ზუსტად მასე ვპიკრობ მეც.

2011-12-14 14:44:18
მე სულ მკიდია სხვისი აზრები,დ არც ქალშვილი გავტხოვილვარ. და არც ვინმესი მეშინია ვაი ის რას იტყვის.ყველამ ტავისი ცხოვრებიტ იცხოვროს

ემიგრანტი2011-12-15 23:10:00
ქალიშვილი იქნება თუ არა გოგო ეს თვითონ უნდა გადაწყვიტოს, რა არის ამაში სადავო ვერ ვხვდები. რა არაქალიშვილები არ მოყავთ ცოლად? აბა მე როგორ გავთხოვდი?:) ) არასოდეს არ დამიყენებია ჩემი თავი ქალიშვილზე უკან, სასაცილოა ამ თემაზე საუბარი და სამარცხვინოც. შეიძლება ქალი მთელი ცხოვრება ქალიშვილი იყოს და მაგით რა, ძეგლს დაუდგამენ? სასწაული ხალხი ვართ ქართველები, იმის მაგივრად რომ საკუთარ თავებს მივხედოთ, სხვის ცხოვრებაში ცხვირის ჩაყოფის მეტს არაფერს ვაკეთებთ.

ეეე2011-12-16 02:07:48
ბევრი ქალიშვილი დაოჯახებულა და მეუღლეების მადლით გაწამებული ცხოვრებით ცხოვრობენ..აი სადაა თქვენი სისუსტე ..არ იცით ქალს როგორ უნდა მიუდგეთ და კომპლექსები მოუხსნათ თქვენს მეორე ნახევრებს .იმიტომ რომ ის ქალიშვილია და ფაქტია გამოუცდელია...იმდენად არ იცით რომ სხვაგან გარბიხართ..რომ ამაზე იმ მსუბუქი ყოფაქცევის ქალებმა იზრუნონ ..აი რაა მიზეზი...

2011-12-17 13:54:38
ეეე მეც ქალი ვარ და გეთანხმები.მამაკაცებითვის ადვილი სათქმელია ქალიშვილი მინდაო,მაგრამ ჩვენც ადამიანები ვართ და ჩვენც გვინდა სეხ.ისევე როგოც მამაკაცებს.იცი რა არ მესმის?თქვენ ცოლს სანამ მოიყვანთ,ათასთან დადიხართ,გარდა მაგისა,ცოლს რომ მოიყვანთ,გალატობთ და თავს იმით იმართლებთ რომ ჩვენ კაცები ვართო.ვაი თქვენს პატრონს უბედურს.თქვენ თუ მამაკაცები ხარტ ჩვენ მანდილოსნები ვართ და სქესის მიუხედავად ორივეს გვაქვს უფლებები,მოთხოვნილებები და ჩვენც ადამიანები ვართ რაა და როგორც ნივთს ისე ნუ უყურებთ მამაკაცებო ქალებს.განსაკუთრებით ცოლემს,თორემ ქალმა თუ მოინდომა ხომ იცით.D და ამას რომ წაიკითხავთ.მამაკაცებო კარგად დაფიქრდით პასუხის დაბრუნებას თუ გადაწყვეტთ.ოკ

ალუდა2011-12-18 14:32:45
...რა უნდა იმის გაგებას, ქალი ქალიშვილია თუ არა... კაი დანთებულ ცეცხლთან მიიყვანეთ და ცეცხლზე გადაატარეთ... პირიდან თუ ბოლი ამოუშვა ზნაჩიტ არ არის ეგრეთ წოდებული ცელკა... :)

2011-12-18 15:18:05
ალუდა შენ შიგ ხომ არ გ ა ქ?DDD

...............................2011-12-20 01:36:29
საქარტველოსში ჯერ კიდევ ძალიან ბევრია პატიოსანი და ნუ განვსჯით ჩვენს ერს ხალხნო!!!

გურუ2011-12-20 10:50:06
იარლიყების სასტიკი და განუხრელი მიმწეპებლების უმეტესობა ქალბატონები არიან! ძირითადად სექსუალურად დაუკმაყოფილებელი ქალბატონები! ისე ყველამ რომ მის საქმეს მიხედოს უკეტესია!!!

მარი2011-12-20 10:52:52
მაურიციო 2011-12-06 06:56:05
მე მთელი ცხოვრება ვებრძვი ქალიშვილობის ინსტიტუტს რითიც შემიძლია და რამდენჯერაც შემიძლია და რაც წლები მემატება მით უფრო იშვიათად მარა უფრო სიამოვნებით ქალიშვილობის უნსტიტუტი წელს ქვემოთ სააზროვნო თემა კი არა მენტალური პრობლემაა,ტრაბახობს ის ვისაც არაფერი აქვს სათქმელი :D:D:D:D

2011-12-20 14:39:24

ეეე2011-12-21 02:20:19
გამოდის რომ საქართველოში მამაკაცებს აქვთ ადამიანური მოთხოვნილებები და ქალი არის ნივთი...თუ ყველა მამაკაცსს აქვს პრეტენზია რომ ცოლი აუცილებლად ქალიშვილი უნდა იყოს ..მაშინ ნუ გააუბედურებთ გოგოებს და არიან ქალები ვინც ამ მოთხოვნებს დაგიკმაყოფილებთ..თავად შეგყავთ შეცდომაში და თავადვე კიცხავთ..მე მჯერა რომ ქართველ მამაკაცში კიდევაა ქართული სიმტკიცე და ..ქალის მიმართ პატივისცემა..გაუფრთხილდით რაც ყველაზე ძვირფასია ამ ცხოვრებისთვის...

იაკო2011-12-22 11:01:09
ბოლოს იმედზე რომ ვუყურე 100 გრადუსს მაშინ მივხვდი რა დაბალი დონეა ჯერ კიდევ , ყველა ქართველი მამლაყინწა კაცი ღირსია გაკერილი შეხვდეს და დაგოიმდეს მთელი ცხოვრება, ასეთი რაღაც მხოლოდ საქართველოში ხდება და ვინც პატიოსნებას აპკით აფასებს და გოგოს განვლილი ცხოვრება მხოლოდ მაგ კუთხით აინტერესებს ღირსია ტყუილით მიიღოს ის რის გამოც უყვარს, ფუ რა დონეაა !!!!!!!!!!!!!

