რეკლამა Presa.ge-ზე: 599 877 901
სპეციალური ფასები
სარეკლამო ადგილი - 82
252 x 100
 კალენდარი
ორშ სამშ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
ამინდი
  თბილისი7°-18°
  ქუთაისი14°-24°
  ბათუმი13°-19°
ინტერვიუ კონსტიტუციონალისტ ავთანდილ დემეტრაშვილთან

"მთავრობის ფორმირება პრეზიდენტს შეუძლია"
21:10 03.10.2012
[ჯაბა დათუაშვილი]
„პრესა.ჯი“ ესაუბრა საკონსტიტუციო სასამართლოს ყოფილ თავმჯდომარეს, კონსტიტუციონალისტ ავთანდილ დემეტრაშვილს. მაშ ასე, რა ხდება დღეს და რას ითვალისწინებს საქართველოს კონსტიტუცია?

„პრესა.ჯი“: ვინ ნიშნავს ძალოვნებს - თავდაცვის, შს და იუსტიციის მინისტრებს?

ავთანდილ დემეტრაშვილი: მთავრობის ყველა შემადგენლობის შერჩევა ფორმალურად პრეზიდენტის მოვალეობაა. მას შეუძლია და უფლებამოსილია პრემიერ-მინისტრს ძალოვანი უწყებების მინისტრებად საკუთარი კანდიდატურები შესთავაზოს.

კიდევ ერთხელ ვიმეორებ, მოქმედი კანონმდებლობის მიხედვით, მთავრობის ფორმირება პრეზიდენტს თავისუფლად შეუძლია. ერთია, მიიღებს თუ არა, მას პრემიერი და ნდობას გამოუცხადებს თუ არა, მას პარლამენტი.

- აქვს თუ არა, მოქმედ პრეზიდენტს პარლამენტის დათხოვნის უფლება?

- ეს უფლება მას არ აქვს მინიმუმ 6 თვის განმავლობაში. თუ 6 თვის შემდეგ, მყარი არგუმენტი ექნება პირველ პირს, მაშინ ეს თავისუფლად შესაძლებელია.

- რა ხდება საკონსტიტუციო და უზენაესი სასამართლოების თავმჯდომარეების შემთხვევაში?

- პრემიერს არანაირი უფლება არ აქვს ჩაერიოს სასამართლო სისტემაში. უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეს 10 წლის ვადით პრეზიდენტი ნიშნავს.

- არის თუ არა, უფლებამოსილი პრემირ-მინისტრი, გააკონტროლოს ძალოვანი სამინისტროები, შსს იუსტიცია, თავდაცვა?...

- მას აქვს უფლება გადააყენოს ძალოვანი მინისტრები, ოღონდ პრეზიდენტთან შეთანხმებით.

არსებული კონსტიტუციით, აღმასრულებელ სფეროში პრემიერ მინისტრს ძალიან დიდი უფლებები აქვს. მას შეუძლია ნებისმიერ დროს მოიწვიოს მთავრობის სხდომა, გადააყენოს მთავრობა. ვიმეორებ, შეუძლია ძალოვანი მინისტრებიც გადააყენოს, ოღონდ ძალოვან მინისტრებთან დაკავშირებით მას დასჭირდება პრეზიდენტის თანხმობაც. მათი თანამდებობაზე დანიშვნაც კონსულტაციების შემდეგ უნდა მოხდეს.

იმ უწყებებში, რომელსაც პარლამენტის დამტკიცება სჭირდება, ძლიერია პრემიერის ინსტიტუტი. იუსტიციის, შსს სამინისტროს და თავდაცვის სამინისტროს შემთხვევაში პრემიერს შეუძლია დაიწუნოს კიდეც პრეზიდენტის მიერ შთავაზებული მინისტრები.

თუმცა, როგორც თქვენ პრეზიდენტისგან მოისმინეთ, ის არ ჩაერევა მთავრობისა და უწყებების ფორმირებაში.

- რა არის საჭირო პრეზიდენტის იმპიჩმენტისთვის, რამდენად გრძელი პროცედურაა ეს ყოველივე?

- პრეზიდენტისთვის უფლებამოსილების შეწყვეტის მოთხოვნის დაყენებას სერიოზული ბრალდება სჭირდება. პირველ პირს სისხლის სამართლის დანაშაული უნდა ჰქონდეს ჩადენილი ან კონსტიტუცია დარღვეული.

პარლამენტში იმპიჩმენტისთვის წინადადების წამოყენებისთვის პირველ ჯერზე საჭიროა დეპუტატთა რაოდენობის 1/3-ის თანხმობა. აუცილებელია დასკვნა გააკეთოს საკონსტიტუციო სასამართლომ ან უზენაესმა სასამართლომ.

იმ შემთხვევაში, თუ სასამართლომ დააკმაყოფილა მოთხოვნა ახლა უკვე საჭიროა პარლამენტართა საერთო რაოდენობის 2/3-ის შეგროვება. ანუ სულ მცირე 100-მა დეპუტატმა უნდა დაუჭიროს პრეზიდენტის გადადგომის მოთხოვნას მხარი. ყველა ეს პროცედურა კიდევ ერთხელ ვიმეორებ, ძლიერი ფაქტებით უნდა იყოს გამყარებული.


დემეტრაშვილი: "როგორც თქვენ პრეზიდენტისგან მოისმინეთ, ის არ ჩაერევა მთავრობისა და უწყებების ფორმირებაში"
ბეჭდვა  
კომენტარები:
2012-10-03 21:16:59
იმიტომ უნდა ვაჯბატონ ივანიშვილს 100 კაცის შეყვანა პარლამენტში..იოცნებოს

2012-10-03 21:20:16
ქართველებმა თავისი ხელით ჩააბარეს პუტინს საქართველო

2012-10-03 21:21:27
ვაი თქვენს პატრონს, თქვენივე ჟურნალისტები წერენ აქ კომენტარებს?

2012-10-03 21:22:16
ამნაირი გულისამრევი საიტი არ მინახავს ცხოვრებაში ასავალ-დასავალის მერე რა

2012-10-03 21:25:19
ივანიშვილი გადაარჩენს საქართველოს.

2012-10-03 21:26:47
ვერ ეგირსება იბანა პრეზიდენტის გადაკენებას. ისევ ტვიტონ გაიქცევა ქვეკნიდან იმდენ პრობლემებს ცააცკდება. ვაი მაგის პატრონს რა ესჰველება

არლეკინი2012-10-03 21:26:54
სიამოვნებით წავიკითხე სტატია. შემეცნებითი კუთხით მშვენიერი სტატიაა, მადლობთ.

პანტერა2012-10-03 21:26:57
უსახელო დაუნო ტუ არ მოგწონს ნუ სჰემოდიხარ საიტზე,ცჰენ უყურე მაესტროს,მე 9 არხს და აქუს,ერტი დონე გაქვტ.

პანტერა2012-10-03 21:27:57
უნდა ყოპილიყო ტქვენ ცჰემესჰალა ბოდისჰი.

2012-10-03 21:28:33
პანტერა,
შენ მართლა ფიქრობ, რომ ეს საიტი ნორმალურია?
კარგი ამ სტატიას არ ვგულისხმობ, ზოგად დონეზე გეკითხები...

2012-10-03 21:29:06
ივანისჰვილი კიარ გადაარცჰენს ივანისჰვილი გუპავს უკვე საქარტველოს. ტუნდაც დგევანდელი ბლოკირება კომიის ცევრებზე უკვე მაგალიტია

პანტერა2012-10-03 21:29:08
პირიქიტ დააქცევს საქარტველოს,ტუ დროზე არ აგვკვეცეტ.

2012-10-03 21:29:46
უსახელო დაუნზე არ გაგცემ პასუხს,
არ შედის ეს შენს ინტერესებში მაინცდამაინც

პანტერა2012-10-03 21:30:44
რა არ მოგწონს?კიკუებს რომ არ ვაქებტ? გრზნოობტ რომ დაასჰავეტ?

ლუზი ლუზი2012-10-03 21:30:50
ეს არ უნდა მოხდეს რატა არ იპარპასჰონ ამ ბანდიტბმა მატი ოცნება არ უნდა განხორციელდეს

ვაჟა172012-10-03 21:30:56
ჯერ მინ მიუშვებს მაგათ პარლამენტშიო! ეხლა , ჯერ არ შესულან , საიდანღაც ნაფტალინიანი კონტიტუციონალისტი ( რა სიტყვაა, ძლივს დავწერე!) დააძრეთ , აგვიხსენი როგორ , რანაირად და რამდენ დროში შეგვეძლება ეგენი დავითხოვოთო! მოკლედ, თქვენი შემყურე და წამკითხავი კაცი სიცილით მოკვდება!

2012-10-03 21:32:26
დღეს ქართული ოცნების წევრებმა მოუწოდეს დაშლისკენ ზოგიერთ საარჩევნო უბანთან შეკრებილ მომხრეებს,
ხოლო აქციის ჩატარების უფლება ყველას აქვს. უბრალოდ ამას ნაციონალები ტელევიზიები სათავისოდ ატრიალებენ.
მაგრამ მოეღება ბოლო მათ ასეთ პარპაშს

2012-10-03 21:33:16
ვაჯა 17 გამგებმა გავიგეტ.

2012-10-03 21:33:34
პანტერა კი არა ჭიაღუა ხარ.

გოგიტა2012-10-03 21:34:35
მოკლედ ჩაწერეთ კონსტიტუციაში რომ:სომხის გარდა ყველას შეუძლია იყაროს კენჭი საქართველოს პოლიტიკურ თანმამდებობაზე.ხოლო აღარასოდეს არც ერთ დონეზე როგორც ზევით ისე ქვევით არც ერთი გვარგადაკეთებული სომეხი არ დაიშვება.

night2012-10-03 21:34:40
ვერაფერს ვერ იზამს ბიძინა იმხელა სხვაობით ვერ შედიან კიდევ კაი. ნაციონალების გარეშე ვერც ერთ საკითხს ვერ დაამტკიცებენ ჰუჰ :)

2012-10-03 21:36:21
პანტერა,
მე უბრალოდ ვისურვებდი, მეტი წინდახედულობა გამოგეჩინათ,
არანაირი პრობლემა არ მაქვს თუ ვინმე ივანიშვილს გააკრიტიკებს,
მაგრამ ეს ჭორაობის და ქილიკის დონეზე თუ იქნება, არავის არგებს.
თქვენ ამით ზიანი მოგადგებათ. ჩვენ რამენაირად გადავიტანთ.

2012-10-03 21:36:24
ერთადერთი ადამიანი რომელსაც ქვეყანაში შეუძლია პოლიტიკური კრიზისი შექმნას არის ჩვენი მიშა შადრევანოვიჩი,ამიტომ რა შუაშია აქ ბიძინა

ემიგრანტი-მთვარისა2012-10-03 21:37:42
გმერთო დაიფარე საქართველო,,პინგვინებისგან და რუსებისგან..........

2012-10-03 21:37:57
ბიბის უნდა პატარა საამქრო სჰექმნას საქარტველოსგან.აკი ტქვა 2 წელიცო,მე წავალ,და იქიდან ვმარტავო.გაიგეტ კიკუებო.იქნებ ტქვატ ატ მოგვისმენიაო.პაბრიკაციაა არა? სადაა მაგის სამარტავი?

2012-10-03 21:38:05
უკვე ცუდათაა ჩვენი საქმე...ჯერ სასიკეთო არაფერი ჩანსს

2012-10-03 21:38:45
ისტორიას შავ ფურცლებად ჩაბარდა თქვენი პარპაში ნაცებო. დამნაშავეებს გაგასამართლებენ... ციხეები გელოდებათ. მაშინ ნახავთ ქართველების სიხარულს. სამარცხვინო დასასრული...

ლუიზა2012-10-03 21:39:16
პრეზიდენტს თუ აქვს ამდენი უფლებები, შეიძლება გადავრჩეთ ხალხო ამ გამყიდველების შემოსევისგან.მიშა გვიშველეე,კრიმინალები არ აბოგინოო,ქურდები არ ჩამოიყაროს ქვეყანაში გემუდარებიიით.ჩერიე მთავრობის დაკომპლექტებაში,ხომ ხედავ ივანიშვილს ზურგსუკან როგორ ასაყირებენ და ყ..ს ეძახიან,

2012-10-03 21:39:34
მისჰა რას უყურებ? დაარტყი პენალი.

ვაჟა172012-10-03 21:40:06
"2012-10-03 21:33:16
ვაჯა 17 გამგებმა გავიგეტ."

რაო , მართალი არა ვარ? მგონი ვაის გავეყარეთ , უის შევეყარეთ!

2012-10-03 21:41:06
night,
მე რატომღაც მგონია, რომ ეს ასე არ იქნება მანამ,
სანამ უფრო პროგრესულ აზროვნებას არ დაიწყებთ, ვიდრე ისინი, ვისაც ასე ეწინააღმდეგებით.
სხვაობა მეათეხარისხოვანია.

2012-10-03 21:41:21
ვაჯა მარტალი ხარ.

2012-10-03 21:44:11
ასეთი არაპროფესიონალური და გახრწნილი საიტი
თუ დემოკრატიის შუქურა გგონიათ, თქვენი იყოს
ეგ საიტიც და ეგეთი დემოკრატიაც.

2012-10-03 21:44:13
მეოცნებეების ბელადი, სიტყვიტ გამოვა ვასჰინგქონსჰი.მხურვალე ტასჰის ქვესჰ. ვა ვა ვავა

ნნნ2012-10-03 21:47:27
კოალიციას ხელმძღვანელობს კოალა

2012-10-03 21:48:53
პანჯიკიზეს რა სჰესტავაზეს?არ დამიტოვონ გარეტ,ვნერვიულობ.

ჯემალი2012-10-03 21:50:26
კაცმა სამართლებრივი კუთხით სწორად გააკეთა კომენტარი საქართველოს კონსტიტუციაზე, მართალს ამბობს. ხალხნო გთხოვთ ჯერ წაიკითხოთ კონსტიტუცია მერე დატოვეთ თქვენი კომენტარები

2012-10-03 21:51:44
бека циклаури სადაც ამდენი პინგვინი ცხოვრობს,
და გამყიდველი ნათესავია,
მუხათგვერდელო! ვისთვის იბრძოდი?
დაწიე ხმალი,თუ გიკავია.
სადაც ამდენი მტერს შესციცინებს

და მისგან მადლის მათხოვარია,
აღარ მინდოდეს იქ ქართველობა,
გამოვიცვალო,დროა,გვარია.
სადაც ნორმაა საკუთარ კარში
მტრის გასახარად გოლის გატანა,
სადაც ეშმაკის არის შაბაში
და მეჯლისს უძღვის ვოვას სატანა.

სადაც ამდენი ფულის მონაა,
სადაც ამდენი გამყიდველია,
მუხათგვერდელო!მე შენს საფლავთან
დღეიდან მოსვლის უკვე მრცხვენია.

სადაც ვირია მომღერალი და
სადაც ჯვარს აცმევს ხატებს ურია,
იქ დაბრუნება ძმებო დღეიდან
არც მიხარია და არც მწყურია.

რაც გავიარეთ,სისხცლით გვივლია
და არსად იყო გზა იოლია
მუხათყგვერდელო ნუღარ ადგები ,
ზღვას პინგვინი სვამს,განა თოლია?

სადაც ამდენი პინგვინი ცხოვრობს,
სადაც ამდენი ფულის ხამია,
იქნებ არ ღირდა ამ სამშობლოსთვის
მოგერგო მსხვერპლის მოსასხამია.

გოგიტა2012-10-03 21:52:18
აი მაგაზე მართალი არ თქმულა,პირადი იმიჯის და გარანტიების ხარჯზე ყველა თავისი გარემოცვიდან საციხედ გაიმეტა მიშამ. აქაც გამოავლინა სომხური სიძულვილი ქართველებისადმი ყველაფერი მხოლოდ მისი დავალებით ხდებოდა. ბოროტი მართავს დასაჭერია აუცილებლად. გაიქეცი ფორესტ გაიქეციიი,ასე რომ ყველა დონეზე სოფლების რაიონის თუ ქალაქის გაასწარით. დროზე გაასწარით სანამ დროა გირჩევთ გულწრფელად თორე ხალხი სთხოვს სამართალს ამას ვერავინ გააჩერებს,ვერც ბიძინა და ვერც ვერავინ ისეთი მუქარები და შეურაცხოფები აყენეს არჩევნების წინ ნაცებმა ოცნების აქტივისტებს,დილაზევე ყველას ციხეებში ჩაგყრითო რო ემუქრებოდნენ გამგებლები დეპუტატობის კანდიდატები მოქმედი დეპუტატები, ქალაქის და სოფლის რწმულებულები აბა რა გგონიათ, ენით აუწერელგაუგონარი რეპრესიების მოლოდინში ხალხი ჭკუაზე აღარაა შიშის თესვით და ბავშვების გაჭირვებით რჩენით, ამას დაუმატე 9 წელი არაკაცურად და უღმერთოდ მათი საქციელები ჰიტლერს თავისი ხალხი უყვარდა ხალხო უყვარდა. და გაასწარით ... ღმერთო მიეცი ყველას ძალა მიტევების მარა იცოდეთ ამას ვერავინ გააჩერებს გარდა ინდივიდუალურად საკუთარ თავთან დარჩენილი გამწარებულ კაცს შეუძლია მხოლოდ რაც ძალიან სათუოა, ჯერ სად ხართ მე ყველასთვის შემინდვია.თქვენ კი ნაცებო იფიქრეთ დრო ძალიან ცოტაა იცოდეთ.

ნნნ2012-10-03 21:52:24
კოალა რევოლუციით აპირებდა მოსვლას და მერე რუსეთს გადაგვილოცავდა. ახლა გეგმები აერიათ. ჯერ საჭირო კადრს ვერ იპოვიან თავის რიგებში, მცოდნეც იყოს, პატიოსანიც და მოუქრთამავიც, რადგანაც ყველა თავისი წევრები უკვე გააფუჭა თავისი ფულებით. ეღტ წელიწადში გასაგდები შეგვექნება ეს ახალი მთავრობაც. რასაც სხვას უჩივოდნენ, ჯერ არ მოსულან და უკვე იმის კეთებას იწყებენ. ე.ი. უკვე ლპობა დაწყებული აქვთ

2012-10-03 21:53:49
და რომელ ენაზე გამოვა ვაშინგტნში?! საინტერესოა!!!!! ჰეჰეჰეჰეჰჰე ..ან თ მოუსმენს იქ მაგას ვინმე ???

2012-10-03 21:56:28
გაუარჯოს უმეცარ საქართველოს !!!!!

მიშჰაუზენი2012-10-03 21:57:08
ლაზიკა ? :D:D:D:D, დაიჯერეთ ? :D:D:D

ვასო2012-10-03 22:01:57
წააგო მიშამ და ნაცებმა....მორჩა ყველაფერი....მიშა აწი არის ფორმალური პრეზიდენტი

2012-10-03 22:04:06
ეხლა გადავხედე ცესკოს გვერდს. მაინტერესებდა სად აიღო ხმები ნაცმოძრაობამ. მხოლოდ ყველა არაქართულ ოლქებში აქვთ ხმები. :)))))მიშააააა ვისი პრეზიდენტი ხარ?

2012-10-03 22:10:03
დამპალ ბედუკადზემ გაასცრო ამერიკასჰი არაა.და იქიდან გესლავს ეხლა ხალხს და აქეზებს რო დახოცონ ერტმანეტი. რამხელა სულგაკიდული ერი ვარტ ხალხო ადამიანობის აგარაფერი აგარ სჰეგვრცჰენია.

2012-10-03 22:14:05
ტვალები გაახილე კარკად ან გამოიბანე გოგიტა ხარ ტუ ვიგაც ოხერი ვინ ვის ემუქრება კარგად დაინახე და დაიტხარე ტვალები სჰე დაუნო სჰენა.

