რეკლამა Presa.ge-ზე: 599 877 901
სპეციალური ფასები
სარეკლამო ადგილი - 111
728 x 90
 კალენდარი
ორშ სამშ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272812345
ამინდი
  თბილისი0°-13°
  ქუთაისი4°-12°
  ბათუმი2°-12°
"ბევრი ბავშვის მამას მეორე ცოლი ჰყავს, ამიტომ პატარებს დედინაცვლის სიძულვილი არ უნდა ჩავუნერგოთ"

15:22 26.12.2016
["პრესა.ჯი"]
დედინაცვალი ყველა ზღაპარში მტერი არ უნდა იყოს, – ამის შესახებ განათლებისა და მეცნიერების მინისტრი ალექსანდრე ჯეჯელავა ერთ-ერთ გაზეთთან ინტერვიუში.

როგორც ჯეჯელავა აღნიშნავს, იმის გათვალისწინებით, რომ დღეს ბევრი ბავშვის მამას მეორე ცოლი ჰყავს, პატარებს დედინაცვლის სიძულვილი არ უნდა ჩავუნერგოთ.

“ზღაპრების წერა ავტორების საქმეა. მოვუწოდებ, უკეთესად წერონ და ისიც გაიაზრონ, რომ ამას ბავშვები კითხულობენ-პრინციპში, კარგი ავტორი კომბლეს ძველ ვერსიას ზუსტად ხუთ წუთში გაათანამედროვებდა, ბუნებრივია, უფრო კარგად, ვიდრე ეს მე სპონტანურად შევძელი.
ბავშვებს უკეთესი კომბლე და ნაცარქექია სჭირდებათ, დედინაცვალი ყველა ზღაპარში მტერი არ უნდა იყოს, რადგან დღეს უამრავი ბავშვის მამას მეორე ცოლი ჰყავს და პატარებს დედინაცვლის სიძულვილი არ უნდა ჩავუნერგოთ და არ ვაკითხოთ, რომ დედინაცვალი ბავშვების ელენთას ჭამს და მათ სახლიდან აგდებს. ეს ხომ ჩვეულებრივი ტრაგედიაა?!“, -აცხადებს ალექსანდრე ჯეჯელავა.

ბეჭდვა  
კომენტარები:
2016-12-26 15:58:04
ჯეჯე! უკაცრავად....ეგრეა? ნაღდად შიგა გაქვს? აუუუუ!

2016-12-26 16:02:48
ეს საიდან მოიყვანეს გამოყ.....მა ქოცებმა.

სოფო2016-12-26 16:31:22
ძალიან მაგარი მინისტრი.ვეთანხმები აბსოლიტურად.ბავშვებს მეტი სიკეთე უნდა ვასწავლოთ და არა სიძულვილი. ბევრი რამეა შესაცვლელი ჩვენ განათლების სისტემაში და მჯერა ეს კაცი მოახერხებს.

1232016-12-26 17:21:52
მგონი ... ხნდიხან პირდაპირ სიმართლეს ამბობს ეს ადამიანი!

თამარი2016-12-26 17:41:40
ზღაპარში ცუდი დედინაცვალის ქცევების აღწერა დედინაცვლის სიძულვილის ჩანერგვას ნიშნავს?
არასდროს მომსვლია თავში ეს აზრი.
ზღაპარი სიბრძნეა ზოგჯერ საჭიროებისას დიდებისთვის, ასევე პატარებისთვის ცხოვრების სასწავლებლად. როგორი არ უნდა იყოს ცუდი დედინაცვალი კი არა ზოგადად ადამიანი, არ გაარჩიოს თავისი საკუთარი და გერი, რომ ბოროტები ისჯებიან და ა.შ. ცუდის და კარგის, ბოროტის და კეთილის გარჩევისათვის. . . .
ბოდიში, მაგრამ კომბლეზე უარესი ამბავია. . . . .