2011-12-22 14:48:38
ქალიშვილობის ინსტიტუტი არა ქალიშვილობის სკოლაD აუუ კაცებო როგორ მინდა რომ ყველას ვინც ფიქრობთ რომ ქალიშვილობის ინსტიტუტი უნდა არსებობდეს,მეორადი ან მესამედი ქალიშვილები შეგხვდეეეთ უფ.

იოსებ კობერიძე2011-12-23 02:32:30
ფაქტია, რომ საქართველო ორმაგი სტანდარტების ქვექანაა სამწუხაროდ...

2011-12-23 12:58:32
მამაკაცების ბრალია მერე ეგ ორმაგი სტანდარტების ქვეყანა რომააD. უფ მეორადი ქალიშვილები შეგხვდეთ ნეტა ყველა კაცს

ანა2011-12-26 02:28:16
მემგონი კი უნდა ხვდებოდეს ქალი კაცს მისგან რა უნდა. მე ჩემს შეყვარებულთან მშვენივრად ვიწექი და ეხლა მეუღლეა ჩემი. არ დამიგეგმია, არიქა ამა და ამ რიცხვსი ვწვები მასთან-მეთქი, უბრალოდ მოხდა ესე. ბევრჯერ ერთ საწოლსი გაგვითენებია ღამე, მაგრამ არაფერი შემოუბედია.ერთ მშვენიერ დღეს კიდე, მოხდა ისე, რომ გვქონდა სექსი.მის მერე 2 წელში დავქორწინდით, ესეც ჩვენი მშობლების გამო, თორე ჯვარი შეყვარებულობის პერიოდშიც დავიწერეთ ჩუმად:):):)რაღაც ქაღალდის ფურცელს ჩვენი ურთიერთობა ნამდვილად არ შეუცვლია.შვილებიც გვყავს, არც 50 კილო არ მომიმატებია, არც სახლსი ვზივარ უსაქმოდ და სექსიც გვაქვს სისტემატიურად.ცხოვრება ცოტათი შეიცვალა, უბრალოდ დავღვინდით.ადრე თუ ყველა თარიღს ვზეიმობდით, (თუ სად ვიყავით პირველად, პირველი კოცნის დღე და ა.შ.) დღეს ასეთი ბავშვური რაღაცეები უფრო მხიარულად გვახსენდება.რაც მთავარია, ჩვენი ურთიერთობა არ გაუფერულდა, დრესაც სისტემატიურად დავდივარტ ერთად კინოში, კონცერტებზე, ფართიზე.უბრალოდ დრო უნდა დაუთმოთ ხალხო ერთმანეთს.

ჩემი აზრიტ ნორმალური და ჩამოყალიბებული ქალი ხვდება ურთიერთობას მომავალი აქვს თუ არა. რავიცი იქნებ მართლა გამიმართლა, დაზუსტებით ვერ გეტყვით,მაგრამ მაინც მგონია, რომ ქალს აქვს წინათგრძნობა და ხვდება, ურთიერთობის დონეს. სექსი სიყვარულს მართლა სრულყოფილს ხდის ასე რომ, თუკი გრძნობთ, რომ სიყვარულს მომავალი აქვს, მასინ მიენდეთ მამაკაცს.ისინი არცთუ ისე ცხოველები არიან ბევრს რომ ჰგონია. ქალისვილობის დაკარგვა ბო,,ბას ნამდვილად არ ნიშნავს. ბ..ბად გაკერილი გოგოები უფრო მიმაჩნია.

ვეკუნა2011-12-26 11:03:23
მართალია გოგოებო,ეს ქართველი კაცები სუფთა მამლაყინწა კაცმაცუნები არიან! ბევრს ლაპარაკობენ-ქალოიებივით,საქმეს ნაკლებად აკეთებენ,კარიერას ესენი ვერ იწყობენ ღირსეულს,სულ ქალებს ასწავლიან ჭკუას,ამ დროს თვითონ ერთი უტვინო(მაგრამ საკუთარ თავზე დიდი წარმოდგენის მქონე)-შეუხედავი,უფულო,უმადური,ცოლის დაფასება და პატივისცემა რომ არ იციან-ესეთები არიან და გოგო უნდათ,ყველაზე საუკეთესო,განათლებული,"პატიოსანი"!!! და მოკლედ ყველანაირი ღირსებით, ვაი თქვენნაირების ჭკუას-ჯერ თავად ჩამოყალიბდიღ ღირსეულ კაცებად და მერე შეეცადეთ კარგი გოგოს ცოლად მოყვანას!)))))

1112011-12-27 14:33:24
ici ras vetyvi am statiis anors? yvelas tavici gageba aqvs da taviseburad csovros ,tumca erti ram rogor ver unda sheinaxos qalma?patiosneba? da sex unda hqondes mxolod sayvarel mamakactan da ara vins moesurveba da chven qristianebi varty da aqrdan gamomdinare qorwinebis shemdeg..puf gataxsirda eri:_

2011-12-30 17:30:24
111 რას ქვია პატიოსნების შემონახვა ჩვენც ადამიანები ვართ ქალები და გვაქვს უფლებები და მე მივესალმები ვინც არ თხოვდება ქალიშვილი.ქართველი მამაკაცები ბანზები ხართ მინდა ვტქვა