2012-10-03 22:16:51
ზუსტადაც არაქარტველი უფრო ხედავდა და ხედავს ვინ არის ქვეკნისტვისს და აი ზოგიერტი იუდა ქარტველებმა კი არა მარტო სული გაკიდეს არამედ ტავიანტ სჰვილებსაც მომავალი ცაარტვეს.და ეხლავე ბოგმიტ გესლავენ

ბ522012-10-03 22:20:27
რაც არ შეიძლება ხარისთვის, შეიძლება იუპიტერისთვის. ზემოაღნიშნულიოდან გამომდინარე ყველაფერი არის შესაძლებელი

ბ522012-10-03 22:24:44
2012-10-03 21:53:49
და რომელ ენაზე გამოვა ვაშინგტნში?! საინტერესოა!!!!! ჰეჰეჰეჰეჰჰე ..ან თ მოუსმენს იქ მაგას ვინმე ???
============================================= =====
მაგ. ანგელა მერკელი და სარკოზი სიტყვით ყოველთვის გამოდიან მშობლიურ ენაზე

პატრიოტი2012-10-03 22:26:26
ეუუუფფფფფ რთული სიტუაციაა, დაერხა ჩინელ ემიგრანტებს ალიასკაზე, არა და რამდენი ხანია ვაფრთხილებდი, მადლობა დემეტრაშვილს ამომწურავ ინფორმაციისთვის, იხარე ჭერო, მოკვდი მტერო

პატრიოტი2012-10-03 22:27:58
ვასო მე მგონი მიშა არაფორმალია სულით, თუმცა ფორმალია სტატუსით

2012-10-03 22:33:11
ვიძახდი ბენდუქა არ გაუშვათ მეთქი.ოეეეეე გაასულელა ბიჭები, კრიმინალებად აქცია და თვითონ დაითესა არა?

გული მტკივა2012-10-03 22:34:41
საწყალი საქართველო ვის ხელში ექცევა.

2012-10-03 22:36:34
ვალერიანი დალიე.

2012-10-03 22:45:04
იმ ათასობით ქართველ ჯარისკაცს, ვინც საკუთარი სიცოცხლე გაიღო რუსეთთან ომში 1990-იანი წლებიდან მოყოლებული დღემდე, "მადლიერმა" ქართველმა ხალხმა მადლობა იმით გადაუხადა რომ ხელისუფლება ჩააბარა რუსულ პროექტს.

2012-10-03 22:50:42
კაი ინგლისური არ იცის გასაგებია,ქარტულად ხომ სხლავს.

2012-10-03 22:51:36
მიშა სანატრელი გაგვიხდება აი ტქვენ ნახავტ

2012-10-03 22:51:42
მაგის რუსულიც მოსმენილი გვაქვს.

2012-10-03 22:52:14
აააააააააააა ალბარ პრანგული იცის,ხახახახა

ილო2012-10-03 22:52:33
სამეგრელოში ყველგან მოიგო მიშამ, არაქართულია თქვენი ჭკუით?

2012-10-03 22:55:10
კახეტი არა ქარტულია?

2012-10-03 22:55:39
აუუ, დებილების დოღი დაიწყო საქართველოში უკვეეეე

2012-10-03 22:56:12
მიშამ კი არა, ახალაიამ. მაგრამ მოიგო? მაგას სასამართლო გაარკვევს. მაგ ოქმებს გამოამზეურებენ და ნახავთ როგორ მოიგო. თვითონ არ იცით მეგრელების განწყობა? რატომ იტყუებთ თავს?

2012-10-03 22:57:07
იმერეტსჰი ხალხს ავიწყდებოდა რა ნომერი უნდა სჰემოეხაზატ,კიტხულობდნენ.

მე2012-10-03 22:58:44
მოგიწოდებთ თავი შეიკავოთ აბტისახელმწიფოებრივი პროპაგანდისა და აგიტაციისგან. ნებისმიერი მოწოდება სახელმწიოფოებრივი სტაბილურობის წინააღმდეგ ეს არის ქვეყნის ღალატის ტოლფასი. განცხადება რომ საქართველოს 1500 000 მაცხოვრებელმა ქვეყანა ჩააბარა რუსეთს რბილად რომ ვთქვათ არის იდიოტზმი და გამომდინარეობს მხოლოდ ვიწრო პიროვნული შეფასებებსგან

2012-10-03 22:58:48
იყო დრო და მომენტი ..............შEიცვალა მომენტი...............)))))))))))))))))))

2012-10-03 23:00:14
იცი რა ალასანიას დამცველო,ვიტომ ტბილისიც ასე იყო განწყობილი,მაგრამ სჰედეგი სხვა იყო.

ისწავლეტ დემოკრატია2012-10-03 23:01:00
პინგვინებო,აკი ერტპარტიულ სისტემას ებრზოდით ,ეხლა მიშას გადადგომაზე რომ ჩალიჩობთ რა გინდატ 40% მოსახლეობას ერტპარტიულად გადააჯდეტ ტავზე?
იმიტომ დარბიხარტ საარცევნო უბნებში ავიწროებტ,ტქვენი ფაშისტური აგრესიით!
ვერ მოგარტვიტ! დემოკრატიის სწავლა ეხლა ტქვენც მოგიწევტ!

მე2012-10-03 23:01:56
პატივი ეცით საქართველოს მოსახლეობის უმრავლესობის არჩევანს. არანაირი უფლება არ გაქვთ შეეხოთ ჩვენი თნამოქალაქეების არჩევანს. ტქვენ გააკეთეთ თქვენი არჩევანი? სხვამ გააკეთა თავისი არჩევამი. ნაცებს და მის მხარდამჭერებს მივმართავ თუ თქვენ გამოძრავებთ სახელმწიფოებრივი და არაპიროვნული ინტერესები მაქსიმალურად შეუწყეთ ხელი ქვეყანაში სტაბილურობის და მშვიდობის შენარჩუნებას. და ნუ გავიწყდებათ რომ მომავალი არჩვენები სულ რაღაც 4 წელიწადშია, მანამდე კი 1 წელიწადში პრეზიდენტის...

დემოკრატი2012-10-03 23:02:23
ივანიშვილი ფეხზე დააყენებს ქართულ ეკონომიკას,მოასულიერებს მომაკვდავ და თითქმის უკვე გარდაცვლილ საქართველოს

ლიკა2012-10-03 23:03:26
მე ბოდისჰს მოვიხდი ხალხის წინასჰე.დამნასჰავეა სჰემი ოჯახი,მაიზულეს.ახლა ტვიტონაც ნანობენ.

პატრიოტი2012-10-03 23:03:48
სტაბილურობა მეგობრებო სტაბილურობა, კითხვებისთვის მიმართეთ პრესცენტრს, მიშიკსტებოოოოოოოოოოოოოოოოოო

დემოკრატი2012-10-03 23:04:08
გაუმარჯოს ბიძინა ივანიშვილს საქართველოს 96% ივანიშვილის გვერდითაა,ნაციონალებმა წააგეს და ისიც ამხელა ძალადობით

2012-10-03 23:04:18
დემოკრატი ისე გაცოცხლდი სჰენ.

დემოკრატი2012-10-03 23:06:15
ძალადობით წაგებული არჩევნები,რომ არ ეძალავათ და არ გაეყალბებინათ ,რამდენ პროცენტს აიღებდნენ,ხომ წარმოგიდგენიათ

night2012-10-03 23:07:01
ოცნებას რა ხალხიც უდგას გვერდში კარგად ჩანს ელემნტარული8 ლაპარაკი არ იციან ბლ რამდენი უტვინო დებილია კომენტარებზე ეტყობათ ვახ რა დღეში ვართ

მაია2012-10-03 23:07:29
მე მარტალია ქ.დ.მივეცი ხმა.რომ მცოდნოდა არ გავიდოდნენ ნაციონალებს მივცემდი ხმას

მარიკა2012-10-03 23:07:47
რასაც ნაციონალებს აბრალებდნენ,უარესს ჩადიან მეოცნებეები,ტუ მიშას კრიტიკა გსიამოვნებდატ ბიდზინას "დაპაიჟება"-ს რატომ აპროტესტებტ? ვისაც საიტი არ მოსცონს უსმინოს რამიშვილს,აკუს და ა.შ.კარტველებს ისტორიამ ვერაპერი ვერ გვასცავლა.ამ ქვეკანას და ამ ხალხს ტავისუპლების იდეას კუჭის იდეა ურჩევნია.

დემოკრატი2012-10-03 23:07:51
მე დიდი ხანია ცოცხალი ვარ და თან დიდხანს ვაპირებ სიცოცხლეს ,ამინ,თან ძალიან მაგრად ვარ,გული ,რომ გაგისკდება ისე

2012-10-03 23:07:58
იდიოტიზმი არის ის რაც თქვენ გააკეთეთ, ამას მალე მიხვდებით. ისტორიულადაც ესე იყო რასაც დამპყრობელი ვერ აკეთებდა ხმლით აკეთებდა ქართველების ხელით. ესე იYო შაჰ აბასისი დროს ესე იყო უფრო ადრეც ესე არის დღეს. რუსეთმა არჩევნებით შეცვალა ხელისუფლება უკრაინაში არჩევნებით შეცვალა საქართცველოშიც. საღოლ პუტინ... თქვენი შეხმატკბილებული კოალიციაც რამდენ ხანს გაძლებს ისე რომ ერთმანეთი არ დაჭამონ მაგასაც ვნახავთ

მე2012-10-03 23:07:59
დემოკრატიული არჩევნები ჩატარდა იმის წყალობით რომ ხალხმა გატეხა შიშის სინდრომი. ნაცებო გეკიტხებით იყო თუ არა ხალხი დაშIნებული კუდით, სოდით? დღეს ბედნიერი ვიყავი იმით რომ ტელეფონზე ვსაუბრობდი იმას რაც მინდოდა და არ მაფიქრებდა იმის შიში რომ ჩემი თავისუფალი აზრის გამო შეიძლება პრობლემები შემქნოდა. გაუმარჯოს თავისუფლებას, არა წამებას, არა ძალადობას, არა მოსმენას, არა დასმენას..

პატრიოტი2012-10-03 23:08:38
დემოკრატი მაგ პროცენტი სწორია, თუმცა კითხე ცეეესკოს, გინდა თუ არა 55 იო, ცეესკო სკაზალ, ბოგ სკაზალ

გიო2012-10-03 23:09:43
ცჰვენ ნაციონალებს პული არ გვქონდა,და ვერ დავარიგებდიტ კიკუებზე,და ვერც ლუდის პესტივალი ვერ მოვაწყეტ.

night2012-10-03 23:09:45
ამბები გე ზე გადადით ან სადმე სხვაგან გვაცალეთ ლაპარაკი არავის არ აინტერესებს თქვენი აზრი სხვაგან გადადით თქვენ ნაირებთან რამდენი არიან

მე2012-10-03 23:10:52
2012-10-03 23:07:58
იდიოტიზმი არის ის რაც თქვენ გააკეთეთ, ამას მალე მიხვდებით. ისტორიულადაც ესე იყო რასაც დამპყრობელი ვერ აკეთებდა ხმლით აკეთებდა ქართველების ხელით. ესე იYო შაჰ აბასისი დროს ესე იყო უფრო ადრეც ესე არის დღეს. რუსეთმა არჩევნებით შეცვალა ხელისუფლება უკრაინაში არჩევნებით შეცვალა საქართცველოშიც. საღოლ პუტინ... თქვენი შეხმატკბილებული კოალიციაც რამდენ ხანს გაძლებს ისე რომ ერთმანეთი არ დაჭამონ მაგასაც ვნახავთ
----------------------
უსახელოვ შენ არ გესმის ამ არჩევნების მნიშვნელობა, ეტყობა ჩარჩი ნაციონალური პროპაგანდის სიღრმეებში, რუსეთი, პუტინი, ბუა და დევი:)))) მთავრი მონაპოვარი არის ის რომ საქართველოში ხელისუფლება შეცვალა არჩევნების და არა რევოლუციის და არეულობის გზით. ბიძინას მადლობა უტხარით რომ საფუძველი ჩაუყარა ნამდვილ დემოკრატიას და ხლხის მიერ ხელისფლეების შეცვლის წესს.

ტროყო2012-10-03 23:11:04
MOგიტYანთ DEდები MიXUისტებო ისხედით და იგლოვეთ ეხლა თქვენი ბელადი

ტროყო2012-10-03 23:11:48
გიულიჩ ხო გეუბნებოდი DE<და MOგეტYVნება მეთქი

ისწავლეტ დემოკრატია2012-10-03 23:11:56
განცხადება რომ საქართველოს 1500 000 მაცხოვრებელმა ქვეყანა ჩააბარა რუსეთს რბილად რომ ვთქვათ არის იდიოტზმი და გამომდინარეობს მხოლოდ ვიწრო პიროვნული შეფასებებსგან
----------------------------------- -----იცი რას გეტყვი,როცა ტარგამაძე გიორგი 2% იღებს და ივანიშვილის ყოფილი 2%-იანი უსუფაშვილი უცბად 66%
ამას აქვს მხოლოდ ერტი ახსნა -----გაზპრომის მუქტა ფულებზე ტვალისდაჭყეტვა და ქვეყნის კურსის სამწუხაროდ კუჭის დონეზე იდიოტურად გადაწყვეტა !
ტურმე ზალადობა არ მოგწონტ მაგრამ დუმბაზე რომ სახალხოდ წყევლიდა კიბოტი და სიმსივნიტ იმ ხალხს ვინც 5 შემოხაზავდა იგივე ხალხს ტურმე( 57% )ზალიან მოგწონტ ხომ?
აბა ერტი რომელიმე ნაციონალს წამოსცდენოდა მსგავსი სიტყვები ალბატ ევროპაამერიკასი და ნაურუსიც ჩაიტანდით მაწყევრის სახელს!

პატრიოტი2012-10-03 23:12:13
ქართველო მიშისტო ავადმყოფებო, გიშველიიით ბროწეულის ოყნებით, ნუ გეშინიათ დაგეხმარებით, ვაჟნი და უსერიოზულესი სმაილიკი

დემოკრატი2012-10-03 23:12:18
ვისაც ქართული ოცნება არ მოგწონთ შეგიძლიათ ცოტახანი ჩაკვდეთ მაინც,რა გააკეთა ნაციონალებმა ასეთი კარგი და მაგარი შეგიძლიათ ვინმემ დაწეროთ?,ტლიკინებტ,ტლიკინებთ და აზრზე არა ხართ რატომ ტლიკინებთ,რამდენი,თურმე რამდენი ერთუჯრედიანი გვყოლია ჯერ კიდე არ ვიცოდი,ჩაკვდით მაინც რააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააა ააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააა ააააააააა

night2012-10-03 23:12:41
გინება გასწავლეს შე ნაბიწ მეტი არაფერი იცი რო დაგიწერ და მოგიგრეხავ მაგ ყლ თავს

ტროყო2012-10-03 23:12:53
კუ სადა გდიხარ ?დაგეკარგა აქ შემოსვლის ხალისი? შე შIBლის თავო

მე2012-10-03 23:12:56
night 2012-10-03 23:07:01
ოცნებას რა ხალხიც უდგას გვერდში კარგად ჩანს ელემნტარული8 ლაპარაკი არ იციან ბლ რამდენი უტვინო დებილია კომენტარებზე ეტყობათ ვახ რა დღეში ვართ
------------
მეგობარო აცალეთ და 2 წელიწადში ნახავ რა ლაპარაკსაც ისწავლიან. ეხლა 8-10 და 20 წელი რომ პოლიტიკაში ხარ რათქმაუდნადა გეცოდინება ლაპარაკი. ბარამიძე 1993 წლიდან, მაჭავარიანი 1994 წლიდან, მიშა 1996 წლიდან და ა.შ.

პედაგოგი2012-10-03 23:13:31
ბექა წიკლაურო ჯიგარი ხარ. ამ ლექსს ყველა მოსწავლეს წავუკითხავ.

მე2012-10-03 23:13:44
ტროყო 2012-10-03 23:11:04
MOგიტYანთ DEდები MიXUისტებო ისხედით და იგლოვეთ ეხლა თქვენი ბელადი
---------
ტროყა ეგ დრო წარსულს ჩაბარდა ნუ დაემსგავსები იმათ ვისაც აგიენებ.

გიო2012-10-03 23:13:50
მეს და სჰენ იზახი რომ ბიზინას მოუხადოტ მადლობა. მარტლა კიკპინგვინი ხარ.

პატრიოტი2012-10-03 23:14:12
ტროყოოო DDDDDDDDDDDDDDDDD ბროწეულის ოყნებით დავეხმარები და შევუმსუბუქებ გლოვას )))))))))))))))))))))

ტროყოვიჩ2012-10-03 23:14:20
ტროყო წადი რა რუსულ საიტებზე , იქ დაგაფასებენ ტროყოვიYები

გიო2012-10-03 23:16:03
ბურჯანაზე მოდის და დახვდი მეს ვეუბნები.

ქართველი2012-10-03 23:16:11
საკუთარ ოკუპაციას მოაწერეთ ხელი ოცნებისტებო? იუდას ხვედრი გელოდებათ.

მე2012-10-03 23:16:16
გიო 2012-10-03 23:13:50
მეს და სჰენ იზახი რომ ბიზინას მოუხადოტ მადლობა. მარტლა კიკპინგვინი ხარ.
------------
დიახ გიო ზუსტადაც. რომ არა ბიძინა ჩათვალე 2012 წლის არჩევნები ჩატარდებოდა ისევ ვითომ დემოკრატიულად და ანცების 80 პროცენტიანი გაყალბებით. რომელი გირჩევნია გაყალბებული არჩევნები თუ გაუყალბებელი და თუნდაც არასწორი?

ტროყო2012-10-03 23:17:02
ეხლა გონზე მოდით და დადექით ქართველების გვერდზე სომეხი პრეზო ერევანში

გიო2012-10-03 23:17:42
მე კი არ ვიზახი არ უნდა სჰეიცვალოს,მაგრამ ვისიტ? მოგწონს?

2012-10-03 23:17:46
პატყრიოტი , და ტრაყო ახალ სახელებიტ ღარიბაშვილი მოგნატლავთ!

დემოკრატი2012-10-03 23:17:51
--არავის საქმე არაააააააააააააა ვინ სად გადავა და სად დაწერს კომენტარს,ჩაკვდი ვიღაცა ხარ,ერთმანეთს ატკბობთ ტყუილებით,გაუმარჯოს ყველაზე კარგ ადამიანს ბიძინა ივანიშვილს,არ გადარჩენა ოთხკუდხედ თავიან მიხუას, DOღBLIANI,

მე2012-10-03 23:18:43
გაიგეთ ხალხო აქ საუბარი იმაზე კი არ არის მიშას რა უნდოდა ან ბიძIნას. აქ საქმე ეხება იმას თუ რა უნდა ხალხს. ამ არჩევნებზე ხალხმა ასე გადაწყიტა და არავის გაქვთ უფლება ამისთვის გაკიცხოთ ვინმე. ესაა დემოკრატია და არა გაყალბებული არჩევნებით გაფორმებული მოგება

ტროყო2012-10-03 23:19:10
ბიჯოს რა გაუტყდათ ამ არაქართველებს სომXIს ნატრიკVALIს წაგება

2012-10-03 23:19:48
დემოკრატი ნიკი გამოცვალე გამზრდელი მოგიკიტხე.

მე2012-10-03 23:20:58
გიო 2012-10-03 23:17:42
მე კი არ ვიზახი არ უნდა სჰეიცვალოს,მაგრამ ვისიტ? მოგწონს?
-----------
მეგობარო მოგწონს თუ არა ასე გადაწყვიტა მოსახლეობის უმრავლესობამ. სარკოზიმ 2 პროცენტით წააგო არჩევნები მაგრამ სიტყვაც არ დაცდენია მეორე მხარის და მისი მომხრეების სასაყვედუროდ. ბოლოსდაბოლოს ვისწავლოთ და შევეგუოთ უნდა რომ ხელისფლება ეს საჩუქარი არაა ესაავალდებულება ხალხის წინაშე. ვისაც აირცევს ხალხი ის იქნება ხელისუფალი და არა ის ვისაც ცსკო, ან ძალოვნები გაყალბებით გააფორმებენ

გია2012-10-03 23:22:04
რამდენი დაიხარჯა? რამდენ ოჯახს დაეხმარებოდა,ყოპილიყო ქველმომქმედი,მეტი დაპასება ექნებოდა,ეხლა დადგება დრო ტქვენვე გაუსჰვებტ.