ილო2016-12-26 18:21:29
მართალია და რას ხორხოცებთ უტვინოებო

2016-12-26 19:12:33
ყველა კაი დედინაცვალის დედაც მოვსტ......ან

2016-12-26 19:30:43
სოფო, ეს კაცი რას მოახერხებს, ზღაპრებს ებრძვის. ეს ქარის წისქვილებთან ბრძოლას გავს. დონ კიხოტს კიდებვ იდეა ქონდა, ამას რა უნდა? ზღაპრები საუკუნეები იქმნებოდა, ამას გონია ეხლა აღმოაჩინა რაღაც, სადისერტაციო თემებია დაცული ცნობილი მეცნიერების მიერ, ეს ვინაა? ამას გონია, კომბლემ და ნაცარქექიამ გაანადგურეს ქვეყანა? მოაშორეთ სანამ დროა, სანამ მიმდევრები არ გამოსჩენია, თორემ ჩვენი განათლების სისტემის გადამკიდე, ლენჩების მეტი რაა

მაია2016-12-26 19:54:59
გუშინდელივით მახსოვს იმ ზღაპარს რომ ვკითხულობდი, როცა ბოროტ ჯადოქარ ქალს ხუთკუნჭულა უნდა მოეხარშა, რა შეგრძნებებიც მეუფლებოდა, ჩემზე ძალიან ცუდად მოქმედებდა ეგ მომენტი და სხვების არ ვიცი..........აი კომბლეს და ნაცარქექიას შესახებ კი გადამეტებულია ნამდვილად,ყველა ზღაპარში არსებობს ბოროტება რომელსაც სიკეთე დაამარცხებს, ზღაპრის არსიც ეს არის,
რომ კარგი და ცუდი გაარჩევინო ბავშვს

ზურა2016-12-26 19:56:46
ბიჭო, მინისტრი კაცი ხარ *ლე ხომ არ ხარ. ცოტა დაფიქრდი

2016-12-26 20:01:14
ქართული ზღაპრების, ესე ვთქვათ, სისხლიანი მხარე ცნობილია, მაგრამ ამით ერი არ დაზარალებულა, ამას ჭკუათხელი მი ნი სტრი ვერ შეცვლის. იქნებ ფოლკლოს შეცვლაც უნდა, მაგალითად გაუთავებელი "წერეთელმა დაგვიბარა'? საქმეს მიხედე, უცოდინარობა რომ სუფევს სასწავლო დაწესებულებებში, სახელმძღვანელოების შედგენაში დაიხარჯე

2016-12-26 20:11:26
დედინაცვალი თავს მაინც იჩენს, შენ მეორე ცოლი ხომ არ გყავს ნაცარქექია მინისტრო? შენს წერილებს ქვია სწორედ ნაცარქექიობა, ზღაპრებს არავინ გიკითხავდა? ანდაზების ენაზე კი მა ხათი გეკუთვნის. ხელფასს რაში იღებ?

მარი2016-12-26 21:39:23
ბავშვს დედინაცვლის კი არა არავისი სიძულვილი არ უნდა ჩავუნერგოთ.

ლევან ბრეგაძე2016-12-26 21:42:09
„ბალავარიანში“ ზრდიდნენ უფლისწულს ისე, რომ არ უნდა შეეტყო, ამქვეყნად ცუდი ამბებიც რომ ხდება... და რა გამოვიდა ამისგან, წაიკითხოს მინისტრმა „სიბრძნე ბალავარისი“ და გაიგებს. მე არ ვამტკიცებ, რომ განათლების მინისტრი აუცილებლად ჰუმანიტარი უნდა იყოს პროფესიულად, მაგრამ ჰუმანიტარული განათლების ასეთი დეფიციტი მეტისმეტია და კარგს არაფერს მოგვიტანს!

მარი2016-12-26 21:45:19
ხალხს გაჭირვებისგან სხვისი კი არა უკვე საკუთარი შვილები აღიზიანებთ.ზღაპრებზე რო არა ხელფასებზე ილაპარაკეთ რომ.ყველა დედამ შეძლოს გაახაროს შვილები.გახარებაც არა.არჩინოს ბავშვები.200 ლარი ხელფასი რო ექნება ადამიანს.ამაზე ილაპარაკეთ რა.მართლა მასხრად ვართ აგდებული ხალხი.რა გვეზგაპრება.

მზია2016-12-26 21:52:31
ეი შენ მანდ,ნაცარქექია მინისტრო,იქნებ ივანე კრილოვის იგავ-არაკებიც გაუშიფრო დიდ რუსებს,კრილოვი ვერ წერდა კარგადო,ა?!

MAIA2016-12-26 22:09:02
მეც მეშინოდა ზგაპარს რომ ვკიტხულობდი......და მიხაროდა დედინაცვალი რომ არ მყავდა.....

2016-12-26 22:32:22
არ ვარ კომპეტეტური და ვერაფერს ვიტყვი ...ტუმცა მგონია ტვიტონაც აკლია კომპეტენცია..