ბუბუ2012-01-02 03:38:38
აქ სადაო არაფერია! ყველას თავისი სუბიექტური აზრი გააჩნია! კაცების საყურაღებოდ! რუსეთში და საზღვარდარეთ რო მიდიან და იქაური გოგოები(ქალები) მოყავთ ცოლად, ისინი ხომ ქალშვილები არ არაინ და აქ ნუ იდებენ თავს, თუ მაინცდამაინც მათ უნდა ჩაბარდნენ ქართველი გოგოებიმ "ქალწულებაად"? უბრალოდ გრცხვენოდეთ რომ გოგოს ამ კატეგირიის მიხედვით აფასებთ(ყვ ელაზე არ მაქვს საუბარი) გასაგებია, რომ ქალიშვილი უნდათ რომ იყვეს, მაგრამ ვინც არაქალიშვილია ისინი რას სჩადიან ეს არავინ იცის!და ამ კრიტიკას მორჩით! ყველამ თავის უკანა ადგილს მიხედოს! ქართველობა ისაა, როდესაც ადამიანს მხარში ამოუდგები და არა ის რომ გარიყო და ამან სავალალო შედეგი გამოიგოს საბოლოოდ... სხვის ცოდვებზე ნუ ეცდებიტ ტქვენი სეცდომები დამალოთ... უცოდველი არავინაა... ყველამ საკუთარ გულში ჩაიხედოს! (სვანი)

ქართველი მამაკაცი2012-01-03 04:17:10
პირველრიგში ვიტყვი რომ ცნება "ქალიშვილობის ინსტიტუტი" არასწორია,რაც შეეხება მსგავს პრობლემას ვინც ჭეშმარიტი მართლმადიდებელი მორწმუნეა,მისთვის უკვე ნათელია როგორც უნდა იცხოვროს, ბიბლით და ქრისტეს მცნებებით. აქ მხოლოდ ერთს ვიტყვი ერთმანეთს უფრო მეტი პატივისცემით მიმართეთ გთხოვთ, ყველანი მამაკაციც და ქალიც ღვთის ქმნილებაა.როდესაც რომელიმე ოჯახში მსგავსი პრობლემებია, ცოლ-ქმარი ერთმანეთან უნდა იყვნენ გულწრფელნი და უნდა გაუზიარონ თავიანთი აზრები ერთმანეთს და კველა პრობლემა მაშინვე აღმოიფხვრევა,ისე კი ყველა ადამიანი ინდივიდუალურია.

ქართველი მამაკაცი2012-01-03 04:27:27
არ ასრებობს ოჯახში მცირე წაკინკლავება მაინც რომ არ იყოს მაგრამ ეს ყველაფერი მაშინვე უნდა აღმოიფხვრას,მეორე დილამდე არ უნდა გაჰყვეს ერთმანეთის წყენა, ხან ერთი დათმობს ხან მეორე და ესე იქნება სრული ჰარმონია ერთმანეთში და შვილებიც კეთილ მაგალითს აიღებენ მშობლებისგან,მე პირადად ესე ვცხოვრობ უკვე წლებია და ძალიან ბედნიერები ვართ ორივე ჩვენ შვილებთან ერთად.თქვენც ყველას ასეთს და კიდევ უფრო მეტ ბედნიერებას გისურვებთ სუყველას უკლებლივ.

2012-01-03 04:29:52
ნუ გაადრაგეთ საქმე,თქვე უსაქმურებო!!!

2012-01-03 10:55:33
რას ქვია პატიოსნების შემონახვა ჩვენც ადამიანები ვართ ქალები და გვაქვს უფლებები და მე მივესალმები ვინც არ თხოვდება ქალიშვილი.ქართველი მამაკაცები ბანზები ხართ მინდა ვტქვა

ლუკსონა2012-01-05 14:54:49
რაღაცები შესაცვლელია მაგრამ არა ყველაფერი ზომიერება და აზროვნებაა საჭირო ყველაპერში

ბაია2012-01-18 10:38:44
დღევანდელი ქართველი კაცები ნამდვილად არ იმსახურებენ მეტისმეტად პატიოსან და კარგ ქალს!!!!!!!!!!!!!!!
თუმცა-არაქალიშვილობაში სულაც არ იგულისხმება რომ უპატიოსნოა-ამ იარლიყის მიკერება ბევრ ფაქტორზეა დამოკიდებული!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ანი2012-01-23 02:36:57
საკმაოდ საინტერესო სტატიაა და სამწუხაროდ რეალობასთან ახლოს. კომენტარების წაკითხვის დრო აქ მქონდა,მაპატიეთ.სავარაუდოდ ყველა ნაწილობრივ მართალიცაა როდესაც თავის აზრს გამოხატავს მაგ თემაზე რაგდან ყველა ჩვენთაგანს ხვეხება.
ერთი რამ მინდა ვურჩიო საქართველოში მცხოვრებ ხალხს:
1 ერთხელ მაინც ცხოვრებაში წაიკითხეთ წიგნი ქალის ანატომიაზე და ადამიანის ბუნებრივ მოთხოვნილებებზე http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B5%D0%BA%D1 %81%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82 %D1%8C_%D1%87%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BA%D 0%B0 (რუსულად წერია არავის ეწყინოს)
2 ნურასდროს ნუ მიაყენებთ ქალს შეურაწმყოფას და მითუმეტეს ნუ ააკიდებთ "იარლიკს"(ამით მხოლოდ თქვენ თავს ამდაბლებთ საზოგადოებაში)
3 დააფასეთ ადამიანი, გიყვარდეთ და იყავით იმათთან ახლოს ვინც გიყვართ, სიცოცხლე მოკლეა და ნუ დახარჯეთ დრო ჭორაობაზე და სიძულვილზე.
4 იქონიეთ ნორმალური სექსუალური ცხოვრება თქვენს პარტნიორთან, ჯანმრთელად და ბედნიერად იყავით, და სხვისკენ ნუ იხედებით ( ამით თვენ შეამცირებთ საქართველოში " ე.წ. პეპლების, ცისპერების და გარყვნილების" გამრავლებას)
ვისაც ჩემი სიტყვები არ მოეწონა გაატარეთ ჯობს, დრო არ დახარჯოთ არაკორეკტული გამონატქვამებისგან, გმადლობთ ყურადგებისათვის.