გია2012-10-03 23:24:21
წერაკიტხვის უცოდინრები რომ დაჯდებიან,არ ტქვა ვინო?რამდენიც გინდა,გონებაცჰლუნგები და კუნტმაგრები.

ტროყო2012-10-03 23:24:32
აბა ძაან რო იჭიმებოდით BOზებო შევხვდეთო ეხლა სად DEDIსტYVNAში ყრიხართ ჩაძვერით DEDIთქვEნების UKAნალში

2012-10-03 23:26:29
ტროყო მოგიკიტხე გამზრდელი,და გვარსჰი საუკეტესო.

მე2012-10-03 23:26:44
გია 2012-10-03 23:24:21
წერაკიტხვის უცოდინრები რომ დაჯდებიან,არ ტქვა ვინო?რამდენიც გინდა,გონებაცჰლუნგები და კუნტმაგრები.
----------------
რომელიმეს პირადა იცნობ? წერა კითხვა არ იცოდა დალაილამამ მარა ლიდერი იყო. ეს არაა შეფასების კრიტერიუმი. შენ თუ კიდევ ვერ ხვდები არც შევეცდები მეტი მიგახვედრო. მე პატივს ვცემ შენ პოზიციას და აზრს. ეს შენი უფლებაა

2012-10-03 23:28:11
მე
ის პრეცენდენთი რაზეც ზევით წერდი შქმნა მიშამ და არა ბიძინამ. წაგების აღიარებას ვგულისხმობ. და კიდევ ერთი, ბიძინა ესეთი ჭკვიანი ადამიანი რო არის ( წინააღმდეგ შემთხვევაში მილიარდებს ვერ იშოვიდა ) მხოლოდ 2011 წელს მიხვდა რომ მიშა არ ვარგა? და კიდევ ვერავინ დამაჯერებს რომ ბიძინა რომელიც გაღლეტილი წავიდა რუსეთში მილიარდები იშოვა რუსეთის უმაღლესი ხელისუფლებისგან დამოუკიდებლად. სად იყო ბიძინა როცა პურის რიგი იდგა და ხალხი მშიერი კვდებოდა საქართველოში? მილიარდ 600 მილიონი დახარჯა თურმე ისე რო არაფერი არ უნდოდა სამაგიეროდ. აჰა თუ არ უნდოდა.

2012-10-03 23:28:21
თბილისმა მაგარი შეცდომა დაუშვა !

2012-10-03 23:29:11
ხმები დადის ვარშალომიძე ხვალ გადადგებაო..

გია2012-10-03 23:30:01
მე ვერ სჰეგიცვლი აზრრს,რა უპლება მაქვს,ცჰემი გადასახედიდან ასეა.მე არ ვარ საქარტველოსჰი და გული მწყდება.ალბატ კაი ხანს აგარ ცჰავალ.

პატრიოტი2012-10-03 23:31:19
გია რამდენ ოჯახს გააძლიერებდა ბიძო მაგ ფულით, თუმცა პატიმრების წამება, ბიზნესის ტერორი, ხალხის ქუჩაში ჩახოცვა გაგრძელდებოდა, კიდევ კაი რომ დამთავრდა ეს მარაზმი

გია2012-10-03 23:31:43
ცჰემო კარგო გატვლილი იყო ეგ ყველაპერი.

მე2012-10-03 23:31:47
2012-10-03 23:28:11
მე
ის პრეცენდენთი რაზეც ზევით წერდი შქმნა მიშამ და არა ბიძინამ. წაგების აღიარებას ვგულისხმობ. და კიდევ ერთი, ბიძინა ესეთი ჭკვიანი ადამიანი რო არის ( წინააღმდეგ შემთხვევაში მილიარდებს ვერ იშოვიდა ) მხოლოდ 2011 წელს მიხვდა რომ მიშა არ ვარგა? და კიდევ ვერავინ დამაჯერებს რომ ბიძინა რომელიც გაღლეტილი წავიდა რუსეთში მილიარდები იშოვა რუსეთის უმაღლესი ხელისუფლებისგან დამოუკიდებლად. სად იყო ბიძინა როცა პურის რიგი იდგა და ხალხი მშიერი კვდებოდა საქართველოში? მილიარდ 600 მილიონი დახარჯა თურმე ისე რო არაფერი არ უნდოდა სამაგიეროდ. აჰა თუ არ უნდოდა
-------------
მე ვფიქრობ რომ ეს პრეცედენტი ხალხმა შექმნა და არა მიშამ. ნამდვილად მიშამ მოიქცა ისე როგორც მოიქცეოდა ნებისმიერი ნორმალური პრეზიდენტი. მაგრამ ნუ დაგავიწყდება რომ არა მოსახლეობის აქტიურობა, რომ არა სტუდენტური პროტესტი და რომ არა შიში იმისა რომ ამ არჩევნების გაყალბებას ხალხი აღარ მოითYმენდა ამას მიშა არ გააკეთებდა. სურვილსა და იძულებას შორის არის სხვაობა. მიშა იძულებული გახადა ხალხმა...

2012-10-03 23:32:43
პრეზიდენტის გადადგომას მოვითხოვთ ხალხი. ჯერ ვნახოთ როგორ მოიქცევა. თორემ უმრავლესობას რომ ოპოზიციაში ჩაგვიდგა რა ჰგონია? უმრავლესობამ ავირჩიეთ პრეზიდენტად და უმრავლესობა გადავირჩევთ.
ისე რა ცირკია არა? პრეზიდენტი ოპოზიციაში ჩაუდგა თავის ხალხს. დიდი ხანია მაგას ვიძახი, პრეზიდენტი აღარ გვყავს, ეგ ნაციონალების ცეკას მდივანია მეთქი და აჰააა აღიარა თუ არა?:))))))))))))))

2012-10-03 23:32:48
თუ იცით ვინმემ რამდენი დეპუტატით შედის ნაც მოძრაობა ?

გია2012-10-03 23:34:30
პატრიოტი გმერტმა ქნას რომ ყველაპერი კარგად იყოს,რაზედაც ეცჰვი მეპარება,რაც სჰეეხება პატიმრებს,ყველგან ხდება.8 წლის ბიცჰს რომ გააუპატიურებ,ციხის კანონი ცხვაა,

მე2012-10-03 23:34:52
თბილისმა მაგარი შეცდომა დაუშვა !
-----------
რას ქვია შეცდომა დაუშვა? ვინა ხარ ასეთი რომ მილიო ნახევრიანი ქალაქის სახელით ლაპარაკობ? თბილსმაგადაიტანა 7 ნოემბერი, 26 მაისის დარბევები და კიდევ ბევრი უსამართლობა. პირდაპირგეტყვი მიშა თბილისს ვერ იტანს და ცდილობდა კველაფერი ქუთაისში და ბატუმში გადაიტანოს. იცოდა და იცის რომ 2013 წელს თბილისში ისევ წააგებს არჩვენებს.

2012-10-03 23:35:11
თუ არ ვცდები ჯერ ჯერობით 68-ით. იმპიჩმენტისთვის -18-ია საკმარისი.

გია2012-10-03 23:36:09
ამ არცჰევნებსჰი დიდმა პულმა რომ იტრიალა კარგად ვიცი.

ლეო2012-10-03 23:36:25
ლიკა 2012-10-03 23:03:26
მე ბოდისჰს მოვიხდი ხალხის წინასჰე.დამნასჰავეა სჰემი ოჯახი,მაიზულეს.ახლა ტვიტონაც ნანობენ
------------------------
ძალიან ბევრჯერ მითქვამს შენთვის რო უტვინო ხარ, თუმცა ეტყობა სადღაც მაინც ვცდებოდი, სინდისის ნატამალი გქონია!

ლეო2012-10-03 23:38:00
თბილისმა ჩAIჯVA, აYრOლდა!

2012-10-03 23:38:49
მე - ზაფხულში რომ ჩახვალ ბათუმში პირადობა არ დაგავიწყდეს იცოდე...

იკა2012-10-03 23:38:56
ეხლა რომ იყოს არცჰევნები 99 იტ ნაციონალები მოიგებდნენ.

2012-10-03 23:38:56
იმპიჩმენტი დაივიწყეთ, მაგისთვის ჯერ საკონსტიტუციო სასამართლოს თანხმობა გჭირდებათ მერე პარლამენტის ორი მესამედი. 100 კაცს კიდე ბიძინა ვერ შეიყვანს პარლამენტში.

მე2012-10-03 23:39:30
გია 2012-10-03 23:36:09
ამ არცჰევნებსჰი დიდმა პულმა რომ იტრიალა კარგად ვიცი.

----------
ფული ყველა ქვეყანაში ტრიალებს არჩევნებზე. მეტსაც გეტყვი ეს იყო ყველაზე ბინძური არცევნები. აჩვენბეი აგებული კომპრომატებზე, დაჭერებზე, დაშინებაზე, სიცრუეზე, სიყალბეზე და არა რეალურ საარჩევნო პროგრამებზე. ხალხს მობეზრდა ეს ყველაფერი. რაღაც უნდა შეცვლილიყო მეგობარო თორე კატასტროფა გარდუვალი იყო. მიხვდა მიშა რომ ან სკამისათვის უნდა ებრძოლა, რასაც ქვეყანას გადააყოლებდა ან სახელმწიფოზე ეზრუნა, რაც არჩევნებში წაგებას ნიშნავდა. მან მეორე აირჩია. ის ამის გამო ისტორიში შევა...

იკა2012-10-03 23:39:51
ამდენი დაუნი ტუ იყო ტბილისსჰი არ ვიცოდი.

მე2012-10-03 23:40:12
მე - ზაფხულში რომ ჩახვალ ბათუმში პირადობა არ დაგავიწყდეს იცოდე...
--------------
არ მჭირდება, ისეც ბათუმში ვარ:)))

პატრიოტი2012-10-03 23:42:01
გია სად გაგიგია რომ პატიმრებს აუპატიურებენ ბადრაგები, ასეთი ფაქტი ისტორიას არ ახსოვს, პალუნაჩნოი ექსპრესშია ახწერილი, თუმცა ტყუილი გამოდგა და აბუგრეიფში სადაც სამი ადამიანი აკეთებდა ამ საქმეს, მასიური სისტემური ხასიათი მსოფლიოს ისტორიაში არ არსებობს, ჰიტლერი და სტალინი არ შვებოდნენ ამას

2012-10-03 23:42:16
ტუ ბატუმელი ხარ,მასჰინ დაუნახავები ხარტ,რაც ბატუმსჰი გააკეტა,აგაყვავატ.

მე2012-10-03 23:42:18
იკა 2012-10-03 23:39:51
ამდენი დაუნი ტუ იყო ტბილისსჰი არ ვიცოდი.
------------------
რატომ არიან დაუნები? შენ თუ მარილიანი ყველი გიყვარს და სხვა სულგუნი ამიტომ დაუნია? შენ მიშა მოგწონს სხვას ქერათმიანი ალისა:)))). ისწავლეთ სხვისი აზრის პატივისცემა - ამიშ გარეშე დემოკრატიაზე ფიქრიც არ ღირს

koba2012-10-03 23:42:20
ki shecda amjerad archevanshi qartveli xalxi, magram ise ar daecema sulierad rom troyos da mis msgavs nabichvrebs deda ar moutknas. arataobebi rom ikavit ki vicodi, magram ar megona amdenad chuchuebi tu agmochndebodit - girseulad gamarjvebac ar shegidzliat. Misham tsaago magram girseba sheinarchuna, tqven ki ... cirktan male, iqaurebs tu ar gautkdebat tqvennairebis gverdze dgoma.

2012-10-03 23:42:26
მე
შენ ალბათ თავის დროზე ლევან გაჩეჩილაძესაც უჭერდი მხარს, ქართველმა ხალხმა კინაღAმ პრეზიდენტად რო მოიყვანა, სად არის ეხლა ბატონი ლევანი? აღარ ადარდებს ქვეყნის ბედი? რატომ აღარ ჩანს? რატომ აგინებდა თAვად ოპოზიცია ამ ბოლო დროს? მილიონებმა ხო არ გაჭრა? იქაც ცდებოდა ქართველი ხალხი იმიტომ რომ მოყავდა ისეთი ხელისუფლება და შეცდა ახლაც, სამწუხაროდ. აწიი ამათ როგორ გავყრით ხელისუფლებიდან აზრზე არ ვარ. იმ პრეცედენტის გამმეორებლები მომავალში ესენი არ არიან კარგად ვიცით

მე2012-10-03 23:43:59
2012-10-03 23:42:16
ტუ ბატუმელი ხარ,მასჰინ დაუნახავები ხარტ,რაც ბატუმსჰი გააკეტა,აგაყვავატ.
-------------
თუ ძმა ხარ მაგ თემაზე ნუღარ მეკამათები რა? აყვავებას რას უძახი? აქ სულ სხვა პრობლემაა ვიდრე დაგრძელებული ბულვარი, ახალი ცათამმრჯენები ან ანბანის კოშკი.

გია2012-10-03 23:44:22
ეს ბინზური ტამასჰია,და ვინც იტამასჰა დაიცჯებიან.ჯერ არ არის გარკვეული სიმარტლე,ისე რომ მოვლენებს დაველოდოტ.

koba2012-10-03 23:44:50
ki shecda amjerad archevanshi qartveli xalxi, magram ise ar daecema sulierad rom troyos da mis msgavs nabichvrebs deda ar moutknas. arataobebi rom ikavit ki vicodi, magram ar megona amdenad chuchuebi tu agmochndebodit - girseulad gamarjvebac ar shegidzliat. Misham tsaago magram girseba sheinarchuna, tqven ki ... cirktan male, iqaurebs tu ar gautkdebat tqvennairebis gverdze dgoma.

2012-10-03 23:45:13
მე-შემთვევით აბაშიძეს ხომ არ ელოდები ?

გია2012-10-03 23:48:47
ქარტველ ხალხს ყველას ტანამდებობები გვინდა.მანია გვცჰირს დიპლომი უნდა გქონდეს.ყველანაირ სამსახურსჰი არ წავა.ეს უცხოეტსჰი არ არის,მენაგვის მანქანაზე რომ იმუსჰავო დიდი პროტეჯი გინდა.აელპასის ნახევარზე მეტი გადასახადებსჰი მიდის.აბა აქ რა გგონიატ ყველა კარგად ცხოვრობს/

ილო2012-10-03 23:48:53
მე, იარე აწი რუსეთში და ტYანი რუსის ქალები, ეს ხომ იყო ტქვენი ოცნება...

მე2012-10-03 23:49:05
2012-10-03 23:45:13
მე-შემთვევით აბაშიძეს ხომ არ ელოდები ?
--------------
:)))) გეყოთ რააა? ქვევრები ხომ არა ხართ ხალხო მიშა რასაც ჩაძახებს იმავეს რომ ამOძახებს? 2004 -ში აბაშიძის სპეცმნაზის წინაარმდეგ აქციებზე პირველ რიგში ვიდექი რუსთაველზე უნივერსიტეტთან,მარა იქ იმისთვის არ ვიდექი რომ აბაშიძე სხვა გავრებიოთ შეცვლილიყო

მე2012-10-03 23:49:49
ილო 2012-10-03 23:48:53
მე, იარე აწი რუსეთში და ტYანი რუსის ქალები, ეს ხომ იყო ტქვენი ოცნება...
------------
თუ ძმა ხარ შენ თუ მაგ რუსის ქალებზე უარს ამბობ, ბოდიში და სამკურნალო ყოფილხარ მაშIნ:)))))))

2012-10-03 23:50:06
ბაბუ ელოდება,მისჰა წავა ბაბუ ცჰამოვა.

გია2012-10-03 23:52:28
მეს რა გგონია,ვინც გაქცეულია ისინი არ აპინანსებდნენ?ყველა დაინტერესებულია ცჰამოსვლიტ,ყველა კუტხიდან მსოპლიოსი.

მე2012-10-03 23:52:49
და საერთოდ ბაბუზე რომ ლაპარაკობთ ნუ გავიწყდებათ რომ მთავრი ბაბუ ედიკა მიშას მზეუთანხავივთ ჯერ კიდევ საპრეზიდენტო რეზიდენციაში ყავს ტბილად და ტკბილად. ასე რომ ბათუმისა და აჭარის წინაშე ბოდიში მოიხადეთ როცა ბაბუს ახსენებთ. აჭარამ ბაბუ თავად მოცილა და არასდროს არ გვიფიქრია რომ მიშამ საქართველოში დაგვაბრუნა. ჩვენ არც არასდროს ვყოფილვართ საქართველოს გარეთ.

2012-10-03 23:55:14
მე - რატომ გვიმოწმებდნენ პირადობებს ჩოლოქზე?

ლეო2012-10-03 23:55:49
გენიოსი უნდა იყო ადამიანი რო დამარცხებულიც გამარჯვებული დარჩე!

მე2012-10-03 23:56:33
გია 2012-10-03 23:52:28
მეს რა გგონია,ვინც გაქცეულია ისინი არ აპინანსებდნენ?ყველა დაინტერესებულია ცჰამოსვლიტ,ყველა კუტხიდან მსოპლიოსი
--------------
კერძოდ ვინ? იცი თუ არა რომ 2003 წლის მერე საქართველოდან რაც არ უნდა გაგიკვირდეს 600 000 ქართველია გასული ემიგრანტად? იცი თუ არა რომ ყოველწლირად თურქეთში 230 000 ქატრთველი მონური შრომის ფასად თურქებთან მუშაობენ? იცი თუ არა რომ საქართველოს ბიუჯეტის 35 პროცენტი იხარჯებოდა მიშას პირად სიამოვნებაზე? არასდროს მოგიკითხია სად იხარჯეოდა პრეზიდენტის 200 000 მილიონინი სარეზერვო ფონდი? კიტხვები ძალიან ბევრია მაგრა პასუხი თქვენ მხოლოდ სტანდარტული გაქვთ - პუტინი, რუსეთი, პუტინი რუსეთი...

ლეო2012-10-03 23:57:20
ილო 2012-10-03 23:48:53
მე, იარე აწი რუსეთში და ტYანი რუსის ქალები, ეს ხომ იყო ტქვენი ოცნება.
----------------------------------------- ------
ვინაა მOტYNULი იმას მალე მიხვდებიან, ახლაც ხვდებიან მარა აღიარება არ უნდათ!

მე2012-10-03 23:59:19
მე - რატომ გვიმოწმებდნენ პირადობებს ჩოლოქზე?
---------------
იმიტომ ჩემო კარგო რომ ერთადერთი რეგიონი სადაც ტყვია არ გავარდნილა მთელი იმ ავადსახსებელი პერიოდის დროს - აჭარა იყო. რაც არ უნდა ცუდი ყოფილიყო აბაშიძე ერთადერთი სიკეთე რაც მას გაკეთებული აქვს აჭარლებისთვის არის ის რომ აჭარაში ვერ ბოგინობდა მხედრიონი და ღამეც მშვიდად დავდით ქუჩაში. ეხლა მIშა რომ იძახის უსაფრთხო ქვეყანაო აქ არ გევშინოდა ძამაო ღამით ქუჩაში სიარულის, და არც სახლის სადარბაზოებში აყაჩაღებდნენ ხალხს.

2012-10-04 00:00:02
ინტერვიუ რუსულად მისცა მაგ ჩლუნგმა ?

2012-10-04 00:02:05
მე თუ ესეთი კარგი იყო რატო იდექი რუსთაველზე ?