ს ო ფ ო2016-12-27 00:02:51
შეიძლება, ბევრს ეცილება, ამ კაცის საუბარზე, მაგრამ ისიც ფაქტია, რომ ქართული ხალხური ზღაპრები, თავისი შინაარსით, ნამდვილად საშინელებათა ჟანრია (უმეტესობა ) , ვთვლი, რომ არის რეალობის მარცლვები, მის სიტყვებში, ნუ ჩამქოლავთ წინასწარ გთხოვთ

moriela2016-12-27 00:08:31
ჯეჯე, შენც მაგარ ზღაპრებს თხზავ რა! განათლების მინისტრი კი არა, ზღაპრების მინისტრი ბრძანდებით!

სტალინი2016-12-27 01:22:44
იმას, რასაც ბავშვი აღიქვამს ზღაპრიდან არაფერი აქვს იმასთან, რასაც უკვე ზრდასრული ადამიანი აღიქვამს იგივე ზღაპრიდან. ვინმეს გინახავთ ქართული ზღაპრით გაბოროტებული და გამანიაკებული ბავშვი? დაანებეთ ზღაპრებს თავი და აცადეთ ბავშვებს ბავშვობა. ჯეჯელავამ კი თუ ასე გააგრძელა, უბრალოდ დასაცინი გახდება საზოგადოების მხრიდან, ზღაპრებს კი ვერაფერს დააკლებს. ზღაპარი ერის წიაღიდან წამოსული ფენომენია, რომელიც ამდენი საუკუნე ცოცხლობს ზუსტად იმიტომ რომ მისი მომხმარებელი და ერთგული ადრესატი ბავშვია და არა პრაგმატულად მოაზროვნე ჩინოვნიკი.

2016-12-27 01:43:40
მოდით არ გინდათ ესე ქვების სროლა, ალექსანდრემ იცის მისი საქმე და მგონი ჯობია ასეთ ადამიანებს მხარში ამოვუდგეთ ლანძღვის ნაცვლად... ყველას ერთ ქვაბში ნუ ჩავხარშავთ და ადამიანს კეთილი საქმის კეთებას ნუ შევაძულებთ... ერთ-ერთი საუკეთესო მინისტრია, რომელიც პოზიტიურად აზროვნებს ... და თუ მაინცდამაინც ვერ იტევთ ბოღმას უკეთესი ვარიანტი დაწერეთ იქნებ ვინმემ მართლა მოგისმინოთ...

დავითი2016-12-27 02:16:56
ბიჭო რას მიადექი ამ ქართულს და ებრძვი? ჯერ ქართული საზეპიროები არ მოგეწონა, მერე ზღაპრები. აბა ერთი თუ მართლა რამის შეცვლის თავი გაქვს ინგლისურენოვან საკითხებში მოითხოვე ძირეულად რამის შეცვლა და ინგლისური შეავიწროვე, მეორე დღეს ვის შეცვლიან ვნახავთ! ქართულშიც შეიძლება მართლაც იყოს რამე შესაცვლელი მაგრამ ძალიან სერიოზული საფუძველი მაქვს ვიფიქრო, რომ შენ ცუდი განზრახვით ქექავ და უტრიალებ ქართულ საკითხებს, თითქოს ვიღაცამ დაგავალა რომ ქართულს მიადექი და მიჭერ-მოჭერიო, ვეჭვობ ძირითადად მაგ მიზნით ხარ მანდ დანიშნული, თორემ უამრავი მნიშვნელოვანი პრობლემები გაქვს მოსაგვარებელი და რაღა მხოლოდ ეგ გაფიქრებს?

Zaza2016-12-27 05:06:27
Kargat khania tvals vadevneb sakartvelos ganatlebis ministris gancxadebebs. Bevri ram chkvianuri tkva da bevr rameshi vetanxmebi kidevac. Magalitistvis mogikvant imas rom ar chirdeba patara sakartvelos amdeni diplomiani araprofesionali. Ganatlebis sistema martlac unda sheicvalos da es profesionalebma unda gaaketon! Gvekos uvicebis mier chatarebuli "experimentebi"! Amas pirvel rigshi ki NEBA chirdeba.
Axla rac sheexeba zgaprebs, vetankhmebi imashi rom mezgapreebma tanamedrovebas shesaferisi zgaprebi unda daceron, magram ar vetanxmebi dzveli zgaprebis gadaceras. Dzveli zgaprebi dzvel epokis amsaxvelia da isini xeluxleblad unda darches. Skolashi moscavles ara tu cakitxvis aramed ganxilvis da gaalalizebis sashualeba unda kondes dzvelisa da axlisa. Zgaprebshi aris simbolika da amis danaxva da gashifrva unda sheezlos moscavles.