ნიცა2012-01-23 10:35:37
ბაია-მართალი ხარ-ქართველი კაცი დღეს პატიოსანი და კარგი ქალის ღირსი კი არა საერთოდ არაა ქალის ღირსი და ამიტომაცაა აღარავის სჭრდება!

თეთრი რაში2012-01-31 23:33:19
ღირსეულ ქალს ყოველთვის ექნება დაფასება საზოგადოებაში!

თემო2012-02-06 11:37:15
ამ სამყაროში ყველას აქვს უფლება ბედნიერი იყოს და თუ ქალი მამაკაცთან ტავს ბედნიერად და დაცულად გრძნობს მიუხედავად იმისა ოფიციალურად ქმარი არი თუ არა, ერთი მიზეზი მითხარით რატო არუნდა იყოს? იმიტომ რომ მეზობლებმა რამე არ თქვან? კარგით რა შეეშვით სხვის განსჯას და ყველამ თავის თავს მიხედოს. ერთხელ ბიბადებით, ერთხელ ვცხოვრობთ და არ შეილება მეზობლების აზრის გამო უარი თქვა ბედნიერებაზე. მე მაგალითად განათხოვარ გოგოსთან ერთად ვცხოვრობ და ბედნიერები ვართ ორივე. უდიდეს პატივს ვცემ და მაგაზე ცუდის მთქმელს ამოვაგლიჯავ ენას

ზურა2012-02-27 02:34:05
ქართველმა კაცმა იცის თავისი საქმე. თავისთვის გულსში ის ყოველთვის ემხრობა ქალიშვილობის ინსტიტუტს, მაგრამ ხმამაგლა სხვას ლაპარაკობს. ასე რომ გაითვალისწინეთ გოგოებო.

ზურა2012-02-27 02:38:07
რომელი კაციც არ ეთანხმება ქალიშვილობის ინსტიტუტს, თავისი ოჯახიდან დაიწყოს და ეჯდეს სახლში არაქალიშვილი შვილები

სოსო2012-04-04 12:22:03
ზურა როცა ძალიან გიყვარს იქ ქალიშვილობა-არაქალიშვილობაზე აღარ არის ლაპარაკი. იასნია ყველას მოგვწონს პატიოსნება, მაგრამ იყო შემთხვევები ადრე ვისაც მარტო მაგიტომ მოუყვანია მამიდის არჩეული თმაგადავარცხნილი გოგო უსიყვარულოდ კარგად გაუდია მერე ფეხქვეშ და თვითონ სულაც ქალები არ დაუკლია, იმიტომ რომ მისი პატიოსნება მოწონდა არა თვითონ. თვითონ არ უყვარდა. ბევრი განათხოვარი თხოვდება, იმიტომ რომ ისინიც კარგები არიან და პატიოსნება ნამდვილად არ არის მხოლოდ აპკი.

მჰჰ2012-04-04 17:19:29
ეს თემა კიდე აქტუალურია? :D

გიორგიო2012-04-05 01:54:27
განსხვავება არააო ? გენდერულიო? ტავისუპლებაოო? ამოვიღო და გირტყათ თავში ის განსხვავებული ღირსები არა ხაართ?

ევა2012-04-05 13:37:40
ამ სამყაროში ყველას აქვს უფლება იყოს ბედნიერი ქალიც და კაციც. გამოცოცხლდით ქართველო ბიჭებო ყველაზე საუკეთესო ქალები უცხოელებს მოყავთ იმიტომ რომ უმრავლესობას მათი გაბედნიერების თავი არა გაქვთ და ნუ ტრაბახობთ მარტო გრძელებით. მართო ეგ ნამდვილად ვერ გიშველით, კაი და პატიოსან თავშენახულ მიმზიდველ გოგოს, ძალინ უნდა არაჩვეულებრივი თუ არა ნორმალური ცხოვრება და არ აპირებენ თქვენს ხელში საცოდავ მოსამსახურეებად გადაქცევას:)..ასე რომ ზედმეტი ამბიცია დაგყუპავთ.

ევა2012-04-05 13:39:40
თქვენ კიდევ არ იცნობთ ქართველ გოგოებს, მოსამსახურეობის და მარჩენალობის და თქვენი კოტრიალობის დრო დიდი ხანია დამთავრდა

2012-04-05 16:43:28
სულ მიკვირდა,კაცებო,საქარტველოსჰი რომ აუცილებლად ქალისჰვილი გოგო გინდატ ცოლად,სხვა ქვეყნებსჰი რომ ცჰადიხარტ,რატომ მოგყავტ ატიატას ხელსჰი გავლილი ქალი?ტან მზად ხარტ მატი გულისტვის ყველაფრისტვის.მე რუსეტსჰი ვცხოვრობ მეუგლესტან ერტად,ერტმა მისმა ნაცნობმა ქარტველმა სამუდამოდ დაკარგა ცოლ-სჰვილი,იმის გამო რომ ვიგაცამ ტყუილი უტხრა,ვიტომ ცოლი მოგულავე იყო.ტვიტონ კი მოიყვანა მისი მეგობრის ნატრევი ქალი და ტავზე ევლება.სადაა სამარტალი??? რაც სჰეეხება ქალისჰვილობას,საცჰიროა,რა ტქმა უნდა,მაგრამ ქალისჰვილობა არ ნისჰნავს პატიოსნებას,მე მგონი.და კიდევ,ქარტველებო,ცჰვენ პატარა ერი ვარტ,ნუ გავიტქვიფებიტ სხვებსჰი(ევროპელებსჰი)ტორემ გადავსჰენდებიტ და გადავგვარდებიტ.