მე2012-10-04 00:02:40
ამიტომ ამოწმებდნენ პირადობებს რომ უსფრტხოების ზომები იყო გამკაცრებული. რამდენჯერ ყოფილა დღისით-მზისით მანქნა ჩოლოქზე დაგვიტოვებია და ისე მივდიოდით, რადგან წყალწმინდაზე ან სხვაგან არავის წაერთმია მანქანა. პრობლემა სხვაც იყო ჩვენ ბევრისათვის თათრები ვიყავით და ამის თქმის გამო ბევრ ქართველს დრესაც ბოდიში აქვს მსაოხდელი აჭარლების წინაშე

2012-10-04 00:02:54
მე
კარგი რაა, რა ბაბუ. ჰეროინის ქარხანა გქონდათ ბათუმში, რუსეთის სამხედრო ბაზა, ასლანას ბიჭს როცა მოეპრიანებოდა ქუჩებს კეტავდა და გონკაობდა მთელი დღე საძმაკაცოსთან ერთად, რამდენი ბიჭი თუ გოგო ყავს მოკლული? ეგ და სხვა ყველაფერი ყველაზე კარგად თქვენ იცით ბათუმლებმა, რომელთაც მარტლა დიდ პატივს გცემთ

ასპინოზა2012-10-04 00:04:04
რატომ დაბლოკეტ

2012-10-04 00:05:51
მე - 2000 წ არც მხედრიონი იყო და არც მანქანებს აყაჩაღებდნენ ...

მე2012-10-04 00:06:02
მე თუ ესეთი კარგი იყო რატო იდექი რუსთაველზე ?
------------
მადლობა ამ კიტხვისათვის. იმიტომ ვიდექი რომ უკვე 1992-1996 წლები აღარ იყო, 2004 წელი იყო, სხვა საქართველო იყო, სხვა ინტერესები იყო, ახალი იმედები იყო და აღარ გვინდოდა ვყოფილიყავით ცალკე მომავალი დემოკრატიული და სამართლიანი საქართველოსგან. დიახ ეხლაც 2012 ვიდექი ისევ რუსთაველზე რადგან ის საქართველოს რასაც 2004 წელს მიშა გვპირდებოდა და რასაც რუსთავი 2-ზე აჩვენებდნენ არ არსებობს...

მე2012-10-04 00:08:03
2012-10-04 00:02:54
მე
კარგი რაა, რა ბაბუ. ჰეროინის ქარხანა გქონდათ ბათუმში, რუსეთის სამხედრო ბაზა, ასლანას ბიჭს როცა მოეპრიანებოდა ქუჩებს კეტავდა და გონკაობდა მთელი დღე საძმაკაცოსთან ერთად, რამდენი ბიჭი თუ გოგო ყავს მოკლული? ეგ და სხვა ყველაფერი ყველაზე კარგად თქვენ იცით ბათუმლებმა, რომელთაც მარტლა დიდ პატივს გცემთ
-----------------
არ უარყოფ იყო ესეთები მაგრამ ძალიან იშვიათად. მაგრამ იმ კრიმინალთან შედარებით რაც მთელ საქართველოში იყო ეს არაფრად ჩანდა.

2012-10-04 00:08:42
მე- გიჭირს იმის აღიარება რომ ბაბუმ გაყო აჭარა და დანარჩენი საქართველო ..

მე2012-10-04 00:08:50
მე - 2000 წ არც მხედრიონი იყო და არც მანქანებს აყაჩაღებდნენ ...
--------------
2000 წელს არც პირადობებს ამოწმებდნენ უკვე ჩოლოქზე....

2012-10-04 00:10:28
ეხლაც გიჭირს იმის აღიარება ბიძინამ Fულით მოიგო არჩევნები..

2012-10-04 00:10:53
რუსულიც არ სცოდნია ამ ბოგანოს წესიერად! სამარცხვინოააააა, თან უკვე შემფრთახლიცაა ცოტა! ქე რომ იმერლები ცქვრინს ეძახიან (იგულისხმება სინდიოფალა), იმფერად აცაცებს თვალებს.

მე2012-10-04 00:11:10
მე- გიჭირს იმის აღიარება რომ ბაბუმ გაყო აჭარა და დანარჩენი საქართველო ..
---------------------]\
ბაბუ ვერ გაყოფდა აჭარას საქართველოსგან ვერასდროს. და არც იმას ვეთანხმებით რომ მიშამ აჭარა საქართველოს დაუბრუნა. არასდროს აჭარლები არ ვთლიდით თავს საქართველოსგან ცალკედ. ეს იყო აჭარის ხელისუფლების და ცენტრალური ხელისუფლების დაპირისპირების ამბავი

2012-10-04 00:11:34
2000წ კი არა 2003- იც ამოწმებდნენ..

2012-10-04 00:12:27
ხიდი ვინ ააფეთქა?

მე2012-10-04 00:13:24
2012-10-04 00:10:28
ეხლაც გიჭირს იმის აღიარება ბიძინამ Fულით მოიგო არჩევნები..
--------------------
მიჭირის კი არა არც ვეთანხმები. იყიდო მილიონ ნახევარი მოქალაქე ეს აბსურდია. ვიღაცას ვკიტხე და არ მიპასუხა, ამიტომ შენ გკითხავ, თუ ასეთი გულწრფელი ხარ მითხარი 3 მიზეზი (მიზეზი 30-ა) რატომ წააგო არჩევნები მიშამ. არჩევნებში მიშამაც დახარჯა მილონები და არ გინდა ესეთი ლაპარაკი ეხლა

2012-10-04 00:14:51
მე - ავტონომიის მეთაური რომ არ ემორჩილება პრეზიდენტს რა ჰქვია მაგას?

2012-10-04 00:15:08
მე
ყველაფერს თAვი დავანებოთ, მურმან დუმბაძე გყავთ კანდიდატი :)) კაცი რომელიც გვემუქრეებოდა ვინც 5 შემოხაზავს კიბო დაემარტებაო ან ინფექცია შეეჭრებაო გააჩნია რომელი ხელით ხაზავსო :D და ბავშვებს არ მოუტანოთ სახლში არაფერიო კარგით რაა :))

2012-10-04 00:15:20
ბატონო ავთო,
არ იქნება ცოტა წაამეცადინოთო ეს ჩვენი უვიცი სულ ცოტა კონსტიტუციონალიზმში. კი ჰყვას ხმალაძე, მაგრამ ხმალაძე ეტყობა უნიჭო მასწავლებელია. კი იბრალებს ბატონი ხმალაძე კონსტიტუციონალისტი ვარო, მაგრამ მაგ კაცმა ფიზიკა ვერ გაქაჩა და ვერ მაგის განათლებას უხელმძღავენელებს. თქვენ კი ამდენი წლის დოცენტურა გაქვთ ზურგს უკან და იქნება რამე უშველოთ მაგ საცოდავას! ისე მაგარი უნიჭო კია, რუსულზე ეტყობა

მე2012-10-04 00:16:54
2012-10-04 00:11:34
2000წ კი არა 2003- იც ამოწმებდნენ..
2012-10-04 00:12:27
ხიდი ვინ ააფეთქა?
-------------------------------\

200 3 უკევ ამოწმებდნენ და 2000 არა მეთქი. 2003 მიშას მოსვლის მერე დაიძაბა ურთიერთობა ცენტრსა და რეგიონს შორის რაშიც უბრალო ხალხი არაფერ შუაშია. ხიდი ვინ ააფეთქა? ვინ და იმ ჯინჭარაძემ რომელმაც მერე მიშას ერთგულება შეფიცა და თბილისში გამოქცა. ხიდის აფეთქება ეს იყო ერთი-ორი იდიოტის იდეა და არა აჭარელი ხალხსი. გაიგეთ აჭარელ ხალხს რომ ნდომებოდა ჩოლოქზე ვერცრთი ვერ გადმოაბიჯებდა ფეხს. ასე რომ მიშას გადეცით აჭარის დაბრუნება საქართველოში აღარ ახსენოს არასდროს.

2012-10-04 00:17:58
მე - ავტონომიის მეთაური რომ არ ემორჩილება პრეზიდენტს რა ჰქვია მაგას?

მე2012-10-04 00:18:07
მე - ავტონომიის მეთაური რომ არ ემორჩილება პრეზიდენტს რა ჰქვია მაგას?
--------------------
რა გითხარით ზედა პოსტებში არ წაიკითხე? ეგ და სხვა მიზეზიც ბევრი იყო რის გამოც 2004 ბაბუ მოსკოვში გაიქცა

მე2012-10-04 00:20:12
2012-10-04 00:15:08
მე
ყველაფერს თAვი დავანებოთ, მურმან დუმბაძე გყავთ კანდიდატი :)) კაცი რომელიც გვემუქრეებოდა ვინც 5 შემოხაზავს კიბო დაემარტებაო ან ინფექცია შეეჭრებაო გააჩნია რომელი ხელით ხაზავსო :D და ბავშვებს არ მოუტანოთ სახლში არაფერიო კარგით რაა :))
-------------------\
პირდაპირ გეტყვი დუმბაძეს ძალიან ბევრი ბათუმელი სცემს პატივს იმიტომ რომ მართალი კაცია. შეიძლება ექსტრავაგანტულია და თავისებური მაგრამ ბათუმის და აჭარის ერთგულია. ბარამიძისნაირს 10-საც არ ქონდა არანაირი შანსი მისთვის არჩევნები მოეგო.

2012-10-04 00:21:17
მე - ბაბუს და ბიძინას შორის სხვაობას თუ ხედავ ?

2012-10-04 00:22:25
3 - არა , 1 მიზეზია რატომაც წააგო მიშამ, ციხის კადრების გამო.

2012-10-04 00:23:57
ფულმამ წააგებია დიდმა ფულმამ ..

მე2012-10-04 00:25:21
2012-10-04 00:21:17
მე - ბაბუს და ბიძინას შორის სხვაობას თუ ხედავ ?
---------------------
ძალიან დიდს უსახელოვ. ეს ორი პერსონა დიდად განსხვავდება ერთმანეთსგან. მე მესმის შენი კითხვის დამალული პათოსი. დიახ ბაბუ დასაყრდენს რუსეთში ეძებდა. ბიძინა სულ სხვა პერსონაა

2012-10-04 00:27:26
მე - ბიძინა თვითონ რუსეთია!

2012-10-04 00:28:16
ბორიას ომის დაწყება უნდოდა, მაგრამ მიშამ იმხელაზე წამოიცვა, რომ აგონიაშია, ბორია ხომ ამას არ მოელოდა, ის ხომ ქუჩა-ქუჩა ხეტიალს და პუტინის ტანკებს ელოდებოდა. წინ კიდევ რა ელის გაგებაში არ არის. მიშა მაგას ტიტლიკანას არბენინებს, რომ ყველა ბრმამ დაინახოს ბორია ვინც არის.............

მე2012-10-04 00:28:46
2012-10-04 00:22:25
3 - არა , 1 მიზეზია რატომაც წააგო მიშამ, ციხის კადრების გამო.
---------------\
ცდები: 3 მიზეზი რატომაც წააგო
1. ხალხს ყელში ამოუვიდა უსამართლობა და უკანონობა (ციხის კადრები ეს იყო დასტური იმისა რაც ხდებოდა)
2. მიშა ისევ აპირებდა არჩევნების გაყალბებას
3. უზურპაცია ხელისუფლების და ხალხის ნების უგულველყოფა.

2012-10-04 00:28:54
კარგით ხალხნო დავასვენოთ " მე " . მარტო კამათობს ეს კაცი ნამდვილი გმირია :) შენ შენს აზრში გაგიმარჯოს ჩვენ ჩვენსაში, სამწუხაროდ დღეს ეს არჩევანი გააკეთA ხალხმა და მალე მიხვდებიან ყველაფერს, იმედია შემდეგ არჩევნებზე ყველაფერი დალაგდება

2012-10-04 00:30:47
დამიჯერე რომ არა ეს საშინელება ციხეში, დღეს ეს სიტუაცია არ გვექნებოდა, მაგრამ ამას ეხლა ვერაფრით დაგიმტკიცებ

2012-10-04 00:31:49
მე- კარგი მიშა არ მოგწონდა ესენი რამ მოგაწონა ერთმანეთს ვერ იტანენ და ესენი აგვაშენებენ ..

მე2012-10-04 00:33:26
მეც რომ ვყოფილიყავი მილიარდელი და პრეტენზია გამომეთქვა ხელისფლებაზე დამიჯერე ერთ კვირაში მეც რუსეთუმედ მომნათლავდენენ (არადა რუსეთში წუთითაც არ ვყოფილვარ არასდროს:)

თარგამაძე2012-10-04 00:35:51
ნაცებმა დამღუპეს მე მაგათი... ეს რა დღეში ჩამაგდეს :(

მე2012-10-04 00:36:16
დამიჯერე რომ არა ეს საშინელება ციხეში, დღეს ეს სიტუაცია არ გვექნებოდა, მაგრამ ამას ეხლა ვერაფრით დაგიმტკიცებ
------------------]
თუნდაც მაგიტომ იყო მოსაცილებელი ეს ხელისუფლება რომ ასეთ რამეს მალავდა და ხელს აფარებდა. არადა ერთი კვირის წინ მაგ ამბებამდე გლდანში შსხვედრაზე მიშა გვაბოლებდა ისეთი პენიტენციალური სისტემა გავქვს ფრანგები ჩვენგანს სწავლობენო.... სასაცილოა არა? სიყალბეში და სიცურუეში გვაცხოვრებდა/ რუსთავი 2-ის და იმედის საქართველო სულ სხვა იყო მეგობრებო ვიდრე რეალური საქარტევლო

2012-10-04 00:36:16
მე- რუსეთში იშოვა ეს მილიარდები აბა ვისი კაცი უნდა იყოს ამერიკის?

თარგამაძე2012-10-04 00:38:15
ნაცებმა დამღუპეს 5 % კი ვერ გადავლახე :(

ჯინო2012-10-04 00:38:21
ამ ნაძირალა დემეტრაშვილმა ფული აიღო, იმისთვის რომ აბსოლიტურად დაუბალანსებელი კინცტიტუცია მიეღოთ. ეს არის ჩვეულებრივი ნაძირალა, რიგითი ნაძირალა. თუმცა როგორც იტყვიან " დასრულდა ჯოჯოხეთი".

ეს ბაქრაძე, უინტელექტო და უტვინოდ რომ აცხადებს შეგვიძლია კრიზისი შევქმნათო იმას გავს ჩანგლებით გამოსვლას რომ გვთხოვდა. არ რცხვენია ამ უტიფარ რეგვენს?

კრიზისს როგორ შექმნი შე რეგვენო? მთელი ძალაუფლება აგახიეს ამოგაპანღურეს და ეხლა 3% ძალაუფლებით კრიზისს შექმნი? დაუნების დაზეპირებული ფრაზები. ნაციონალური მოძრაობა არც ინტელექტუალურია, არც სინდისიერი, არც განათლებული. ესენი მუდმივად ხიშტზე ისხდნენ და ეხლა ის ხიშტები შეერჭოთ.

მე2012-10-04 00:39:34
2012-10-04 00:31:49
მე- კარგი მიშა არ მოგწონდა ესენი რამ მოგაწონა ერთმანეთს ვერ იტანენ და ესენი აგვაშენებენ ..
--------------
ცდებო, მე სადმე ვთქვი რომ მიშა არ მომწონდა? პერსონალურად არავის ვერჩი.

მე2012-10-04 00:39:43
მე არ მომწონდა ის სისტემა და ის სიყალბე რაცხდებოდა, მე არ მომწონდა ის ძალადობა და ტერორი რაც არსებობდა,

2012-10-04 00:39:54
ბორისი ხომ გყავთ განათლებული ?

მე2012-10-04 00:39:55
მე არ მომწონდა ის უსამართლობა და უუფლებობა რაც არსებობდა,

მე2012-10-04 00:40:06
მე არ მომწონდა ის რომ ბედნიერი ქართული ოჯახი გურიაში მარტო ოზურგეთის მსახიობების მიერ დადგმული სცენარით აჩვენეს,

2012-10-04 00:42:07
შექმნით კრიზის და მიიღებთ ცოცხებს!!!

2012-10-04 00:42:08
მე - მაგას გეკითხები ესენი რამ მოგაწონა ?

2012-10-04 00:42:45
ბიძინას თავმდაბლობას რა ვუთხრა, თორემ მოსამართლეების, გამომძიებლების და პროკურატურის თანამშრომელთა 90% დასაჭერია!!!

მე2012-10-04 00:43:29
2012-10-04 00:36:16
მე- რუსეთში იშოვა ეს მილიარდები აბა ვისი კაცი უნდა იყოს ამერიკის?
--------------------------
ვისი კაცია ბენდუქიძე? სად იშოვა მილონები? ვისი მოქალაქეა ვაშაძე "(საგარეო საქმეთა მინისტრი), ვის მიყიდეს საქართველოს სტრატეგიული ენერგო რესურსები? ვის გაუხსნეს საზღვრები და აამოქმედეს უვიზო რეჟიმი? ვის ბაზარზე გადის ქართული ღვინო და ბორჯომი თუნდაც? ვისთან დიპლომატიით ურთიერთობის რეგულირებაზე ლაპარაკობდა მიშა? და რაა მამაჩემაც რომ ფული რუსეთში დააგროვა ამიტომ რუსეთის კაცი იყო? არ მესმის მე ამ ლოგიკის?

2012-10-04 00:43:32
ამათ ხომ ერთმანეთის დანახვა არ უნდათ ..

2012-10-04 00:44:56
მე- შენ გჯერა რომ ეს კადრები 18 სექტემბერს მიიღეს ამათმა? ხომ ყველამ ვიცით რომ ეს კადრებიი ამათ ქონდათ ძალიან დიდი ხანი, გამოექვეყნებინათ მიღებისთანავე, რამდენ პატიმარს ააცდენდნენ წამებას. მარა სიმართლე ის არის რომ იმათაც მაგრად ეკიდათ პატიმრები და მხოლოდ არჩევნების გამო გამოაქვეYნეს. პატიმრების მიმართ ორივე მხარე დამნაშავეა, ისინ- რომ აკეთებდნენ ესენი-რომ არ ამბობდნენ. საბოლოო ჯამში დაიჩაგრა ხალხი. ესეთია ეს პოლიტიკა ჩვენ კიდევ ხან ერთს ვუჭერთ მხარს ხან მეორეს არადა არცერთი არაა ამის გირსი მარა სხვა გზა არაა, უკეთესი ვერ მოგვიფიქრებია ჯერ

2012-10-04 00:46:01
მე- როგორ ჰგონია 90წ პატიოსნად შეიძლებოდა რუსეთში ფულის ნახვა ?

მე2012-10-04 00:46:06
2012-10-04 00:42:08
მე - მაგას გეკითხები ესენი რამ მოგაწონა ?
-----------------------
ამათ მოწონებამდე ჯერ დიდი დროა ჩემო კარგო. მათი მხარდაჭერა განაპირობა იმ მოლოდინმა რომ შეცვლიან იმას ყველაფერს რის გამოც მე მიშამ იძUლებული გამხადა მათი მხარდამჭერი აღარვყოფილიყავი. გაიცინებ და დღეს იცი როგორ მესიამოვნა როცა ტელეფონზე მეგობარს ველაპრაკე ის რაც მინდოდა და არ მიფიქრია იმაზე რომ ამის გამო შეიძლება პრობლემა შემექმნას - ეს პირობითი შედარებაა მაგრამ შინაარსია იმისა რის გამოც ამ პოლიტიკურ ძალას არ უჭერ მხარს

მე2012-10-04 00:48:27
ე- შენ გჯერა რომ ეს კადრები 18 სექტემბერს მიიღეს ამათმა? ხომ ყველამ ვიცით რომ ეს კადრებიი ამათ ქონდათ ძალიან დიდი ხანი, გამოექვეყნებინათ მიღებისთანავე, რამდენ პატიმარს ააცდენდნენ წამებას. მარა სიმართლე ის არის რომ იმათაც მაგრად ეკიდათ პატიმრები და მხოლოდ არჩევნების გამო გამოაქვეYნეს. პატიმრების მიმართ ორივე მხარე დამნაშავეა, ისინ- რომ აკეთებდნენ ესენი-რომ არ ამბობდნენ. საბოლოო ჯამში დაიჩაგრა ხალხი. ესეთია ეს პოლიტიკა ჩვენ კიდევ ხან ერთს ვუჭერთ მხარს ხან მეორეს არადა არცერთი არაა ამის გირსი მარა სხვა გზა არაა, უკეთესი ვერ მოგვიფიქრებია ჯერ
------------------
ზემოთ პოსტში ვთქვი რომ ეს იყო ყველაზე ბინძური არჩევნები. ნურც იმას მეტყვი რომ კომპრომატებს მიშა არ აგროვებდა წინა საარჩევნოდ. ის რომ ბიძინა ამ კადრებს ინახავდა ცუდია მაგრამ ფაქტია რომ ეს სიცუდე გადაფარა ათასწილად იმ ფაქტებმა რაც გაამჟღავნეს.