მიშა2016-12-27 08:15:27
ნამდვილად პრაგმატულად მოაზროვნე მინისტრი ყავს განათლებას... ცოტა ადრე, რომ დაენიშნათ იქნებ უკეთესი თაობა წამოსულიყო..

2016-12-27 09:06:14
ბავშვი გადასარევად გრძნობს როგორ ექცევიან და უფროსების დამოუკიდებლადაც კარგად ხვდება ვინ რას იმსახურებს.ქაჯ დედინაცვალზე უძახო კარგიაო დაგიჯერებს?აღარც შენ გენდობა მერე.

2016-12-27 09:09:08
ჩემმა შვილმა ამბავი მოიტანა ძველი დედინააცვალი სჯობდა ახალსაო,ეხლა მე როგორ მოვაგვარო ეს ამბავი იქნებ მირჩიოს მინისტრმა.

2016-12-27 10:20:13
100% ვეთანხმები. ბევრ მიუღებელთან ერთად ისეთ გენიალურ რამეებს ამბობს, ნამდვილად ღირს. კარგი მინისტრია

2016-12-27 10:38:34
ზოგიერთის კომენტარი გაგაოგნებს. შეიძლება ვერ ხვდებოდე დღემდე, მაგრამ აგიხსნეს რომ კეთილის და ბოროტის, კარგის და ცუდის გასარჩევად ბავშვისთვის, ცხოვრების სწავლებისთვის (თურმე ბევრი დიდისთვისაც) და მაინც "პრაგმატული მიდგომააო" "ცუდზე ვერ ეტყვი კარგიაო" ---აი, ლოგიკა, ბევრჯერ ნათქვამის ვერგაგება.

დავითი2016-12-27 11:19:23
მე მომწონს განათლების მინისტრად ადამიანი რომელიც განათლების პრობლემებზე საუბრობს და არა, რომ ყველაფერი კარგადაა და უკეთესად იქნება თუ ფინანსები მოიძებნება. არ უნდა ნიშნისმოგებით საუბარი მინისტრი ზღაპრებს ებრძვისო, ზღაპარიც განათლებას და აღზრდას აძლევს ბავშვს თავის ასაკში. რაც შეეხება სამოქალაქო საზოგადოებას, პრობლემებზე უნდა ისაუბროს, უნდა იკამათოს, ერთმანეთის პატივისცემის და საღი აზრის გათვალისწინებით. უნდა მიიღონ გადაწყვეტილება რა შეიცვალოს და რა დარჩეს როგორც არის. და რაც უფრო მეტად იქნება საზოგადოება ჩართული ქვეყნის საჭირბოროტო საქმეების განხილვაში მით უკეთესი იქნება ჩვენი ქვეყნისთვის. განათლება კიდევ განსაკუთრებული პრიორიტეტით უნდა სარგებლობდეს ჩვენს ქვეყანაში.

2016-12-27 14:05:57
თუ იცი ზღაპარი რა არის?

2016-12-27 14:09:15
ზღაპარ იყო, ზღაპარ იყო, ჭალას ჩიტი ჩამჯდარიყო, დიდ ქოთანში არ ეტია - პატარაში ლაღად იყო ........

ლია2016-12-27 15:32:56
ეს არ არის მართებული მიდგომა, რადგან თვითონ დედინაცვალს სძულს გერი და ამას ვერანაირად ვერ შეცვლით. ეს ისტორიული ფაქტია. ბავშვის მიმართ სიძულვილი სწორედაც აქედან მოდის და უბედურებაც აქ იწყება......... რაც შეიძლება შორს უნდა იყოს ბავშვი დედინაცვალისაგან.

თემური2016-12-27 16:27:20
აბა რავქნათ ახლა არ წავუკითხოტ ბავშვებს ზღაპრები?

2016-12-27 17:19:22
ამას მაგარი შიგ აქვს და ვერ უპოვია ვერ იძრობს!!!

2016-12-27 17:20:27
ამას მაგარი შიგ აქვს და ვერ უპოვია ვერ იძრობს!!!