მარჯიო2012-04-06 10:35:43
უმეტესობას კარგად მოეხსენება ჩვენი, ქართველობის უარყოფითი მხარეები-ზღვარგადასულობა,ზომა-წონის არ ცოდნა და აღვირახსნილობა...ქართველები ძალიან ტემპერამენტიანები რომ ვართ ესეც ფაქტია...ხოდა რატომღაც იმ დასკვნამდე მივედი რომ ქალიშვილობის ინსტიტუტის არსებობა თუნდაც მხოლოდ იმითაა გამართლებული რომ თავიდან იქნას აცილებული ერის მორალური გახრწნა - წაბილწვა-გადაგვარება...ეს ჩემი პირადი აზრია და შეიძლება ზოგიერთის "რისხვაც" გამოვიწვიო :) მაგრამ გამომდინარე იქიდან, რომ ,ზოგადად, ქართველს მაინცდამაინც არ ეხერხება გარკვეულ საზღვრებში მოქმედება და არსებობა, მე ასეთი დასკვნა გავაკეთე...შეიძლება ვცდები, არ ვიცი :)))

ოპტიმისტი2012-04-06 11:00:21
"ქალიშვილობის ინსტიტუტი"...ამასაც დიპლომი სჭირდება?! რა ინსტიტუტები და აკადემიები აგიტყდათ? ეს ყველაფერი დეგენერატი
აზიელი კაცების მოგონილია და ბევრი(ჯერ ისევ)ქართველი განუვითარებელი კაცი, დღესაც აწამებს თავის ლამაზ ცოლს ეჭვებით,რადგან
დარწმუნებული არ არის,რომ ოცდაათს გადაცილებული ლამაზი გოგო გათხოვებამდე ხელუხლებელი იყო...ასეთი მამაკაცი ცოლის ღირსია?

tatiana2012-04-26 11:15:21
kartvel kacze chvari arsad ar minaxavs, arafris gamketebeli bakia tvitdajerebuli idiotebi arian. ver xvdebian ra kargia da ra cudi, ra aris patiosneba da ra bozoba. dae,gyavdet gakerili ''kaalishvilebi'' metis girsebi xart. gaunatlebelobaze miutitebs kalis sakalwule apkit shepaseba , ra tradiciaze laparakobt, sad iyo sakartveloshi eg tradicia, es kartveli kacis kompleksia ,romelic mongolebis batonobisas chamoyalibda. mongolebi kartvel kalebs aupatiurebdnen,kartveli kacebi ki kalishvlilebs edzebdnen imitom ro mongolisgan ar yopliyo orsulad da mere es tradiciat vakciet ... kait ra.... :D sasaciloa ukve , bolo bolo yvelaperi dros miakvs da moakvs da esec male chaivlis ,rogorc mongolebma chaiares

2012-04-26 14:13:52
ევროპას bozobashi რომ ემსგავსებით და ამას განვითარებას ეძახით ხომ არ ჯობია განათლებაში დაემსგავსოთ?

ეკა2012-04-26 14:43:19
ანი ვის რასში შჭირდება შენი სექსუალური ცხოვრების ისტორია, თუ გონია შენს მეტს არავის მიუგია ორ...ზმი?

RWN2012-04-26 15:00:02
ეს პირველ რიგში ხალხისთვის და მერე ქვეყნისთვის, მითუმეტეს ისეთი ქვეყნისთვის როგორიც საქართველოა, ძალიან წინ გადადგმული ნაბიჯი იქნება, გინდ ხალხის ჯამრთელობის მხრივ, გინდ ნაბიჯი ევროპისკენ და გინდ შემოსავლის მხრივ....
ის ფაქტი რომ საქართველოში, ამ პატარა ქვეყანაში შიდსით და ვენერიულ ავადმყოფთა რიცხვი ძალიან დიდია, რისი ბრალია თქვენი აზრით?!

2012-04-26 16:20:44
RWN
იმის ბრალია რომ შენნაირი gamosirebulebi არიან.

სისი2012-04-27 02:57:49
მოდერატორ რეგვენოოო

სისი2012-04-27 03:14:41
კარგი რომ ვარ საწოლში იმიტომ გავაგიჟე ,,ონასისი,, და ამ ზაფხულს ქორწილსაც გადავიხდიიიიი.ქართველმა ვერასდროს ვერ დამაფასა და მომიარა.შორს ჩემგან და კარგად იყოს ყველა:)))გინების მეტი არაფერი არ გეხერხებათ მანდ და მალე რომ საქართველო უდაბნოდ გადაიქცევა ზდიეთ მერე ემიგრანტებს კუდშიიიიიიიი...ტატიანა გეთანხმები.ქართველ კაცზე მეტი უძლური და უმაქნისი მსოფლიოში კაცი არ მოიძებნება.

ნინუცი2012-04-27 11:35:58
ხალხნო რა ტრადიციებზე მელაპარაკებიტ და რა ქალიშვილობაზე მაპატიეთ მაგრამ ქართველი ქალიშვილების არ მწამს,95% ვითომდა ქალიშვილების გაუკუღმართებული სექსით რომ ღებულობს სიამოვნებას ეს არ იცით დავიჯერო? ეხლა არ მითხრათ საიდან იციო ისეთ ადგილას ვმუშაობ ბევრი მინახია დეზოდორის ფლაკონ გაყრილი რომ მოუყვანიათ ხან სად და ხან სად(და არ გამოვრიცხავ რომელიმეს მამა,ძმა,ან შეყვარებული წერდეთ აქ) რამდენი ძაფია დახარჯული მაგათ ,,საქაალწულე აპკის" აღდგენაში კიდევ ვინ დათვლის :D ასე რომ ანგელოზური გარეგნობის მიღმა ზოგჯერო ორჯერაც მოსულა შეცდენილი ქალიშვილი გასაკერათ.... ქართველ ქლიავ კაცებს კიდევ ერთს ვურჩევ თუ ქალი გიყვარს რაგაც აპკის გამო უარი არ უნდა თქვა ქალზე,მითუმეტეს ეგ აპკი შეიძლება ბუნებრივი სულაც არ აღმოჩნდეს :D :D

2012-04-27 14:21:17
კაცი რომელიც ქალზე ძალადობს თვითინვე უნდა დასაჯონ ამით სახალხოდ და ეს კიდევ ცოტა იქნება მისთვის ო