მე2012-10-04 00:50:00
2012-10-04 00:46:01
მე- როგორ ჰგონია 90წ პატიოსნად შეიძლებოდა რუსეთში ფულის ნახვა ?
-------------------------
და გაქვს იმის მტკიცებულებები რომ არაპატიოსნად იშოვა? მე ეს არ მაინტერესებს, ბიძIნას ადვოკატი არ ვარ. რაც იშოვა ღმერთმა შეარგოს.

2012-10-04 00:51:04
მე -ჩვენ როგორ დონეზე ვიქნებით იცი სომხეთი რომ არის ისე ...

მე2012-10-04 00:51:27
და ის ვინც ფულს ამერიკაში შოულობს ამერიკის კაცია? თუ აფრიკაში იშოვა აფრიკის კაცია? რა სისულელე ლოგიკაა. :)))

2012-10-04 00:53:24
მე- მეც არ მაინერესებს მისი ფული,მაგრამ მე არ მინდა საქართველოს პრემიერ მინისტრი მაფიოზი იყოს ..

2012-10-04 00:53:35
აფრიკა გამორიცხე მანდ გაგიჭირდება :D

მე2012-10-04 00:54:38
მე -ჩვენ როგორ დონეზე ვიქნებით იცი სომხეთი რომ არის ისე ...
-------------------
გაიგე ჩვენი გეოპოლიტკური მდებარეობა და ქვეყნის განვითარების დონე და სიძლიერე არ გავძლევს საშუალებას კავკასიის რეგიონში ვიყოთ ულტიმატუმის და პირობების დამყენებელი. ეს რომ მოინდომა საქართველომ ამიტომ ვართ ამ დღეში. გვინდა არ გვინდა რუსეთთან ურთიერთობა თუ არ დალაგდა საქართველო განადგურდება ერთ დღეს. კაცო ან ვის ეჭიმები და ემუქრები რააა? ქვეყანას რომელიც მსოფლიოს ნახევარს იარაღით ამარაგებს და 230 ბირთვული რაკეტა აქვს (ეს ოფიციალურად ისე ვინ იცის რამდენი:)

მე2012-10-04 00:55:52
2012-10-04 00:53:35
აფრიკა გამორიცხე მანდ გაგიჭირდება :D
------------
გაჭირვებააა იმიტომ რომ ევროპელი და ამერიკელი კოლონისტების მიერ დღემდე იძარცვება ეს ქვეყანა. სხვათაშორის აფრიკაში ყველაზე დიდი მარაგია ოქროსი და ბრილიანტის. მაგრამ მაინც ხატაკები არიან:)

2012-10-04 00:56:58
მე- თავი რომ დაგვანებოს რუსეთმა არ შეიძლება?

მე2012-10-04 00:57:05
2012-10-04 00:53:24
მე- მეც არ მაინერესებს მისი ფული,მაგრამ მე არ მინდა საქართველოს პრემიერ მინისტრი მაფიოზი იყოს ..
----------------------
კაი რააა თუ ძმა ხარ მიშა არ არის მაფიოზი? უნრალოდ ბოდიში ტერმინისთვის ,,გაპრავებული" მაფიოზია.

მე2012-10-04 00:59:25
მე- თავი რომ დაგვანებოს რუსეთმა არ შეიძლება?
------------
რიტორიკული კითხვაა! დაგანებოს და მის საზღვრებთან ნატოს რაკეტები და ჯარები ჩაგაყენებინოს? საფიქრალი თემაა. ვაღიარებ ეს რთული პრობლემაა და ყველაზე დიდი შეცდომა მიშასი ისაა რომ რუსეთთან იარაღის და ულტიმატუმის ენით დაიწყო ლაპარაკი. შედეგად რუსული ტანკები უფრო ახლოს დადგნენ თბილისთან...

2012-10-04 01:00:19
მე- მეთანხმები თუ არა ბიძინა რომ მაფიოზია!

მე2012-10-04 01:02:14
2012-10-04 01:00:19
მე- მეთანხმები თუ არა ბიძინა რომ მაფიოზია!
--------------------
არა მაფიოზი ეს სხვა პერსონაა. ბიძIნას მეც და ყველა აქამდე ვიცნობდით როგორც ბიზნემენს, ქველმოქმედს და მეცენატს. შენი ლოგიკით პირველი მილიარდელი ბილ გეითსიც და როკფელერიც მაფიოზები არიან?:))

2012-10-04 01:02:23
მე- ვერ გავიგე საქართველომ რუსეთის ტერიტორია გადალახა და დაიწყო ომი?

2012-10-04 01:03:24
მე-ჩვენნაირ პატარა ქვეყანას ყოველთვის ექნება ეგ პრობლემა, "რუსეთი თუ დასავლეთი? "ეხლა კი არა მე-6 საუკუნეში ბიზანტიამ რო გუბაზ მეფე მოგვიკლა და სამხრეთიდან ირანი გვავიწროვებდა მაშინაც ეგ პრობლემა იდგა, " ბიზანტია თუ ირანი? " მაგრამ მაინც ვახერხებდით ქართველები თავის გატანას დღემდე, დღეს რა დაგვემართა?

2012-10-04 01:04:46
მე- ისინი ამერიკელები არიან მილიარდები ხუთ წელიწადში არ უნახიან მათი წინაპრები ყველა დროს დიდ ფულს ფლობდნენ

მე2012-10-04 01:04:54
2012-10-04 01:02:23
მე- ვერ გავიგე საქართველომ რუსეთის ტერიტორია გადალახა და დაიწყო ომი?
--------------------------
აააპ ეხლა უკევ გაჭედეეე, ომის დაწყება/არ დაწყების საკიტხზე არ ვსაუბრობდით ჩვენ. შენც ტიპირიური ნაცი.პარტილი გადახვევა გააკეთე.

მე2012-10-04 01:06:14
მე-ჩვენნაირ პატარა ქვეყანას ყოველთვის ექნება ეგ პრობლემა, "რუსეთი თუ დასავლეთი? "ეხლა კი არა მე-6 საუკუნეში ბიზანტიამ რო გუბაზ მეფე მოგვიკლა და სამხრეთიდან ირანი გვავიწროვებდა მაშინაც ეგ პრობლემა იდგა, " ბიზანტია თუ ირანი? " მაგრამ მაინც ვახერხებდით ქართველები თავის გატანას დღემდე, დღეს რა დაგვემართა?
----------------
დღესაც და ხვალაც გავიტანთ. მე-6 საუკინეშI არ იყო მიშა და გავიტანეთ, 21-საუკუნეშიც მიშას გარეშე გავიტანთ თავს. არ მგონია ერტადერტი მხსენილი ეგ იყოს ჩვენი ქვეყნისა:)

მე2012-10-04 01:06:48
2012-10-04 01:04:46
მე- ისინი ამერიკელები არიან მილიარდები ხუთ წელიწადში არ უნახიან მათი წინაპრები ყველა დროს დიდ ფულს ფლობდნენ
------------------
მაშIნ ძმაო ისწავლე მილიარდების შოვნა და მერე მიტხარი ხარ თუ არა მაფიოზი:)))

2012-10-04 01:07:16
რა დაგვემართა, ეს ჩვენ თავს უნდა ვკითხოთ თავისუფლებას ფული ვარჩიეთ!

2012-10-04 01:07:19
მე არ ვამბობ რო ეგაა მხსნელი სხვა დატვირთვით ვთქვი ეგ, მეგონა მიხვდებოდი

2012-10-04 01:09:54
ბორიამ კი არ ისწავლა არამედ სისხლით ნახა, ამაზე არ გვინდა კამათი ..

მე2012-10-04 01:10:53
2012-10-04 01:07:16
რა დაგვემართა, ეს ჩვენ თავს უნდა ვკითხოთ თავისუფლებას ფული ვარჩიეთ!
---------------
მე ის ვიცი რომ თავისუფლებისათვის ვიბრძვი და შევებრძოლები ნებისმიერ ვინც არ უნდა იყოს. ფულს რაც შეეხება ძალიან ცუდი შედარეაბა ფულის თავისულფებასთან. საქართველოს მილიონნახევარი კაცს ფულის გამო არ შემოუხაზავ 41. ის შემოხაზეს სულ სხვა ღირებულებების დაპრინციპების გამო...

2012-10-04 01:10:55
ბილ გეითს და ბიზინა უიმეე აი შედარება

მე2012-10-04 01:11:48
2012-10-04 01:09:54
ბორიამ კი არ ისწავლა არამედ სისხლით ნახა, ამაზე არ გვინდა კამათი ..
---------------------
ნებისმიერზე შეიძლება მაგის თქმა. უდანაშაულობის პრეზუმცია-ეს ხერხემალია ჩვენი კონსტიტუციის დაიცავი და პატივი ეცი ამ პრინციპს

მე2012-10-04 01:12:48
2012-10-04 01:10:55
ბილ გეითს და ბიზინა უიმეე აი შედარება
-------------
ხოდა თუ უიმეა წადი დაიძიენ. აქ ზოგადად მილიარდების შოვნაზე იყო საუბარი

2012-10-04 01:13:42
შენ როგორ ჰდონია გაუჭირდება ნაც მოძ. ისეთივე კადრების გამოტანა ციხიდან ?

2012-10-04 01:15:43
ნაცებო დამაფრინდით :))))

მე2012-10-04 01:16:06
2012-10-04 01:13:42
შენ როგორ ჰდონია გაუჭირდება ნაც მოძ. ისეთივე კადრების გამოტანა ციხიდან ?
-------------------
მე რა ვიცი? თუ ისევ ისეთივე სიტუაცია იქნება ვფიქრობ კადრების გამოტანა ისევ საჭირო გახდება ვისაც შეუძლია უნდა გამოიტანის. თუ არადა ტუღუში აღმოჩნდება მაგ ციხეში.

მე2012-10-04 01:16:45
ნაცებო დამაფრინდით :))))
---------------
ეეხ ვეხარ დაფრინავე და ვერ შეძლებენ ეხლა:))))

2012-10-04 01:18:00
ტუღუში ხო?? :))) და მერე ბიძინა იტყვის არ ვიცოდიო და ეგ არაფერი :)))))))

მე2012-10-04 01:18:39
აუუ ეს რა დრო გამხდარი წავედი დასაძინებლად. მიხარია რომ თავისუფალ და ნამდვილად დემოკრატიულ საქართველოში გამეღვიძება...

2012-10-04 01:19:00
დემოკრატიული არჩევნები იყო იმიტომ რომ მიშა იხევა შუაზე აგარ იცის კაცმა როგორ დაუმტკიცოს ევროპას და ამერიკას რომ გვერგება ,მარა თქვენ ამას ვერ დაინახავთ რომ მოგდგებათ თქვენივე რჩეული ცოცხით მერე მიხვდებით ის ცოცოხის ისტორია ვინც მოიგონა ...თქვენ რუსეთი გინდათ რწმენის გამო ,სულ არგკიდიათ საქარტველო სად შევა?

მე2012-10-04 01:19:41
2012-10-04 01:18:00
ტუღუში ხო?? :))) და მერე ბიძინა იტყვის არ ვიცოდიო და ეგ არაფერი :)))))))
-----------------
ხომ ხვდები შენაც რომ ისეთ რამეს ამბობ რაც თავად არ გჯერა:")))') წადი შენაც დაიძინე და ხვალ გავაგრძელოთ მსჯელობა

2012-10-04 01:20:07
მე - დემოკრატია იცი რა არის ?

2012-10-04 01:21:01
არა შენ ვერ გაიგე, თუ მაგის გამო იტXოვ მიშას გადაყენებას იგივე რო მოხდეს რატო კმაყოფილდები ტუღუშის დაპატიმრებით?

მე2012-10-04 01:22:10
2012-10-04 01:19:00
დემოკრატიული არჩევნები იყო იმიტომ რომ მიშა იხევა შუაზე აგარ იცის კაცმა როგორ დაუმტკიცოს ევროპას და ამერიკას რომ გვერგება ,მარა თქვენ ამას ვერ დაინახავთ რომ მოგდგებათ თქვენივე რჩეული ცოცხით მერე მიხვდებით ის ცოცოხის ისტორია ვინც მოიგონა ...თქვენ რუსეთი გინდათ რწმენის გამო ,სულ არგკიდიათ საქარტველო სად შევა?
---------------------
დემოკრატიული არჩევნები იყო იმიტომ რომ ხალხმა სხვა გამოსავალი არ დაუტოვა. შეგახსნებ მაგ დემოკრატიულობით ჩაატარა 2007 წლის საპარლამენტო არჩევნებიც, როცა ტოტალური გაყალბება იყო. დემოკრატიაზე საუბარი იმისგან ვინც იყო ავტორი 7 ნოემბრის და 26 მაისის მხეცური დარბევებისა, სასაცილოა ევროპისათვის

მე2012-10-04 01:23:10
2012-10-04 01:20:07
მე - დემოკრატია იცი რა არის ?
----------------
:)))))
თელეოლოგიური, ფუნდამენტური, ფილოსოფიური თუ სამართლებრივი განმარტება გინდა? :)))

მე2012-10-04 01:24:24
არა შენ ვერ გაიგე, თუ მაგის გამო იტXოვ მიშას გადაყენებას იგივე რო მოხდეს რატო კმაყოფილდები ტუღუშის დაპატიმრებით?
---------------
მე სადმე მოვიტხოვე მიშას გადაყენება? ძალიან გთხოვ ისე ნუ მელაპარაკები ვითომ ქართული ოცნების პრესპიერი ვიყო.

2012-10-04 01:25:22
ამათმა რომ გააკეთეს უკანასკნელი არ იზამდა,ნახეს ვიღაც ნაბ,,, რი გადაიღეს სურათები ერთი წელი შენახული ჰქონდათ არჩევნების დროს გამოაქვეყნეს ;მაგრები ხართ ;

2012-10-04 01:25:53
ხალხი რუსეთშიც გამოვიდა მარა რა ქნა რო პუტინმა

2012-10-04 01:26:12
კიი შენ თქვი რო " მხოლოდ იმის გამოც იყო მიშა გასაშვები რაც ციხეში ხდებოდა" ხოდა მაქიდან გამომდინარე გკიტხე ეგ :) კაი მოდი ეხლა ორივემ დავიძინოთ :D

მე2012-10-04 01:26:51
დემოკრატია - მარტივი ენით ეს ხალხის ძლაუფლებას/მართველობას ნიშნავს, ხალხის და არა მიშასი, ბიძინასი თუ ვინც არ უნდა იყოს ... დემოს - ხალხი, კარტოს - ძალაუფლება. ამიტომ ნებისმიერი ვინც მოინდომებს ხალხის ძალაუფლების მიტვისებას-აუცილებლად ელოდება ხალხის სამჯავროზე გასამართლება...

მე2012-10-04 01:28:33
2012-10-04 01:25:53
ხალხი რუსეთშიც გამოვიდა მარა რა ქნა რო პუტინმა
---------------
რუსეტში 150 მილონი ცხოვრობს და გამოვიდა 60 000 კაცი. საქართველოში 3 ნახევრიან ქვეყანაში ნახევარზე მეტი მიშას წინააღმდეგია. სხვაობას ვერ ხედვავ? ოკ. დავიძინეთ ეხლა გვეყო დღეს...

2012-10-04 01:30:01
როგორ დავიჯერო ციხეზე პატიოსან ხალხს აუპატიურებდნენ ესეთი რამ გამორიცხულია,ნახეს ვიღაც ქათამი გადაიღეს სურათები და გამოაქვეყნეს,,

2012-10-04 01:32:58
მასეა აბა რა

2012-10-04 02:14:00
პინგვინისტებს ვაცალოთ ეგებ მართლა ააყვავონ ქვეყანა, რომც უნდოდეს ბიძინას დასავლეთის გზას ვერ გადაუხვევს. აკი პირველი ვიზიტი აშშ-ში მაქვსო

ტრადიციონალისტი2012-10-04 02:15:54
ბOზინა ივანიშვილი--" საქართველო პატარა ქვეყანაა და ვერ ჩაერთვება გლობარულ გეოპოლიტიკუტ თამასებში"---ნახეთ რას ამბობს ეს დერევნია. ეგ იყო ნატო და ამერიკა -ო.? პირველი საარჩევნო დაპირების შეუსრულებლობა. გარდა მაგისა,Bოზინა,იცი ვოფშე რა არი გეო -პოლიტიკა? "გეო".იმიტო აქვს წინსართავი რო გეოგრაფიის მანიშნებელია.აქედან გამომდინარე,ქვეყნის გეოპოლიტიკური შესაძლებლობები,სულაც არი დამოკიდებული ამა თუ იმ ქვეყნის ტერიტორიის სიმცირეზე. მთავარია ხელსაყრელი გეოგრაფიული ადგილმდებარეობა გეკავოს,ეს კიდე საქართველოს ღვთისგან მომადლებული აქვს. მარა რა აზრი აქვს შენთვის,შენ ვინ მოგცა მაგდენი განათლება?როგორა თქვი მაშინ?მგელი საკუთარ თავზე სახარებას კითხულობდაო?DDDDD????დათა თუთაშხიაში-სანდრო კარიძე გამახსენდა. თქვენ უკვე ერი ამ განცხადებით დაამსგავსეთ საძოვარზე მიშვებულ,გათითოკაცებულ ნახირს,რომელსაც ფუნქციია არ ექება,ანუ ასრულებ უკვე პუტინის დავალებებს არა? ხოდა ჭორვილელი მენახირე კი ხარმნახირიც გყავს,სალამური გუბაზას დააკავებინე და ნაბდები ძიძიგურს და კობა დავოთაშვილს მოასხი,ხოდა მწყემსე ეხლა ეგ ხალხი,კიდე თბილისელების 70 % და საქრთველოს 55%,ხოდა აძოვე რეგიონალური გეოპილიტიკური ბალახი სომხეთში და აზერბაიჯანში.

2012-10-04 02:18:44
საღოლ მე კარგად აზროვნებ. ბოლოს დაბოლოს მთავრობა ხომ უნდა შეცვლილიყო, შუააზიელები ხომ არა ვართ. ყველანი დასავლეთისკენ ხომ მივისწრაფვით

2012-10-04 02:25:49
დემოკრატიული არცევნები ჩაატარა იუშჩენკომ. კაცი 5 პროცენტით წავიდა. ეს არჩევნები დემოკრატიულია? მარტო ზუგდიდის ის ოქმი ნახეთ, ახალაიას 15 ხმასთან წინ 3-იანი რომ აქვს მიწერილი. ახლა იმ უბანში 300 კაცი თუა ყველამ ხომ იცის ერთმანეთის აზრი. მე მაგალითად ვიცი, რომ ჩემს უბანში ერთი ოჯახის 3-მა წევრმა მისცა მხოლოდ ხმა, ხოდა რომ ნახეს იმ ხალხმა რომ თურმე მათ უბანში ყველას ახალაიასთვის მიუცია ხმა, გადაირევიან აბა რა მოუვათ? რომ გადაირევიან, ის ქათამი გამოდის და ზეწოლააო იძახის. გაყალბების საშუალებას რომ არ აძლევენ, ძალადობააო:)))))

2012-10-04 02:28:24
მე
ხოდა ეს ხალხი ქვეყნის სამართავად ირჩევს პრეზიდენტს. მერე ეს პრეზიდენტი ამ თავის ამომრჩეველს რომ ოპოზიციაში ჩაუდგება, ეს რაღაა? :)))

2012-10-04 02:28:49
ეს ხომაა ავტომატურად უარის თქმა პრეზიდენტობაზე?

2012-10-04 02:30:08
ე.ი. ჩვენ, ხალხს პრეზიდენტი არ გვყავს. ამიტომ ასარჩევი გვყავს. ასე არაა?