სპირიდონი2016-12-27 19:19:02
წიქარაში არის ეპიზოდი, დედინაცვალი გერის წინააღმდეგობის დასაძლევად წიქარას მოშორებას რომ გადაწყვეტს, ავადმყოფობას მოიგონებს და ქმარს ეტყვის - წიქარას გულ-ღვირძლი მომარჩენსო. ჩვენს უგზოუკვლოდ განათლებულ მინისტრს ჰგონია, რომ „დედინაცვალი ბავშვების ელენთას ჭამს“... ვაი ჩვენი ბრალი თქვენისთანა დურაქების ხელში...

მარეხი2016-12-27 19:24:54
ჩვენ მაგ ზღაპრებზე გავიზარდეთ, მაგრამ არ მახსენდება ჩვენს თაობაში შვილს დედა საშინელი სისასტიკით მოეკლა და შეეჭამა ....ეხლა კი ხდება, იმ თაობაში ვისაც დარწმუნებული ვარ არცერთი ქართული ზღაპარი არა აქვს წაკითხულიიიიი...

თაკო2016-12-27 19:45:05
ამ კაცს ნამდვილად წაკითხული აქვს ქართული ზღაპრები?.. თუ ბოროტი დედინაცვალი უყვებოდა საკუთარი ინტერპრეტაციით?.. :/
რამდენი თაობა გაიზარდა ამ ზღაპრებზე, მარტო ღმერთმა თუ იცის, მაგრამ ისეთი ავადმყოფი ფსიქიკა, როგორიც დღევანდელ თაობას აქვს!!!

ვანო2016-12-27 20:09:05
სამწუხაროა თუ მართლა ბევრ ბავშვს (რაც მე არ მგონია) ჰყავს დედინაცვალი, მაგრამ ეს ეგრეთწოდებული მინისტრი რომ, ანტი ქართველია და ებრძვის ყველაფერს ქართულს ეს ცხადია. მოაშორეთ, საიდან მოათრიეთ ეს!!!!!!!!!!!!!!!!!!

მერიტი2016-12-27 21:40:17
ყველაფერი ხომ დაალაგეს განათლების სფეროში და ეხლა ქართული ზღაპრები არ მოსწონს. ძველ ზღაპრის გმირებს შეეშვით და თუ შნო გაქვთ ახალი დაწერეთ რამე.კომბლე ამას არ მოეწონა და ნაცარქექია . საინტერესოა რომელ ზღაპარში წაიკითხა, რომ Dედინაცვალი ბავშვის ელენთას ჭამდა??

მერიტი2016-12-27 22:00:27
სასკოლო ექსურსიებიც არ მოსწონს თურმე. შემეცნებითი ხასიათის არ ყოფილა.

რა უცნაური კაცია ეს ჩვენი მინისტრი.

2016-12-27 22:57:49
ყველა ქვეყნის ზღაპრებში არის მსგავსი რამეები. ნუთუ სხვა ქვეყნის ზღაპრები არ წაუკითხავს? იქნება დედინაცვლების ბოროტებანი ვინმე გოგონას წაადგეს, რომელიც მომავალში დედინაცვალი აღმოჩნდება? და მაშინ გაახსენდეს, რა ცუდია ცუდი დედინაცვლობა? სასაცილოა უკვე, სატირალი რომ არ იყოს, ეს ყველაფერი :( ზღაპარი კეთილის და ბოროტის ჭიდილია, ჰიპერბოლიზირებული და ხანდახან იგავურიც. ბოლო უმთავრესად კეთილია, და სწორედ ამაშია მისი ძალა და აუცილებლობა.

ეჰ, რა გვეშველება2016-12-27 23:30:59
ბავშვებს კი არ უნდა ასწავლოთ,რომ დედინაცვალი კარგია. არამედ დედინაცვლებს უნდა ასწავლოთ,რომ ბავშვებს ოჯახი არ დაუნგრიონ. ოჯახის ინსტიტუტის გამყარებაზე და ბავშვებისთვის ნორმალური ოჯახური გარემოს შექმნისთვის იმუშაოთ უმჯობესია ბატონო მინისტრო. ბოროტების გამართლების სწავლებით ქვეყანას ვერ ააშენებთ.