2012-04-27 14:59:35
რა ხდება მარტო ტვინდაბლოკილებს და ტვინგაუკუღმართებულების გვერდია არ უნდა ვაკადრო რომ უღირსებმა ღირსეულნი არ შეურაცხყონ და თვითონ ერთი ადგილში მოქცეული ტვინის ფრქვევას თავი ანებონ და უმანკო ქალების ხსენებაც არ გაბედონ

ეკა2012-05-02 00:34:44
გოგონას კვლავ უკან აბრუნებდნენ... გოგონა მონსტრ ქმართან, ალბათ, დღემდე იტანჯება, სამაგიეროდ, მისი ოჯახის წევრებს უბანში ამაყად გამოჩენის პრობლემა არ შექმნიათ... . )) ჩემი მშობლები მასეთ კაცს რომ მოკლავდნენ და რას ქვია მიმაბრუნებდნენ. რა საშინელებაა მეზიზგები უკვე საქართველო :@:@:@

ალექსა2012-05-02 01:01:28
გასული საუკუნის 80 იანებში მიდიოდა ეგეთი ბაზარი ქალებზე, რა არის უკან დავბრუნდით?

leko2012-05-03 01:47:20
ეს თემა კიდე აქტუალურია თუ მე მაღადავებთ?... წინ სექსი, წინ თავისუფლება, წინ 21-ე საუკუნე!

სისიიი2012-05-05 03:52:53
საქართველოო მშვენიაერი ქვეყანააა ხალხიი ურევს ცოტაას : ))) ოღოონდ ყველა არააა, აი მე მაგალითად საერთოდ არ ვუერეევ :D:D:D

ქართველი2012-05-05 14:14:38
ბევრი ქართველი კაცი მოსაკლავი ან დასაკოდია-ქალებთან ურთიერთობის ეთიკა და ცოლის შენარჩუნების შნო არ აქვთ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ზატო ენები აქვთ ფუუუუფ ქალოია-მძღნ... ში ჩამპალი

დიანა2012-05-05 19:49:41
ქალისვილობა სისპეტაკეა. სისუპტავეა გაურკვნელობაა. რიტი ვერ გაიგეტ. და არა ის აპკი ზოგიერტ კრეტინ კაცს რომ გინია. ხოდა ახლა აირციეტ რა გინდატ .ქალისვილეები არავის დასაცინი არ არის . ვაი ტქვენს პატრონს ასე რომ პიქრობტ.

დიანა2012-05-05 19:51:45
მოდზალადე ქმარტან როგორ უნდა გააცერო საკუტარი შვილი ვერ ამიხსნია

მემამე2012-05-05 20:30:12
ვინც ამბობს რომ ქალიშვილობა არაფრის მომცემია და აბუჩად იგდებს ქალიშვილობას ყველა გახვრეტილია უკვე და ბოღმა ალაპარაკებთ... ჩვენთვის ქართველებისთვის ყოველთვის ქალიშვილია მისასალმებელი საცოლედ... მაგრამ თუ გარყვნილი ხაარ გინდა გქონია აპკი და გინდა არააა ასე რომ გარყვნილებს შეუძლიათ სურვილისამებრ მისეცენ ნებისმიერს მაგათ მაინც არაპერი ეშველებათ :D:D:D

2012-05-05 20:35:00
ქალიშვილობის ინსტიტუტში ჩასაბარებლად უნდა ისწავლო ქალიშვილობის სკოლაში, მოემზადო რეპეტიტორებთან და ჩააბარო გამოცდა, აბა ისე ეგ ინსტიტუტი კი არა პროფსასწავლებელია ან აკრედიტაცია არ ექნება. ისე მაინტერესებს, სად წაიკითხეთ ბიბლიაში ქალიშვილები იყავით და ქალიშვილად დარჩითო. ვაი თქვენს პატრონს.

კაპიტანი2012-06-04 19:43:20
უბრალო რიგიტ ქარტველს
კაი ბიჯი ზურა, ვინცხა ხარ! სენი კომენტარის მერე დავმსვიდდი და სევცკვიტე კომენტარების კიტხვა. სენ რო არა მეც იგივეს ვაპირებდი.
გაუმარჯოს კაი ქარტველ ქალებს და ტქვენი გამარჯვება კაი ქარტველ კაცებტან ერტად გეზეიმოტ!!!...

ნენე2012-06-26 12:01:57
ნუ გასნჯით და არ განისჯებით!ვინ რითი ვართ ერთმანეთზე მეტი,ამპარტავნება,საკუთარი ცხოვრებით სხვისი ცხოვრების წესის განსაზღვარა ცოტა უაზრობაა,ის რომ ყველამ კარგად ვიცოდეთ სხვას ჩვენი ცხოვრება ნაკლებად აინტერსებს მაშინ ეს თემაც მნიშვნელოვანი არ იქნებოდა,მაგრამ ჯერ კიდევ საკამათო საკითხია.რა წესებზე და ადათებზე ლაპარაკობთ?ყველა ქალიშვილი ან არაქალიშვილი,ვაჯკაცი თუ ბერბიჭა კაცი თუ არაკაცი ყველა იცნობა ქუჩაში მაგრამ ნუ დაინტერსდებით ვინ რითი სუნთქავს და არც სხვისი განსასჯელები გავხდებით.რა თქვენი დილაო დელას საქმეა მე როგორ ვცხოვრობ და ან რა ჩემი საქმეა თქვენ რა ცხოვრებით ცხოვრობთ!არ მეხები და არ შეგეხები!შემეხები და ჩემგანაც მიიღებ მისაღებს!!!აი ეს არის ჩვენი საქციელი თუნდაც ამ კომენტარის დამსახურებით!ცუდათ ვიქცევით ყველა!!!1

ნენე2012-06-26 12:05:04
უვარგისი ხალხი ვართ ქართველები ყველაფერი ვიცით და სინამდვილეში არაფერიც არ ვიცით ჩვენ!