ტრადიციონალისტი2012-10-04 02:31:54
შეჩერდა ჩემი საქართველოს შენება,შეჩერდა ჩემი საქართველოს გალამაზება,შეცერდა ჩემი საქართველოს ცივილიზაციისაკენ სწრაფვა,შეცერდა,,,,შეცერდა,,,,შეცერდა..... დრო..................გაჩერდა

ვ100კო2012-10-04 02:32:40
მე არ ვიცი ვინ რას ეძახით ქართულ სულს, მაგრამ მე ვთვლი რომ პირველივე ინტერვიუში ბიძინამ სულში ჩააფურთხა ქართველობას, როცა cnn-ს ინტერვიუ რუსულად მისცა... შე დალოცვილო, თუ არ იცი ეგ ინგლისური ქართულად ილაპარაკე, რაღა?! ემანდ უკრაინასავით რუსული ენის სახელმწიფო ენობაზე რეფერენდუმსაც იქნებ მოგვასწროთ...

ტრადიციონალისტი2012-10-04 02:34:03
ბიძინესი საქართველოშიმი:გაბსაკუთრებით ამართლებს თბილისში,70 %-სთვის და მთელ საქართველოში 50 %-სთვის. მე უკვე ევროპაში ვარ,საკუთარი ნებით შარვალი არ ჩამიხდია. მარა მაგათთცის ვუზრუნველყოფ დიდი პარტია ვაძელინის გაგზავნას ბოჩკებით. რეკლამა---- "არ იყიდოთ რუსული Vაზელინი,უხარისხოა,არ მოქმედებს. ევროპულს ინსტრუქციაში უწერია - აფართოებს-ო,ხოდა რუსული ტანკის ლულა გაცილებით დიდია ცოცხზე,რო არ გეტკინოთ-გირჩევთ" მაგარი ბიზნესია უახლოესი მომავლის საქართველოში.

2012-10-04 03:25:27
2012-10-04 00:15:08
მე
ყველაფერს თAვი დავანებოთ, მურმან დუმბაძე გყავთ კანდიდატი :)) კაცი რომელიც გვემუქრეებოდა ვინც 5 შემოხაზავს კიბო დაემარტებაო ან ინფექცია შეეჭრებაო გააჩნია რომელი ხელით ხაზავსო :D და ბავშვებს არ მოუტანოთ სახლში არაფერიო კარგით რაა :))

ნათელაშBილი ამასთაN მაGარი ჭKვიანია :D :D :D ავაDმყოფი, ტVინით Iნვალიდი, სულ რომ ვიცოდე ქვეყანა თაVზე გვემXობა მაგას არ შემოვXაზავ :D:D:D

აჩიკო2012-10-04 03:39:46
ჩემი აზრით დღეს საქართველოში ოპოზიცია უფრო ძლიერია ვიდრე პოზიცია... პროსტა არანაირი პოლიტიკური რესურსი არ გააჩნიათ... ჩემი აზრით ვნებათაღელვა ჩაცხრება და .... აი აქ უნდა ივაჟკაცონ ნაციონალებმა იმიტომ რომ ყველაფრის ნება არ უნდა მისცენ ამათ.... თორემ დაგვღუპავენ ჩემი აზრით!!!

გგგ2012-10-04 03:53:38
სამწუხაროდ ქართველებს მაგრად გვიყვარს სიტყვა ~მომეცით~ მომეცით ფული, მომეცით სამსახური, მომეცით სახლი, მომეცით მანქანა.... და ვართ უსაქმურები, უმეტესობა მოსახლეობის არის უსაქმური, მთელი ჩემი უბნის ბირჟავიკები ოცნების მაისურებით დარბიან, ანუ ის ხალხი 30 წელი ერთიდაიგივე ადგილას რომ აბირჟავებს, მაგრამ რა იქნება ნეტა როცა მიხვდებიან რომ არავინ არავის არაფერს არ მისცემს :)

ქართლელი2012-10-04 06:04:56
საქართველოს თავისი ისტორიის განმავლობაში მუდამ ყავდა პინგვინის ნაირი მოღალატეები, ჩააბარა რუსეთს საქართველო მოსკოვი გახარებულია მაგრამ ნუ ვიჩქარებთ ხალხი ყველაფერს აზღვევინებს სულ ცოტა ხანში ამ მოღალატეებს, იცით რა მაინტერესებს რუსეთ საქართველოს ომში დაღუპულ გმირთა მემორიალთან რო გაივლის ის ქართველი რომელმაც ამ ვაი ქართველებს მისცა ხმა არ შერცხვება? რევანშს ავიღებთ მალე ყველა ვისაც საქართველო უყვარს გ ე შ ი ნ ო დ ე თ დაუნებო

2012-10-04 07:08:20
მე 2012-10-03 23:01:56
პატივი ეცით საქართველოს მოსახლეობის უმრავლესობის არჩევანს. არანაირი უფლება არ გაქვთ შეეხოთ ჩვენი თნამოქალაქეების არჩევანს. ტქვენ გააკეთეთ თქვენი არჩევანი? სხვამ გააკეთა თავისი არჩევამი. ნაცებს და მის მხარდამჭერებს მივმართავ თუ თქვენ გამოძრავებთ სახელმწიფოებრივი და არაპიროვნული ინტერესები მაქსიმალურად შეუწყეთ ხელი ქვეყანაში სტაბილურობის და მშვიდობის შენარჩუნებას. და ნუ გავიწყდებათ რომ მომავალი არჩვენები სულ რაღაც 4 წელიწადშია, მანამდე კი 1 წელიწადში პრეზიდენტის...


რამდენადაც მახსოვს, მე მგონი ტრიპოლსკიმ თქვა, მაჟორიტარული დეპუტატი თუ არ ასრულებს თავის მოვალეობას ნებისმიერ დროს შეგვიძლია გადავაყენოთ. ასე რომ არავითარი 4 წელიწადი.

გოგიტა2012-10-04 07:45:04
დიდ დიღომში 40 მანქანა უკვე გატეხილია, ვარკეთილში გატყდა 8 ბინა, ქუთაიში უკვე ჩამოვიდა 12 ,,,სული" ქურდი ....

პატრული კი ხმის გაცემასაც ვერ უბედავს ,,მოზეიმე ოცნებას" ეგრევე გინებაზე და შეურცყოფაზე გადადიან. თანამედროვე მხედრიონი ბოგინობს.

დაწყებულია ,,ოცნებების" ასრულება

ლუპა2012-10-04 07:48:16
დუმბაძე სანიკიძე და ძიძიგური ველიკალეპნაია ტროიკა აჰაჰა...დუმბაძე რო პარლამენტში გეყოლება ქლიავი...უთხარით არ შეხვიდე თორე მეორე თავი ამოგივა და პეხები უკუღმა შეგიტრიალდებათქო...ან ჯადოა გაკეთებულითქო აჰაჰაჰაა.....

2012-10-04 07:55:31
დამტავრდა ოცნებისტების გაძღომა, მალე მოშივდებათ ,მატხოვრები ელოდონ კიდევ რამეს ,ბიძინამ იხმარა კიკოებივით და ეხლა იქნებ ისაც წწაართვას რაც მისცა.

2012-10-04 07:58:16
მეოცნებეებს არ სცხვენიათ , ამდენი ნაგავი პარლამენტში.

ნნნ2012-10-04 08:35:33
გამარჯვებული პარტიის ლიდერი პირველ დღეს პირველ ამოცანად თამაზაშვილის ციხიდან გამოშვების გარდა სხვას რომ ვერაფერს ვერ მოიფიქრებს, როგორი მმართველიც იქნება გასაგებია. რაც შეეხება მის დანარჩენ მიმდევრებს, ფულის საკეთებლად მოვიდნენ ბანანის რეპუბლიკაში. ერთ წელიწადში მიშას დავუძახებთ საშველად, თუ დამძახებელი დარჩა ვინმე ამ მშიერი ღორებით სავსე რესპუბლიკაში

ნიკო-ნიკო2012-10-04 08:41:12
დემოკრატიული არცევნები ჩაატარა იუშჩენკომ. კაცი 5 პროცენტით წავიდა. ეს არჩევნები დემოკრატიულია? მარტო ზუგდიდის ის ოქმი ნახეთ, ახალაიას 15 ხმასთან წინ 3-იანი რომ აქვს მიწერილი. ახლა იმ უბანში 300 კაცი თუა ყველამ ხომ იცის ერთმანეთის აზრი. მე მაგალითად ვიცი, რომ ჩემს უბანში ერთი ოჯახის 3-მა წევრმა მისცა მხოლოდ ხმა, ხოდა რომ ნახეს იმ ხალხმა რომ თურმე მათ უბანში ყველას ახალაიასთვის მიუცია ხმა, გადაირევიან აბა რა მოუვათ? რომ გადაირევიან, ის ქათამი გამოდის და ზეწოლააო იძახის. გაყალბების საშუალებას რომ არ აძლევენ, ძალადობააო:)))))

----------------------------- --------------------------------------------------- ------------------------
ზუგდიდმა მართლა ახალაიას მისცა ხმა, და იცით რატომ? ახალაია ფრთიანი ანგელოზია იბანას დაუნებთან შედარებით!

ნიკო-ნიკო2012-10-04 08:42:36
უსახელო მაგ სიმართლით თუ ივლით შენ და იბანა საქართველოს დიდი დსღე არ უწერია მაგრამ ერთი დაიმახსოვრე, სულ მალე ოთხში ამოგიღებთ ქვეყნის გაბახებისთვის!

კუ2012-10-04 08:52:37
„ The Wall Street Journal “ : რუსეთის გამარჯვება საქართველოს საპარლამენტო არჩევნებში
ძალიან მნიშვნელოვანი და სერიოზული სტატია არის როგორც გავეცანი.
ხაზი აქვს მკვეთრად გასმული რუსეთის მშვიდობიანი გზით პოლიტიკურ გამარჯვებას. დასავლეთი მიანიშნებს რომ რუსების ისტორიაში ეს არის პირველი მშვიდობიანი პოლიტიკური გამარჯვება. ბრძოლა ტანკების გარეშე რუსებისათვის ახალია. დასავლეთი რუსებს აიძულებს ისწავლოს ტანკების და ბომბების გარეშე ბრძოლა. ჩვენთვის ეს არის მომგებიანი. შეგეკითხებით რა მოხდებოდა რომ ბიძინას ოცნებას არ გაემარჯვათ. რუსები დაიწყებდნენ ძალით საქართველოს ოკუპაციას..

2012-10-04 08:53:22
ზუსტად, ასეთმა საიტებმა, ასეთივე ტელევიზიებმა, გააკეთეს ის, რომ ხალხი, ივანიშვილს მიემხრო. ამას თავად, ალბათ ვერ ხვდებით, მაგრამ ტყუილი, დემაგოგია, ხალხისათვის თვალების ახვევა, ამ შედეგს მოიტანდა.
თქვე კარგო ხალხო, რომ იტყუებით, არჩევნებში ნაციონალები იმარჯვებენო, ამის შემდეგ, რა დაგიჯეროთ? ან აქ, რა გამოკითხვა გქონდათ, მკითხველს ეკითხებით, არჩევნებს, რომ წააგებს, ივანიშვილი რას იზამსო? პასუხებად კი, ყველაფერი გეწერათ, გარდა იმისა, რომ არ წააგებსო.
გეკითხებთ, არჩევნები, ვინ წააგო?
დემოკრატები, კი არ ხართ, არჩევნების გაყალბება, ვერ გაბედეთ, ამას თუ გააკეთებდით, მერე რაც გელოდათ, უკვე ხვდებოდით.
ჰოდა, ახლა დაჯექით, იტყუეთ თქვენი თავები და ატყუეთ ერთმანეთი. მთავრობა სხვა იქნება, თქვენ უკვე, ოპოზიცია ხართ.... თქვენი მთავარი დანაშაულია, რომ ხალხი იმ დონეზე მიიყვანეთ, რუსეთი მოანატრეთ.

2012-10-04 09:05:04
მართლაია ბოლო პოსტის ავტორი. ტყუილებმა გადარია ხალხი.

კუ2012-10-04 09:07:05
არჩევნების დანიშვნა პირველ ოქტომბერს ორშაბათს. იფიქრეთ ეს ციფრი რამდენად ანგარიშიანად და აზრიანად იყო შერჩეული პრეზიდენტის მიერ.
ბოკერიას ინტერვიუს დაკვირვებულად მოუსმინეთ თუ რას მიგანიშნებთ. რამდენად სერიოზულია.
ბაქრაძის ინტერვიუ განმეორებით არჩევნების თაობაზე.
დამშვიდებული პრეზიდენტის მშვიდობიანი დამაჯერებელი გაწონასწორებული მეტყველება.
კრემლის განწყობაზე ამ დემოკრატიული არჩევნების თაობაზე.
დაიმახსოვრეთ საქართველოს საგარეო ვალი არა აქვს.
ამერიკული ინფორმაციით საქართველოს პარლამენტში მოვიდნენ ბარბაროსი ველურები. არის საშიშროება რომ ბიუჯეტი არასწორად გაფლანგონ და ქვეყანა გააკოტრონ. შეგახსენებთ რომ ველურებმა სახელმწიფო მართვა არ იციან. ხელისუფლებამ მათ უნდა ასწავლოს სახელმწიფო მართვა.

2012-10-04 09:07:19
ვერ ხედავდით მიშას უზომო სიყვარულს თავისი სამშობლოს მიმართ,ახია თქვენზე, რუსების დასაცინები რომ გახდით,დაინახეტ იბანას სიყვარული.მ ი შ ა კიდე უფრო მეტად შემიყვარდა,ყველაფერს აკეტებს იმისტვის რომ სისხლი არ დაიღვაროს.

2012-10-04 09:07:23
ეხლა კიდე იმის მაგივრად ის მარაზმი შეწყვიტონ საარჩევნო უბნებზე რომ ხდება, გამორბის ის ჩიორა და ზეწოლააო, რომ არ აყალბებინებენ, ყვირის მიშველეთ ზეწოლააო.:)

2012-10-04 09:08:40
კუ, ბიუჯეტი რომ ცარიელი იქნება, ეს ყველამ იცის და ქურდი წავა ციხეში

2012-10-04 09:11:42
ამერიკა მართალს იძახის მართლა ველურების ჯოგი მოვიდა.ამერიკის თქმა რათ გვინდა ჩვენ ვერ ვხედავთ.ვაი ს ა ქ ა რ ტ ვ ე ლ ო.

2012-10-04 09:13:16
ტირიან2008 დაგუპული ბიჭების სულები.

კუ2012-10-04 09:14:18
არჩევნებში ბიძინას ოცნების ასეთი წარმატებული გამარჯვება თვითონ ბიძინასათვისაც კი იყო მოულოდნელი. ამას არავინ არ ველოდით არც მე და არც რუსეთი. ბიძინას რუსული გეგმების 80 % გათვლილი იყო დესტაბილიზაციაზე რომ რუსეთი შემოჭრილიყო საქართველოში. ბიძინას გამარჯვებამ ვისი გეგმები შეცვალა საინტერესოა. რა მოხდა იქნებ ვინმემ ახსნას.

2012-10-04 09:15:27
ფეხქვეშ გათელა საქართველოს ღირსება მართლა ამ რუსის ივანამ.

კუ2012-10-04 09:16:56
ბიძინას გამარჯვებამ დააბნია რუსები და პირველ რიგში თვითონ გამარჯვებული ბიძინა.

2012-10-04 09:17:22
კკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკკუუუუუუუუუუუუ უუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუუ !!!!!!!!!

2012-10-04 09:18:32
დაიღლება ბიძინა თავის ბრუტუნით და წავა. ვერა ხედავთ უკვე დაიგალა სამშობლოზე ზრუნვით.ძლივსღა ბრუტუნებს.

2012-10-04 09:19:28
პრეზიდენტისთვის უფლებამოსილების შეწყვეტის მოთხოვნის დაყენებას სერიოზული ბრალდება სჭირდება. პირველ პირს სისხლის სამართლის დანაშაული უნდა ჰქონდეს ჩადენილი ან კონსტიტუცია დარღვეული. -რთულად საძებარია პირდაპირ!

2012-10-04 09:21:18
რაზე ჭიოკჭიკებს ჩიტი ჩიორა? იმაზე ხომ არა ნაცXებს რო დაეNძრათ?

2012-10-04 09:22:58
ბიძინას გამარჯვებამ და მიშას ღირსეულმა საქციელმა დააბნია რუსებიც და ბიძინაც.
იგეგმებოდა რუსეთის შემოჭრა საქართველოში.
ეხლა უკვე აღარ იციან რა ქნან.ვერა ხედავტ ბრინჯივიტ დაბნეულ ბიძინას.

2012-10-04 09:24:06
კუ, ბიუჯეტი რომ ცარიელი იქნება, ეს ყველამ იცის და ქურდი წავა ციხეში

შე დაუნო სექტემბრის ჩათვლით ხელფასები პენსიები და სხვა გადახდილიაო რისი ბიუჯეტის სიცარიელეზე
ლაპარაკობ?

კუ2012-10-04 09:24:33
როგორ ამიხსნით პრეზიდენტის მიერ უდიდესი დემოკრატიის გამოვლინებას გამარჯვებულის მიმართ. ამით საქართველომ მოიპოვა სახელმწიფოებრივი ავტორიტეტი თუ წააგო.
საქართველოში მიმდინარე მოვლენებს ვიღაც ძლიერი პოლიტიკოსი მართავს ოსტატურად.

2012-10-04 09:27:20
2012-10-04 09:21:18
რაზე ჭიოკჭიკებს ჩიტი ჩიორა? იმაზე ხომ არა ნაცXებს რო დაეNძრათ?


აიღეთ პასუხისმგებლობა და ქვეყანა მართეთ თქვე დაუნებო მიდიიიიიიიიიიიიიიიიიიიით

2012-10-04 09:27:53
რატომ მბლოკავთ ვერ გავიგე აზრის გამოთქმაში უცეზურო რა არის?

კუ2012-10-04 09:28:44
საქართველომ კავკასიაში დემოკრატიის შუქურა აანთო თუ გაიხსენებთ ორი წლის წინ მიგანიშნეთ ამაზე.

2012-10-04 09:30:07
საკონსტიტუციო უმრავლესობით აპირებდა მოსვლას, და ჯერ არ უფიქრია მინისტრებზე.
რუსების ტანკებით აპირებდა შემოსვლას და პუტინის ბრძანებით დანიშნავდა რუსეთში გაქცეულ ქურდებს.
ეხლა დაბნეულია არ იცის რა ქნას,მთლად ისე არ აეწყო საქმე როგორც მას და პუტინს უნდოდათ

კუ2012-10-04 09:30:12
რა გავლენას მოახდენს ეს რეგიონზე ამიხსენით.

2012-10-04 09:32:00
მიშა უფალმა გაგაძლიეროს

კუ2012-10-04 09:32:37
შეგეკითხებით მოგებას ყოველთვის მოაქვს სარგებლობა თუ ზოგჯერ წაგება მოგებაზე მეტს ნიშნავს.

2012-10-04 09:33:45
მიშა კიდე უფრო მეტად მიყვარხარ და მეამაყები რომ ხარ საქართველოს პრეზიდენტი.

გიო2012-10-04 09:34:10
ბიძინას გამარჯვებამ დააბნია რუსები და პირველ რიგში თვითონ გამარჯვებული ბიძინა


დალაგებული იყო რო?
იბანა ჟურნალისტებმა არ დაგაბნიოს.წინასწარ ივარჯიშე ხოლმე შე კაცო.პრემიერობას აპირებდი და კონსტიტუცია არ გცოდნია კაცო.გადახედე თურამეს გაიგებ ხომ კარგი. თუ არადა ბოსელია ან ზაქარია
აგიხსნიან ჭორვილულ ენაზე

კუ2012-10-04 09:35:02
ერთმა ამერიკელმა ასე მითხრა ადრე საქართველოს ერთი ძრავი ჰქონდათო ეხლა ორი გაქვთო.

2012-10-04 09:35:29
ზოგჯერ წაგება უფრო მეტს ნიშნავს.
ამ არჩევნების შემდეგ დავრწმუნდი.