ნინია2016-12-28 15:00:37
მე ვეთანხმები ამ ადამიანს, დღემდე მახსოვს რა ცუდ ემოციებს მიტოვებდა ქართული და არამხოლოდ ქართული ზღაპრების მოსმენა. ყოველ ღამე ვტიროდი და ბოლოს ვთხოვე ზღაპრები აღარ წაეკითხათ ჩემთვის!
იმაშიც ვეთანხმები, რომ მათი უმრავლესობა ე.წ."სიბრძნეს" ნამდვილად ვერ ასწავლის ბავშვს. არადა ზღაპრები ხომ ის პირველი ისტორიებია, რომლითაც სამყაროზე წარმოდგენა გვექმნება.
კითხვა ძალიან პატარა ასაკში დავიწყე და აღმოსავლური ზღაპრები ნამდვილად აღმოჩნდა სიბრძნის წყარო, დამაფიქრებელი და ჭკუის სასწავლებელი. დღესაც რომ სიამოვნებით ვკითხულობ.
მოკლედ, ცვლილებები ყოველთვის საჭიროა , ძველი არ ნიშნავს იდეალურს. ისევეე როგორც "ჟუჟუნა წვიმა" არ არის კეთილი საბავშვო სიმღერა ;)

ელო2016-12-28 15:23:19
ბავშვს თავისი დედა თუ ყავს მამის მეორე ცოლი დედინაცვალი რატომაა, ის მამის მეორე ცოლია, დედინაცვალი სულ სხვა მცნებაა, თუმცა ცუდია სათქმელად, მაგრამ არსებობენ ადამიანები ვინც იმაზე მეტად უფრტხილდება და პატრონობს სხვის შვილებს ვიდრე თავიანთი დედა... ყველა ადამიანი ინდივიდია, თუ მას გული და ადამიანური თვისებები აქვს მისი სტატუსი მეასეხარისხოვანია....

2016-12-28 17:03:50
ზღაპარში ცუდი დედინაცვალის ქცევების აღწერა დედინაცვლის სიძულვილის ჩანერგვას ნიშნავს?
არასდროს მომსვლია თავში ეს აზრი.
ზღაპარი სიბრძნეა ზოგჯერ საჭიროებისას დიდებისთვის, ასევე პატარებისთვის ცხოვრების სასწავლებლად. როგორი არ უნდა იყოს ცუდი დედინაცვალი კი არა ზოგადად ადამიანი, არ გაარჩიოს თავისი საკუთარი და გერი. რომ ბოროტები ისჯებიან და ა.შ. ცუდის და კარგის, ბოროტის და კეთილის გარჩევისათვის. . . .
ცხოვრების სასწავლებლად არა მარტო ბავშვებისთვის (სამწუხაროდ)

გიორგი2016-12-28 20:39:18
შენი ბ...ზი დედა მ...ყან ჯეჯელავა მეტი აღარაფრის თქმა აღარ მინდა შენთვის!

2016-12-29 11:26:55
ამას მახათა დავარქვათ.

ნატა2017-02-15 02:17:50
მართალია ეს ადამიანი!!!

დაამატე კომენტარი (მაქსიმუმ 2000 სიმბოლო) |

სახელი (მაქს. 20 სიმბოლო)

ელ–ფოსტა (არ გამოქვეყნდება)



სარეკლამო ადგილი - 86
200 x 240
გამოკითხვა
დღეს რომ ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნები იყოს, რომელ ოპოზიციურ პარტიას დაუჭერდით მხარს?
  
ტოპ ათეული
1. ლელა კაკულიას სკანდალური განცხადება დეკანოზ გიორგი მამალაძეზე (ვიდეო)
2. რა უნდა აკეთოს ადამიანმა გარდაცვლილთა სულების საცხონებლად
3. კვირიკაშვილი მიდის - ვინ გახდება ახალი პრემიერი?
4. თვითმკვლელობა სიყვარულის გამო - სოფო ქოიავას უკანასკნელი მიმართვა შეყვარებულს (ვიდეო)
5. ია ფარულავა ნინო კუზანოვას დას: "არასდროს მევასებოდი"... "შენი ყველა პასუხი მტრობით არის გაჟღენთილი"
6. ანუკი არეშიძე: "გამხდარი ქალები აღარ არის მოდაში"
7. იმათ საყურადღებოდ, ვისაც ელექტროენერგიის გადასახადი გაზრდილი ტარიფებით მოუვიდა
8. ვინ არის 19 წლის გოგონა, რომელიც მე-5 სართულიდან გადმოხტა
9. “ქორწილი ჩაიშალა, ბიჭი მთელი ღამე დაკითხვაზე იყო” – გახმაურებული თვითმკვლელობის ახალი დეტალები
10. მეცნიერებმა ჩერნობილის ტყეებში საოცარი რამ აღმოაჩინეს
სარეკლამო ადგილი - 29
468 x 60
სარეკლამო ადგილი - 84
252 x 60
რეკლამა საიტზე
ტელ.: (+995 32) 2-000-247
599 877-901