ირაკლი2012-07-16 14:57:49
”იმ ქალთა შორის, რომლებიც მამაკაცის გვერდით არასოდეს დაწოლილან, მეტი მეძავია, ვიდრე მათ შორის ვისთვისაც ეს ამბავი მწარე ლუკმა-პურად ქცეულა” ერიხ მარია რემარკის ”ტრიუმფალური თაღი”, ექიმი რავიკი ეუბნება ექთან ეჟენის!

ბურღი2012-09-29 19:12:11
დავით აღმაშენებელი წაიკითხეთ თქვე ვითომ ევროპელებო თქვენ ხართ ქართველები გახსოვდეთ

2012-09-29 20:23:55
ნუ ნერვიულობ ავტორო,კარგადაც თხოვდებიან და საყვარლებსაც კარგად იჩენენ საქართველოსიც,არავინ არის დაჩაგრული ნუ გეშინია

2012-09-29 20:24:22
ვისაც როგორ უნდა ისე გულაობს

იაააა2012-09-30 13:11:30
იმ ქალის ყველაპერი ვინც ქორწილამდე კაცთან წვებას და მერე იტყვის პატიოსანი ვარო, ვინმეს ტუ რამე პრობლემა გაქვთ თქვით

თორნიკე2012-09-30 13:17:38
ხალხო სულ გადაირიეთ? იარეთ ტადძარში და, ქალი რომელიც წვება ჯვრისწერამდე, დღეს ეს ყველამ იცის, ის უკვე მეძავია, და მიხედეთ თავს, ქალებმა პატიოსნება დაკარგეს, ეს მაღიზაიანებს უკვე....

მე2012-10-01 04:59:01
30 წლის და კიდევ ქალიშვილი :-)) ეგ ავადმყოფობაა ყველგან.... ეკლესიას და სარწმუნეობას ნუ ურევთ ამაში... მაშინ ყველა მონაზონი და დერი უნდა იყოს... მრუშობა კაცისთვისაცააა ცოდვა ეკლესიურად!

მე2012-10-01 05:01:00
თორნიკე იმანაც უნდა გაგახიზიანოს რომ რელიგიის სახელიტ საუბრობ არადა ტავად უარესი ცოდვილი ხარ.. კაცი ტუ ხარ და მრუშობ ეგ ცოდვა მარტო ქალებისაა და კაცების არაა ;_))) რა სასაცილოტ აზროვნებტ პრიმიტულად

Бродяга2012-10-01 05:34:07
ჩემი აზრით ქართველი ქალი გათხოვებამდე უნდა იყოს ქალიშვილი, უფრო სწორედ კაცთან არ უნდა იყოს გაკარებული, თორე ისე იმდენია რომელიც იდზახის ქალიშვილობას ქმრისთვის ვინახავო და ისე ისეთ რაგაცეებს აკეთებს თავს შეგაზიზგებს. რატო უნდა იყოს ქალი ხელშეუხებელი ქორწილამდე ეს პირველ რიგში სარწმუნოების გამო ჩვენ ყოველთვის გვაწავლიდნენ გვეცხოვრა პატიოსნად თუნდაც სკოლაში რელიგიის გაკვეთილზე და პირველ რიგში ოჯახში და მეორე ქალი რომელიც ქორწილამდე სხვასთან წვება სხვა კაცებთან " ერთობა " და მერე სხვას მიყვება ცოლად მრუშობაა. ქალი უნდა იყოს უმანკო სულიეერად ესაა ქალის პირველი სილამაზე და არამარტო ქალის საერთოდ ადამიანის. საქართველოში კი ისეა რო მართლაც კაცებს გვაქ ვაკეთოთ უფრო მეტი ვიდრე ქალებს, გვყავდეს ალბათ უკვე 14-15 წლიდან ქალები და ვერთობოდეთ მათთან, მორწმუნესთვის ვინც ღრმადაა მორწმუნე ეს მიუგებელია მაგრამ ეს საქართველოა და ჯობია ვიცხოვროთ ქართულად. ზემოთ კომენტარებში წავიკითხე პაოლო კოელიო იყო ნახსენები და ასე შემდეგ ეს ყველაპერი კი საქართველოში სულ ცოტახანია გამოჩნდა და ცდილობს ბევრი ისე იცხოვროს. მაგრამ ასე უცებ ქართულ მენტალიტეტს ვერც პაოლო შეცვლის და ვერც ვერავინ. მოკლედ ქართველი ქალი მაშინაა ლამაზი და სასურველი პატარძალი როცა ის მთელი ცხოვრება პატიოსნად(უმანკოდ) აქვს გატარებული.

თეონა2012-10-01 06:31:49
რომელი ტრადიცია ერთი გამაგებინეთ ისეთი ხალხი გამოდის და სხვას უკონტროლებს ცხოვრებას თვითონ რომ ათასსაა გადამხტარი ვის ვინ ეკითხება ან რატო თვლიან რომ აქვთ უფლება რომ სხვა განსაჯონ ერტი მაინტერესებს ტატუ გავიკეტე და რამდენიმე მეზობელი დამემდურა ისე დიდი პატივი კი დამდეს ვის ადარდებს ნეტა ეს :D მხოლოდ უსაქმური დაბოღმილი და გამწარებული თუ დგას და ლაპარაკობს ის ვისაც საქმე აქვს და ნორმალურია ცხოვრობს თავისი ცხოვრებიტ მშვიდად ამ ტრადიციების და ყველაფრის გამო ისე შემზულდა საქართველო რომ როდის გავიქცევი ამ ბოღმა ხალხისგან შორს ერთი სულიმაქვს მეცოდებიან უბრალოდ დაე გასკდნენ ახალგაზრდა ცოლქმარი ჩემი საზინებლიდან გასული ხმის პონზე გულზე თუ ვერ მიხვდებიან რომ ეს თვითონაც შეუზლიათ :D:D ყველა რომ ჩემნაირად უყურებდეს ამ ტემას ამდენი ნერვოზიანი გამწარებული და დაბოღმილი ადამიანი ნამდვილად არ ივლიდა და ცხოვრებაც ცოტა უფრო მშვენიერი გახდებოდა მაგრამ...