კუ2012-10-04 09:36:59
შეკითხვა მაქვს დაახლოებით რამდენი დრო დასჭირდება რომ ბიძინა გახდეს პრემიერ მინისტრი.

კუ2012-10-04 09:38:04
საინტერესოა ეს დრო ვის სასარგებლოთ მოქმედებს ეხლა.

2012-10-04 09:38:30
პუტინს და ივანას მთლად ვერ აუხდათ რუსული ოცნება.
მიშამ არ მისცა ამის საშუალება

გიო2012-10-04 09:38:43
რა გინდა მდერ?

სსს2012-10-04 09:39:35
თქვე შიბლა მიშისტებო---ხო მოგედღნათ ოჯახები...

2012-10-04 09:40:31
გამოჩნდა ამ არჩევნების შემდეგ მ ი შ ას როგორი უზომო სიყვარულით ყვარებია სამშობლო

გიო2012-10-04 09:40:41
და კიდევ უცხოელ ჟურნალისტებს მოგზავნილს ნუ უწოდებ მოგვეჭრა თავი.ვაი უბედურო საქართველოვ

კუ2012-10-04 09:41:43
დაუშვათ ექვსი თვის შემდეგ მდგომარეობამ მოითხოვა და პრეზიდენტმა დაითხოვა პარლამენტი. რამდენი ხნის მერე დაინიშნება ახალი არჩევნები თუ გიფიქრიათ და საპრეზიდენტო არჩევნები ხომ არ გადაიწევს.

გიო2012-10-04 09:43:42
2012-10-04 09:39:35
თქვე შიბლა მიშისტებო---ხო მოგედღნათ ოჯახები...


სსს შენ გაიმარჯვე იბანასთან ერთად და კიდევ ბოღმას ანთხევ? დატკბი შე კაცო დატკბი DD

კუ2012-10-04 09:45:19
საინტერესოა ამიხსენით რა უკავია ხელში პირადად ბიძინას და რუსებს ამ გამარჯვების მერე. ტანკები გამოიზამთრებენ ცხინვალში და აფხაზეთში.

გიო2012-10-04 09:45:32
სნნ თან რუსულად რომ ბლუყუნებდა მართლა შემეცოდა ეგ დაუნი.

კუ2012-10-04 09:47:58
ბიძინას ვთხოვდი ლაზიკას მშენებლობაზე უარი არა თქვას. ამ ქალაქს უდიდესი სტრატეგიული და პოლიტიკური მნიშვნელობა ექნება. ასევე დემოგრაფიაზე ეს ჩემთვის მტკივნეული საკითხებია.

დათო2012-10-04 09:48:37
ეჰ რა ცუდია ქართველებმა დაფასება არ ვიცით ქართველის, ნუთუ ამ 8 წლის განმავლობაში ვერ დაინახა ქართველმა ხალხმა კარგი და ცუდი, მინუსები ვის არ ჰქონია, პრეზიდენტით მსოფლიო ამაყობდა და ჩვენც დავაფასოთ ნამდვილად,ერთმანეთის გატანა არ ვიცით, რაც არ უნდა იყოს პრეზიდენტს პატივისცემის ღირსია ნამდვილად, სამარცხვინოა შევარდნაძე უნდა იყოს კრწანისში ლამაზად და მიშას იმპიჩმენტზე საუბრობენ? ქართველებო იყავით მიმტევებელნი და ერთად ააშენეთ ქვეყანა.

2012-10-04 09:48:41
ბევრჯერ ჩაუციათ საქართველოსთვის ზურგში დანა მაგრამ წამომდგარა ფეხზე
მიშას სახელი შევა ისტორიაში როგორც გმირის
ივანას სახელი კი მიემატება შადიმანის სახელს
შეხედეთ ბიძინას ხალხის კომენტარებს,რა კომენტარებს აკეტებენ ერთი უზრდელი სიტყვის მეტი არაფერი იციან,51%ეგეტი დაუნები ყავს

გიო2012-10-04 09:48:58
მიშა კიდე უფრო მეტად მიყვარხარ და მეამაყები რომ ხარ საქართველოს პრეზიდენტი.


აუ როგორ ემზადებოდნენ ქუჩისთვის ეს დაუნები.მინი რევოლუციისთვის.

.2012-10-04 09:50:55
"იცი ესენი რატომ არიან დაბნეულები? ამათი გეგმა არჩევნების მოგება არ იყო, ამაში გეგმა იყო ვითომ გაყალბებული არჩევნების გაპროტესტება და ამ გზით რუსის შემოყვანა, მერე ისინი ,,მოგვხედავდნენ” მაგრამ მიშამ ისეთი უქნა ყველა გეგმა ჩაეშალათ, ახლა უკვე აღარ იციან რა ქნან და არიან პირდაცენილი! ბიუჯეტი და ხაზინა ცარიელიაო იძახინ წარმოგიდგენიათ? ეს მაშინ როცა ამ დაუნების აზრით ეს პინგვინი საკუტარი სახსრებით გამოკვებავდა! ერთ კვირაში ბიძინას მომხრეების რიცხვი განახევრდება, წელიწადში საქართველოში ადამიანი არ დარჩება ვინც ამათ ქვას არ ესვრის!"

გიო2012-10-04 09:51:09
ჩემი ვიზიტი ამერიკაში ეფექტური ,რო იყოსო რამოდენა ისააა კაცოოოო

2012-10-04 09:51:17
ლ ა ზ ი კ ა არაშენდება ვბრძანებ.

პ უ ტ ი ნ ი

2012-10-04 09:51:26
გამაგებინეთ ვინმემ, ეს კაცი 15 წელი რუსეთში მილიარდებს შოულობდა და ვისთან ქონდა ურთიერთობა რუსული რომ ვერ ისწავლა? მაგაზე უკეთ ჩემი 8 წლის შვილი ლაპარაკობს რუსულად, რომელსაც ცოცხალი რუსი თვალით არ უნახავს. მაგი ისწავლის 1 თვეში კონსტიტუციას და პოლიტიკოსობას? ბიზნესის კარგი მართვა არ ნიშნავს რომ ქვეყანასაც კარგად მართავს.

დათო2012-10-04 09:52:34
პირიქით ეხლა პარლამენტში უნდა მოილაპარაკონ და ერთად ააშენონ ქვეყანა, რათქმაუნდა ცვლილებები იქნება მაგრამ ერთობლივად გაკეთდეს ყველაფერი მტერიც ვერაფერს დაგვაკლებს,

Z. T.2012-10-04 09:52:37
ცროვრება ჭირდა მაგრამ მომავლის იმედი მქონდა, ახლა ესეც დამეკარგა. ცუდი დროება გველის. "... გვიახლოვდება ვხედავ წერტილი და საქართველოს უკვდავი მტერი სიცილით კვდება ჯალალედდინი". (იგულისხმება პუტინი)

სსს2012-10-04 09:52:49
მიშისტებო მოენზადეთ---თქვენთვის გამოიყოფა ცალკე ციხე სადაც ის რეჟიმი იქნება როგორიც თქვენ შექმენით და გენოციდი მოუწყვეთ ერს. მოემზადეთ თქვე დამპლებო...

გიო2012-10-04 09:53:13
ყველგან სუფლიორს ხომ ვერ ატარებს კაცო.მოგვეჭრა თავი.ვაი ვაი ვაი

კუ2012-10-04 09:53:58
ჩვენი არჩევანი არის ასეთი. მცოდნე გამოცდილ მართველ კადრებს ვითხოვთ ხელისუფლებიდან და უცოდინარ ველურ კადრებს ვნიშნავთ და ვირჩევთ. მართვა სახელმწიფო მოხელის მიერ ბევრს გონია ასე რომ ბრძანებას გასცემს და ის შესრულდება. ასეა თუ არა.

სსს2012-10-04 09:55:05
მიშას და მის ბანდას ცოცხი და პოლისჯოხი საფუარში...

დათო2012-10-04 09:55:43
სსს - შენ ქართველი ხარ საერთოდ? რა შუაშია მიშისტები და ბიძინისტები, ესაა შენი კეთილი ნაბიჯი? შენი საქმე აჩვენე ეხლა სხვებს რო მაგალითი მისცე თორე ვის ემუქრები? კაცურად მოიქეცი უფრო დაგაფასებენ

2012-10-04 09:55:50
როგორც ეხლა ამ საიტის არავინა რ ვარ და ვწერ ისე გავიხარო მე))...თვითონ წერენ კომენტრებსო ვიგაც ძაან ჭკვიანმა თქვა)...სსს ჩუ რა ნუ სისინებ გველივით

2012-10-04 09:56:11
სისხლი სწყუროდათ ქართველების
გეგმები ჩაუცვივდათ
დაიბნენ მტრები
სხვა სცენარი არ ქონდათ მოფიქრებული

გიო2012-10-04 09:56:12
ჟურნალისტი ჩამაცივდა თორემ მე ამას არ ვიტყოდიო.მერე გადაფურთხებული ალოკა.მოაშორეთ ჟურნალისტები ამ კაცს მარტო რამიშვილთან ალაპარაკეთ

კუ2012-10-04 09:56:31
როგორც ამერიკაში იწერებოდა და თვლიდნენ სამ წელიწადში საქართველო პოლონეთის დონის ქვეყანა უნდა გამხდარიყო. როგორ ფიქრობთ დღევანდელი არჩევნების მერე ეს დრო გაიზარდა თუ შემცირდა.

2012-10-04 09:58:29
მიშა მეამაყები

გიო2012-10-04 09:58:39
დათო-ს

შეეშვი ამ პროგრამაზეა ჩაწერილი სხვას რას ელი არგუმენტირებულ პასუხებს,

სსს2012-10-04 10:00:41
თქვე ნაძირლებო და არაკაცებო---ქართველმა ხალხმა გამოგიტანათ განაჩენი და აწე ქართული დამოუკიდებელი მართლმსაჯულება გამოგიტანთ განაჩენს...

კუ2012-10-04 10:03:40
ამერიკისათვის საქართველო იყო უნიკალური აღმოჩენა სახელმწიფო. გაჭირვებულ ღატაკ სახელმწიფოში იშვიათი მოვლენა არის დემოკრატიის აშენება. ეს ფაქტიურად წარმოუდგენელია ცივილიზებული დასავლეთისათვის. საბედისწერო გაჭირვებამ რუსების ხელშეწყობით და ზეწოლით გაიმარჯვა და საქართველოში დამარცხდა და დაასამარა დემოკრატია.

გიო2012-10-04 10:04:27
დაპირებების ასრულების დრო მოდის და ბიუჯეტი ცარიელიაო ,ვაი საქართველოვ ან არადა ამ
დაპირებებს პლუს ივანა მდიდარის სრული ბიუჯეტიც არყოფნის

გიო2012-10-04 10:07:38
ამის დაპირებები მაგონებს 90-იან წლებში ბანკები ,რომ სოკოებივიტ გამრავლდა და ლამის 50%-იან
მოგებას პირდებოდნენ.ბევრი გაბრიყვდა მაშინაც

კუ2012-10-04 10:08:25
საინტერესოა ქართველი ხალხი როგორ გესმით. როგორია მისი შემადგელობა აზროვნების ცოდნის მხრივ. უმეტესობას აქვს უნარი სწორი არჩევანის თუ არა.

გიო2012-10-04 10:12:15
სსს 2012-10-04 10:00:41
თქვე ნაძირლებო და არაკაცებო---ქართველმა ხალხმა გამოგიტანათ განაჩენი და აწე ქართული დამოუკიდებელი მართლმსაჯულება გამოგიტანთ განაჩენს...

აერთს კიდევ ვცდი. საშველი არ არის.ქართველმა ხალხმა თუ პუტინის ფულმა?შენი ადგილი ახლა მთავრობაშია და დაპირებები აუსრულეთ.თორემ იგივე ხალხი ჯერ ფურთხებას დაგიწყებთ მერეკი...

არღვლიანი2012-10-04 10:14:01
ბავშვთამკვლელები ხართ ნაცებო, არ შეგრჩებათ თქვენი ცოდვები!!!

სსს2012-10-04 10:14:14
მიშას ჯიში და ჯილაგი ფხოდ...მაგ ნასომხარი ნაგავი...

კუ2012-10-04 10:15:21
ქართველია ის ვინც ქართულ საქმეს აკეთებს

გიო2012-10-04 10:20:45
საინტერესოა ქართველი ხალხი როგორ გესმით. როგორია მისი შემადგელობა აზროვნების ცოდნის მხრივ. უმეტესობას აქვს უნარი სწორი არჩევანის თუ არა.

ჩვეულებრივი გასტრონომიული აზროვნება

გიო2012-10-04 10:22:21
ბათუმში იმკლოუნმა გაიმარჯვა 5-იანის შემოხაზვაზე რომ ლაპარაკობდა

2012-10-04 10:23:51
კიკოები მოვიდნენ ხელისუფლებაში

გიო2012-10-04 10:24:07
მგონი ხაჭაპურიზეც იგებდა საქართველოს ,რომ უჩივლა, დასკვნები შენთვის მომინდვია კუ

2012-10-04 10:24:31
ეგ ქართVელი ხალხი როგორც მიშას ყვიროდა ისე ყვირის ეხლა ბიძინასაც

2012-10-04 10:25:27
ღმერტმა გააძლიეროს ის ვასაც სამშობლო უყვარს.

2012-10-04 10:26:36
ს ს ს ნუ ოცნებობ არარეალურზე,ციხეში უდანაშAულოები არ ხვდებიან

გიო2012-10-04 10:27:37
კაცო გითხარით თქვენი ადგილი მთავრობაშია მეთქი.თქვენზე მეტი ჭკუა არც მაგათ აქვთ.დაპირებები
შეუსრულეთ ხალხს.მგონი პენტაგონის ბიუჯეტი დაგჭირდეთ

2012-10-04 10:28:09
მეოცნებეებო ხაჭაპურები დაუცხვია ბიძინას,შუშის სასახლეში გელოდებათ, არ დააგვიანოთ თორემ აგარ შეგხვდებათ.
ი ჩ ქ ა რ ე თ

2012-10-04 10:29:22
რამდენი კიკუ გვყოლიაააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააა აააააააააააააააააააააააააააააააააააააა

სვანი ბ.გ.2012-10-04 10:36:13
გამარჯვების მერემე ისეთი რაღაცეები მოვისმინე ქართული ოცნების ოფისში ჩვენი "ლიდერებისაგან", რომ შოკში ვაააააარ, ესენი ვინ ყოფილან ღმერთო.. მაგრად დაგვაბოლეს ხალხნოოოო და გვაოცნებეს მთელი საქართველო.. მაგრად ვნანობ რომ ამათთან ვიდექი და მუშტებით ვიცავდი და თან რა გულით... ლიდერები აქამდეც მაგრად ვერ იტანდენ და აგინებდენ ერთმანეთს მაგრამ დღეს ნეტა გენახათ ოცნების ცენტრალურ ოფისში რა ხდებოდა სკამების გულისთვის... მაპატიე საქართველოვ ჩემი დიდი შეცდომა....

2012-10-04 10:41:20
გუბაზა რომ ღრიალს დაიწყებს ჩემი მილიონი მინდაოოოოო )

კუ2012-10-04 10:46:32
სვანი ბ.გ. 2012-10-04 10:36:13
გამარჯვების მერემე ისეთი რაღაცეები მოვისმინე ქართული ოცნების ოფისში ჩვენი "ლიდერებისაგან", რომ შოკში ვაააააარ, ესენი ვინ ყოფილან ღმერთო.. მაგრად დაგვაბოლეს ხალხნოოოო და გვაოცნებეს მთელი საქართველო.. მაგრად ვნანობ რომ ამათთან ვიდექი და მუშტებით ვიცავდი და თან რა გულით... ლიდერები აქამდეც მაგრად ვერ იტანდენ და აგინებდენ ერთმანეთს მაგრამ დღეს ნეტა გენახათ ოცნების ცენტრალურ ოფისში რა ხდებოდა სკამების გულისთვის... მაპატიე საქართველოვ ჩემი დიდი შეცდომა....
---------------------
თავი არ მოიკლა ცოცხალი სჭირდები სამშობლოს.

2012-10-04 10:49:10
გაგედოტ მიშისტებო ცოცხი კარგათ მოუჭირეთ არ გაგძვრეტ სადმე

2012-10-04 10:56:31
უსახელო რაგაც არ გეტყობა ბედნიერი რომ ხარ ,დამამშვიდებლები გჭირდება ისეთი გაბოროტებული ხარ საშიში ხარ საზოგადოებისთვის)

ნობელ2012-10-04 10:57:27
მიშისტებს კი არ გაედო მთელ საკართველოს გაედო, მოუსმინეთ რა ილაპარაკა იმანამ ევრო ნიუსში ამ დილით????

ნობელ2012-10-04 11:00:26
მაგას ბებია რუსი ყავდა, მაგის ცოლს Dე და ყავდა რუსი ,მიაგის ახალგაზრდობის სურატებში სუფტა მუშა რუსუს სიფათი აკვს

ოპოზიციის მომხრე2012-10-04 11:02:14
ვამაყობ ჩვენი პრეზიდენტით...პუტინს და ივანიშვილს მთლად ვერ აუხდათ რუსული ოცნება.
მიშამ არ მისცა ამის საშუალება...

2012-10-04 11:03:23
ვაშინგტონში იმიტომ არ მიდის ჯერ ,რომ ინგლისურს სწავლობს,უნდა გაანცვიფროს , მტელი ამერიკა:):):).

კახა2012-10-04 11:03:39
ჯერ სად ხართ ეხლა მალე ბიზნესის გადანაწილება რო დაიწყება მერე ნახეთ თქვენ,20 წელი ამ ხროვას უყურებდით ძლივს გვეგონა მოვიშორეთ სახადი . განა რა ხდებოდა ქვეყანაზე ისეთი რომლის გამოსწორებაც არ შეიძლებოდა ??????და ვისაც გონია რომ ის საუბრები იყო ფაბრიკაცია სრული იდიოტია . იმიტომ რომ ფაბრიკაცია შეიძლება ერტი ადამიანის ლაპარაკის ან ძაან მოკლე დიალოგის , და არა სამი და ორი კაცის საუბრის წყვეტების გარეშე.

ნობელ2012-10-04 11:04:38
ამ სუპით მათხოვარი ხალხი როგორ მოათყუა თავისი სამოთხის დაპირებიიით??
მოკლედ ბინზურმა კგბ მოგვიგო. ტყვილად გვიბრზოლია 20 წელი. ტუ გაძღომა და რუსსე ტაკის მიცემა გინდოდათ ხო გკონდატ იცედაც რუსული შედებული და სამაგიეროთ მუცელი გამოტენილი... რადას დაირუპა ამდენი ხალხი

ბიძინა2012-10-04 11:06:39
გადაწყვიტა მოსახლეობამო ერთი მაგათი გადაწყვეტილებაც მოვсткаნ და თუ კითხულობთ გაყალბებული არცევნები გირჩევნია თუ თუნდაც არასწორი სამართლიანი არცევნები მე ვირჩევ პირველს, ნაცებმა პატიოსნად ითამასეს მაგრამ დაავიწყდათ, რომ მეორე მხარეს წითლელი ინტელიგენცია ასლანას და სევიკას პადსტილკები ქურდები და ფლიდები იდგნენ დიდი ფულით ხელში და ისინი პატიოსან ტამაშს უბრალოდ ვერ ითამაშებდნენ, ოცნებამ ზუსტადაც, რომ გააყალბა არცევნები ტოტალურად მოისყიდა რა კომისიის წევრთა უმრავლესობა.

ნობელ2012-10-04 11:07:03
კუ სი არ იყოს მართლა მენახირეები ხართ , წაგეკიტხად ისტორია ამ სცენარს მერამდენედ აწყობს რუსეთი საქართველოში. მომავალი გეგმა სვანეტო და სამეგრელო,,, ეხლა წავა პროპაგანდა მეგრელებზე , მი\სას მისცეს ხმაა ფუიო ...