თეონა2012-10-01 06:45:04
დამავიწყდა ერთი რამ კიდევ ტრადიციების დაცვა მხოლოდ საქალწულე აპკს რატო ეხება სხვა ტრადიციები არ გვაქვს თუ რა ხდება? მხოლოდ საქალწულე აპკი და მორჩა? სხვა რამეებში რატო ვერ ქაჩავენ ქართველები? მხოლოდ ქალზე გადადის ეს ყველაფერი კაცი რომელ ტრადიციას იცავს? იცავს ქართულ ვაჟკაცურ ტრადიციებს? გვინის გასკდომამდე სმას არ ვგულისხმობ სად ნახავ დღეს კაცს რომელსაც კაცი ენდობა და კაცურად ცხოვრობს? თუ ისაა ტრადიციების დაცვა რომ კაცებს ცოლი და საყვარლები ყავთ? ეს არაა ცოდვა ან მრუშობა? რატო ჩანს მხოლოდ ქალის? და არ ჩანს კაცის შეცდომები? გაბლატავდნენ კაცები უღალატეს აპატიეს დალიეს ქუჩაში იბგავლეს იჩხუბეს გაუტარეს ვინ ჩემი ფეხები არიან რო ეპატიებოდეთ მხოლოდ ეს ხო არაა კიდევ ბევრი არაკაცური საქციელები რომელსაც კაცები სჩადიან თან ღირსეულად მიაჩნიათ მოკლედ დიდი დებილი ქვეყანაა თავისი ტრადიციებით თუ წესებით. ახლა ბინძური პოლიტიკაც დაემატა და ავშენდით რაღა გვიჭირს. ვაი თქვენს პატრონს!

თეონა2012-10-01 06:51:52
და კიდევ... :D კაციც და ქალიც თანასწორია მითუფრო დღევანდელ საქართველოში. ადრე კაცი ქალზე მაღლა იდგა იმიტომ რომ ოჯახის მარჩენალი იყო დღეს კი ეს შეიცვალა კაცებმა ხელები დაიკრიფეს თავიანთ გამოუსადეგარ ღირსებებზე და ქალების ვირივით ნაშრომ ნაწვალებს წარმატებით ფლანგავენ ამიტომ ქართველი კაცი თავისი ღირსებით ისე დაეცა და დაპატარავდა რომ ბევრს ვეღარც შეამჩნევთ მალე :D ამიტომ კაცებო ჩუუ!
პ.ს. აუ გაიხარეთ რაა ამოვიყარე გულისჯავრი ახლა ისე მშვიდად და გემრიელად დამეძინება რომ კარსმომდგარი არჩევნები და მთელი სიბინძურე არც კი გამახსენდება.

დორიანი2012-10-01 13:01:53
რა შეჩამეთ ტვინი ამ ქალიშვილობით და ვაჟიშვილობით, იტყნაუროს ვისაც უნდა რა....

Бродяга2012-10-01 15:56:12
Tavisufali da unevrozo cxovreba marto naadrev sexsze araa damokidebuli da saertod araa magaze damokidebuli ubralod gaachnia vin rogor miudgeba mag sakitxs.

გიორგია2013-01-22 22:43:09
მოდერი რა კ ლე ხარ

2013-11-22 16:14:00
Бродяга

საქართველოში კი ისეა რო მართლაც კაცებს გვაქ ვაკეთოთ უფრო მეტი ვიდრე ქალებს, გვყავდეს ალბათ უკვე 14-15 წლიდან ქალები და ვერთობოდეთ მათთან, მორწმუნესთვის ვინც ღრმადაა მორწმუნე ეს მიუგებელია მაგრამ ეს საქართველოა და ჯობია ვიცხოვროთ ქართულად.

მალადეც აეეეეეეეეე.

2013-11-22 16:15:05
პატიოსან გოგოს რომ მოატყუებ იმას რა ქვია? კაცურად
კაცობა ქვია? ამას?

დაამატე კომენტარი (მაქსიმუმ 2000 სიმბოლო) |

სახელი (მაქს. 20 სიმბოლო)

ელ–ფოსტა (არ გამოქვეყნდება)



ტოპ ათეული
1. 7 ფრაზა, რომლებიც თქვენს შვილს წარუმატებელს გახდის
2. როგორ მივიყვანოთ ქალი ორგაზმამდე ?
3. „შემოუშვი არ გამაბრაზო!“ - ინციდენტი სამებაში (ვიდეო)
4. აღდგომის დღესასწაულზე საფლავზე გასვლის შესახებ
5. რა მოხდა აშშ–ში, მიხეილ სააკაშვილის ემიგრანტებთან შეხვედრისას?
6. ეკა სამხარაძე და ნოე სულაბერიძე დაშორდნენ - „იცოცხლე გვირილა, ჩემთვის უკვე სულერთია“...
7. Dior–ის სახლის ქართველი მოდელი და პრინცი ხუანი - ახალი ქართული სამეფო ოჯახი (ვიდეო)
8. უნიკალური გამაჯანსაღებელი რეცეპტი – დაბლა სწევს შაქარს, წმენდს ნაწლავებს, აწესრიგებს ნივთიერებათა ცვლას...
9. გიორგი გაბუნიას ცინიკური ფრაზები X ფაქტორის პირველი შესარჩევი ტურიდან
10. თერჯოლაში მომხდარი საზარელი მკვლელობის დეტალები, რატომ მოკლა შვილმა დედა?
ბლოგები
კა­ტე­ხიზ­მო: „მრგვა­ლი მა­გი­და – თა­ვი­სუ­ფა­ლი სა­ქარ­თ­ვე­ლო“ - პარ­ტი­ა?
რეკლამა საიტზე
ტელ.: (+995 32) 2-000-247, 595 58-18-18
599 877-901, 599 877-908
 
2014-04-22
visitor 39 009
visit 52 588
page 93 359
2014-04-23
  31 787
  42 653
  75 378