ვაააჰ რა გომბიო ხალხია საქარტველოშიიი

ნობელ2012-10-04 11:13:33
ხალხო უყურეთ ევრო ნიუსს და დაინახეთ ივანას ნამდვილი აზრები. რუსეტტან კულტურული ურტიერთობაუნდა აღადგინოს, ანუ რუსული ენა სკოლებში, და ხალხის დაბოლება რუსებმა გადაგვარჩინესო. იყენებს ამ გომბიო ხალხს . გვერზე დაიყენა უვიცები და ზველი ბიჭები,

ნობელ2012-10-04 11:16:54
ეგ არის პანმონგოლი ,

არავიტარ შემთხვევაში 100 ადგილი არ უნდა აიგონ.

კახ2012-10-04 11:20:57
ნობელ 2012-10-04 10:57:27
მიშისტებს კი არ გაედო მთელ საკართველოს გაედო, მოუსმინეთ რა ილაპარაკა იმანამ ევრო ნიუსში ამ დილით????


რას უნდა მოუსმინონ? ეგენი არიან ყრუები, ბრმები და ამნეზიით დაავადებულები.))

2012-10-04 11:22:46
საქართველოს ნაწილი 54 პროცენტი არის ნახირი. დღეს გახარებულები იყვნენ ტაქსისტები, ბიძინა მანქანებს გვიყიდისო, პენსიონერები 500 ლარი გვექნებოა, ანუ ნახირი ვართ, მოაზზროვნე ნაწილი კი კვდება სიცილით, მერე ეს ნახირი დაიძახებს ძირს ბიძინაო

ოპოციციონერი2012-10-04 11:27:21
წაუკითხეთ ეს სტატია ბატონ ბიზინას..ყველა სახელს თავისი საკრალური არსი აქვს..ყველაფერი ოცნებად დარჩება, ტუ არ იქნა კონსტრუქცილი ქმედებები საპარლამეტო უმრავლესობისაგან..სადაა პრეზიდენტზე მორგებული კოსტიტუცია?ამხელა უფლებები აქვს პრემიერს...თუმცა ეს უმთავრესი უფლება მაინც აქვს პრეზიდენტს, როგორც ბევრ ცივილურ, დემოკრატიულ ქვეყანაში, დაითხოვიოს პარლამენტი, ხელი შეუშალოს მთავრობის ფორმირებას..ასე რომ ოცნების ხალხს კორექტულობა სჩირდება, რომ დაიმსახურონ პრეზიდენთის კეთილგანწყობა, რათა მან ხელი შეუწყოს პარლამენტის უმრავლესობას მუშაობაში..ასე რომ თითების ქნევა მათი მხრიდან, რბილად რომ ვთქვათ პოლიტიკური სიბეცეა. პრეზიდენტი, არის თავის ქვეყნის პატრიოტი, დაგეხმარებათ, მაგრამ მის მოთმინების ფიალსაც ნუ აავსებთ. ბატონი ბიზინა ჯერ გარკვეული არ იყო,გამარჯვების ეიფორიაში იყო(რაც არ უნდა დაემართოს გონიერ ადამინს) ვერ გაარკვიეს, და შეცდა, როცა ულტიმატუმებით დაიწყო ლაპარაკი..ასე რომ ტონი უნდა შეცვალონ, და კიდევ ახსოვდეთ, რომ არამარტო პრეზიდენს ელაპრაკებიან, არამედ იმ 40% პროცენტს, რომელმაც მის პარტიას ხმა მისცა, და უკვე დღეს დარწმუნებული ვარ ეს პროცენტი უკვე გაცილებით მაღალი იქნება,მისი ასეთი გააზრებული და პატრიოტული, დემოკრატიული ქცევით...ასე რომ ნაკლები თითების ქნევა, მეტი ფიქრი ქვეყნაზე და კონსტრუქციული თანამშრომლობა, რაზედაც პრეზიდენტი დაგთანხმდათ....

დათო2012-10-04 11:31:00
სჯობია შეწყვიტოთ კამათი, ნაციონალური მოძრაობის უმეტესობა წუხელ გვიან ღამით გაიქცა საქართველოდან.

2012-10-04 11:32:02
აბა გილოცავთ დიდი ოქტომბრის რევოლუციას, არ მოგაკლდეთ ჯანში ნამგალი და ურო, (ხომ გინდოდათ)

იჰუუუუუ2012-10-04 11:36:26
თავმოყვარე ადამიანი ამ საიტზე შემოვა? პირველი ოქტომბრის სუა დღეს რომ დაწერეს ნაცანალებმა არჩევნები მოიგესო, მაგ დესინფორმაციის გავრცელებისთვის მორალს თავი დაანებე კანონით დასასჯელია მთელი რედკოლეგია. გინდაც ოცნებაზე ეთქვათ, რა მნიშვნელობა აქვს? და მთელი ეს წლები სულ ტყუილები, ტყუილები :))))))) მშვიდობიიიით ჩარეცხილებოოო : ))))))
არ გაგყრითო ბიძომ თქვა, მე არ ვარ მაგის მომხრე, მარა იქნებ თქვენ ენდოთ და იმედია თუ დანაშაული არ გაქვთ ჩადნილი მიშას დადგმულ სალაფავის თეფშს არ წაგართმევთ და ნუღარ ქოთქოთებთ : )))))

რუსულ ფულზე გაყიდა ნაცნალების მომხრეებმა საქრათველო, რუსული კომპანებიდან შესულ ფულს გაჭმევდათ თქვენ, რუსული კომპანიების დენის ფულით რუსები თავის ტანკებში საწვავს ასხამდნენ და დაუკვირდით ვის მხარეს ხართ. საკუთარ კეთილდღეობას ნუ გადააყოლებთ ქვეყანას.

აქ რომ სამ ოქტომბერს წერდნენ კიდევ იაფფაისიანი პროპაგანდისტები ქუჩაში ქურდები დარბიანო : )))))))))
ფუჰ, აქ აწი საკუთარი თაის პატივისმცემელი არავინ შემოვა.

სსს2012-10-04 11:37:16
აბა ეხლა დადევით თქვენი ტელეფონის ნომრები ვირიშვილი მიშისტებო...

2012-10-04 11:38:01
შEVEცი შOღENA GOGOLADძEშ

2012-10-04 11:39:00
DAIთYVNEBIტ

სსს2012-10-04 11:40:50
ჯერ-ჯერობით ისევ ზიხართ კუდის და სოდის კაბინეტებში აყროლებულო ერის და ქვეყნის მტრებო... მოვალთ თქვენამდეც და ცხვირიდან ძმარს გადენთ...

2012-10-04 11:41:16
გულის ამრევი საიტია

გეორგე2012-10-04 11:41:35
გულის ამრევი საიტია

2012-10-04 11:41:47
ამ საიტზე არის თEშლი ჟურნალისტები

სსს2012-10-04 11:42:02
პატიოსან ქართველებს არ ვეხები ვინც მანდაც არის...

გეორგე2012-10-04 11:43:16
მიშას რომ გულზე ეფინება ისეთი საიტია, ვაითქვენს პატრონს, აქ რომ სტატიებს წაიკითხავ, შეიძლება აღებინო

ბიძინა2012-10-04 11:44:30
მაგის პინგვინილოგი დეдас შეвеци ტიპს მაყუთი აქვს და ტავი მესია გონია დაუნია ტიპი მაგარ სასტავიც შესაბამისი ყავს და ეშველება საქართველოს

2012-10-04 11:44:49
აქ პატიოსანს რა უნდა

ჰარალდ_გოდვინსონი2012-10-04 11:45:53
ივანიშვილის ხალხს ქვეყნის მართვა არ შეუძლია. საერთოდ ივანიშვილი ჯანსაღი ფსიქიკის არ ჩანს. ფსიქიატრიულ ტესტზე რომ გაატარონ, ჩააგდებს. ორ სიტყვას ვერ ამბობს გადაბმულად. აზრს ვერ აყალიბებს. მაგათი ხელისუფლებაში მოშვება არ შეიძლება. ქვეყანას დაღუპავენ. ეს ყველა ჩვენგანის თავზე გადაივლის, არა აქვს მნიშვნელობა ვინ გვიყვარს და ვინ გვძულს. ახლავე უნდა მოვითხოვოთ 'რუსული ოცნების' გადადგომა.

ბიძინა2012-10-04 11:47:17
გეორგეს
მიაყენე Укаნალი და арწყიე დუმბაძეს შენ ხომ მისი ამომრცეველი ხარ? და კიდევ ვინმე სხვაზე ან რამეზე გერევა გული?)))))

გეორგე2012-10-04 11:50:53
რაც ხდებოდა საქართველოში ყველაფერზე გული მერეოდა მიშას დროს

გეორგე2012-10-04 11:52:27
ბიძინას
არ ვიცი ვინაა დუმბაძე, მე არ ვარ ამომრჩეველი, არა მაქვს უფლება

ბიძინა2012-10-04 11:55:28
გეორგეს
რატომ?

ლაშა2012-10-04 11:58:32
უახლოეს დღეეში იმდენ პრობლემას შეუქმნის ჩვენი ახალი მთავრობა ხალხს, კერძოდ პროდუქტების გაძვირებით, ინფლაციით, ხალხის ერთმანეთთან დაპირისპირებით, დროა დროულად დაახვიონ საქართველოდან, რადგან თავიანთი ამომრჩევლებიც არ აპატიებენ უცოდინარების ხელისუფლებაში მოსვლას

გეორგე2012-10-04 11:58:44
ბიძინას
არ ვარ საქართველოს მოქალაქე, არ ვცხოვრობ საქართველოში

ჯანო2012-10-04 12:10:36
ერთი რა მიკვირს იცით? თვალები სადააქ ამ ხალხს? რა პოლიტიკურ კურსსაც მიყვებოდა მიშა იმას მიყვება ბიძინა :)
თქვენ კიე სუ ტყუილად კამათობთ.....მიშა და ბიძინა ეს წინასწარ დაგეგმილი პოლიტიკური სვლაა რომლის მიზანიც იყო რუსეთის დაწყნარება და "ტკბილი სიტყვებით" დაკარგული ტერიტორიების დაბრუნება.
ფაქტებს თუ ვერ ხედავთ, უბრალოდ დამიჯერეთ ყველაფერი ისე იქნება როგორც ეს დაგეგმილი იყო ქვეყნის სასიკეთოდ!
რაც შეეხება იმ ხალხს ვინც ილანძღება: ნაციონალიც და ნეოცნებეც აბსოლიტურად გაუნათლებელი და უზდელი ადამიანები არიან რომლებსაც არ ესმით იმდენი რო ბიძინას და მიშას გულისთვის სხვისი შეურაწყოფა მიუთითებს მხოლოდ მათი განვითარების და ინტელექტის დონეზე!!!

2012-10-04 12:12:05
ვინც ძალადობაზე იმაღლებდა ხმას და ერთ ამბავში იყო, თვითონ ისე იქცევიან და ისეთ რაღაცებს წერენ... უფლება რომ მისცე, უარეს ძალადობას ჩაიდენენ...ესაა სიმართლე.

2012-10-04 12:24:25
უკვე ორივე მხარე კარგად ხედავს, რომ ისინი ვინც ძალადობის წინააღმდეგ ბობოქრობდნენ, უფლება რომ მისცე, თვითონ უარეს ძალადობას ჩაიდენენ. (რათქმაუნდა არა ყველა). იმედი ვიქონიოთ, რომ მოძალადე ადამიანთა ქმედებები კონტროლს დაექვემდებარება და აღმოფხვრილ იქნება...

სტატუს ქუო2012-10-04 13:06:32
დემეტრაშვილი ჯვარზეა გასაკრავი ასეთი იდიოტური და არნახული კონსტიტუციის შექმნისათვის,მიშას რომ მოარგო ტანზე...

გურული2012-10-04 14:43:27
2012-10-03 21:25:19
ივანიშვილი გადაარჩენს საქართველოს.


და მრაწველობა აღარა?

2012-10-04 14:56:45
სვანი ბ.გ. 2012-10-04 10:36:13
გამარჯვების მერემე ისეთი რაღაცეები მოვისმინე ქართული ოცნების ოფისში ჩვენი "ლიდერებისაგან", რომ შოკში ვაააააარ, ესენი ვინ ყოფილან ღმერთო.. მაგრად დაგვაბოლეს ხალხნოოოო და გვაოცნებეს მთელი საქართველო.. მაგრად ვნანობ რომ ამათთან ვიდექი და მუშტებით ვიცავდი და თან რა გულით... ლიდერები აქამდეც მაგრად ვერ იტანდენ და აგინებდენ ერთმანეთს მაგრამ დღეს ნეტა გენახათ ოცნების ცენტრალურ ოფისში რა ხდებოდა სკამების გულისთვის... მაპატიე საქართველოვ ჩემი დიდი შეცდომა....

:)))))))))))))))))))))))))))))))))) შენი სიბრიყვე იმაშია, რომ გგონია ამ ტროლინგს ვინმე დაგიჯერებს : )))

2012-10-04 14:57:09
არ ვარ მე ბიზინისტი მარა ბანძური ტროლინგია : ))))))))

კობა2012-10-04 15:13:45
ჯანო მართალი ხარ, გეთანხმები. ოღონდ ნაწილობრივ. რაღაც არ მგონია, იმ ხალხის დახმარებით, ვინც ბიძინამ გარშემო შემოიკრიბა, საქართველოსთვის რაიმე კარგის გაკეთება მოხერხდეს.

კობა2012-10-04 15:20:05
და კიდევ უცნობო - ნუ დაარქმევთ ტროლინგს იმას რასაც თქვენ ვერ ხედავთ ან არ გინდათ რომ დაინახოთ. მსგავსი მაგალითის (მინიმუმ ორის) მოყვანა მეც შემიძლია და ალბათ სხვასაც.

არეოპაგი2012-10-04 15:46:23
დგეს ვხედავ,რომ უკვე ორი კაჩაგობა მომხდარა,ციხის ტანამშრომელთა სიები დაუბეჩდიათ,ლტოლვილების ორი ჯგუფი დატაკებია ერთმანეტს,სარჩევნო უბნებს ატერორებენ,მანქანებიც მოუპარიათ.ერთი სიტკვიტ,იგრძნეს მავანტ,რომ დ ა ბ რ უ ნ დ ა .....ჯერ სადა ხართ,ჯირიტი მერე ნახეთ¡¡.მოდერატორო¡მგონი არავის შევაგინე,რომ უცენზურობა დამწამოთ¡

2012-10-04 15:51:04
კობა 2012-10-04 15:20:05
და კიდევ უცნობო - ნუ დაარქმევთ ტროლინგს იმას რასაც თქვენ ვერ ხედავთ ან არ გინდათ რომ დაინახოთ. მსგავსი მაგალითის (მინიმუმ ორის) მოყვანა მეც შემიძლია და ალბათ სხვასაც.

შენა და გინდა ნაცებმა როგორ გადაინაწილეს ადგილები არ გახსოვს და წილები? კეზერაშვილის გინეები გაიხსენე საკუთარ თანაგუნდელებზე სატელეფონო ჩანაწერები რომ დადეს ამათი მოსვლის პირველივე დღეებში? მე მახსოვს, სანამ ამათი კაცები იყვნენ მარტო ქიბარ ხალვაში და ოქრუაშვილი რომ ასხდნენ ბიზნესებს და მერე ჩაანაცვლეს ჩოჩელმა, კეზერამ და სხვებმა ეგრე არ იყო? ბურჯანაძე რაზე შემოსწყრა ამათ, ადგილები რომ ვერ გაიყვეს ეგრე არ იყო? იმიტომაც არ ვარ არავის მხარეს, მაგრამ ფაქტი ერთია ახალი მთავრობა იძახის ტარიფებს და საწვავის ფასს ადეკვატურს გავხდიო, რაზეც ესენი ხმას არ იღებდნენ და სურათები ნახე სად ხარჯავდნენ ამ ფულებს.

2012-10-04 15:53:48
ახლა რომ ლაპარაკობთ ყაჩაღობა და კრიმინალი დაიწყოო, გამოდის ვანოს სისტემა არ ყოფილა კარგი და ორ დრეში ჩამოშლილა.

2012-10-04 16:02:07
ბოლოსდაბოლოს ერთი კაცის ახირებაში,უაზრო ქალაქის მშენებლობაში რომ არ ჩაიყრება ამხელა ფული ის რად ღირს მარტო და სხვა წესიერ რამეში დაიხარჯება? ახლა არ მითხრა ეგ იმისთვის კეთდება, რომ ხალხის მდგომარეობა გაუმჯობესდესო. ჩვენი ცხოვრება გავიდა ეს წლებია და ეს უწინგურები ამ გაჭირვებულ ქვეყანაში არაფერს იკლებდნენ და იქით დასცინოდნენ ხალხს, უვარგისებს ეძახდნენ. წადით რა.... მაგათთვის რატომ არ უჭირდა ქვეყანას? ახლა არ მითხრა იმოქმედეო, ვიმოქმედე კიდეც და ვუშველე თავს, მაგრამ სხვებმა რა ქნან უსამართლოდ რომ ჩაგრავდნენ? მერე დაგიჯერებთ როცა საკუთარზეც ალაპარაკდებით!!!

2012-10-04 17:41:04
ისევე როგორც გამსახურდიას, იმითვის რომ შეჩერებულიყო ეროვნული ვექტორი(გამსახურდიას ცუდა კარგ მხარეებზე არ ვლაპარაკობთ)მოუგონეს დიქტატორობა, და სხვა აბსურდული ბრალდებები, იგი რუსებმა ქართველების ხელით ჩამოაგდეს...ახლაც ხელზე დაიხვიეს ერთპიროვნული მართველობა, ადამიანის უფლებების დარღვევა(თუმცა იყო ასეთები)
და ისევ ქართველებმა, რევანშისტებმა, შურიანებმა, გმოყენეს წესიერი ქართველები, და რუსები დააბრუნეს საქართველოში ჩვენი ხელით, რათა შეჩერებულიყო ევროპისკენ სწრაფვა, არნახული წინსვლა ქვეყნისა, და ისევ რუსეთის ორბიტაში, ანუ ტოტალიტარულ რეჯიმზე დავბრუნებულიყავით...აწი ვნახავთ დემოკრატიას....

მე იმედი მაქვს პარლამენტში უმრავლესობაში მოხვედრილი ზოგიერთი პარტიებისდა ადამინების..ისენი დროზე მიხვდებიან, რომ ისინიც შეაცდინეს,(ყველანი ჩვენ ვცდებით , და მხოლოდ გმირებს შეუზლაით აღიარონ შეცდომა, პირად შუღლს,შურისძიების გრზნობას დაძლევენ, და შეურთდებიან,ახლანდელ უმცირესობას, და დასავლური ორიენტაციის ახალი უმრავლესობა, ისევ გადააარჩენს საქართველოს და დაუბრუნებს ევროპაში!!! მე მჯერავს, ახლანდელ უმრავლესობაში არის, სინდისიერი ხალხი, პატრიოტები, ისინი ამას მიხვდებიან, დადგებიან საკუთარ ინტერესებზე მაღლა და ამას გააკეთებენ. გადაარჩენენ ქვეყანას. აი მაშინ დარჩება მატი სახელები ისტორიაში , როგორც პატრიოტებისა.

პატრიოტი2012-10-05 01:19:33
ბიძინას კარიკატურები სად არის ამ საიტზე?
შორენა გოგოლაძე სად დაიკარგა?

თარგამაძე2012-10-05 01:29:04
აფერისტი ვიყავი მთელი ცხოვრება, ეს როგორ შევცდი, ნაცებმა როგორ დამყუპეს, 5 პროცენტიანი ბარიერი როგორ ვერ გადავლახე...
ძირს მიშა, გაუმარჯოს ბიძინას, ბატონ ბიძინას ვაშაა...

პატრიოტი2012-10-05 01:30:49
სტატუს ქუო 2012-10-04 13:06:32
დემეტრაშვილი ჯვარზეა გასაკრავი ასეთი იდიოტური და არნახული კონსტიტუციის შექმნისათვის,მიშას რომ მოარგო ტანზე...
–––––––
დემეტრაშვილი არაკაცია. საჭიროა მისი ყველაფრისგან გათავისუფლება.

პატრიოტი2012-10-05 01:33:32
მე 2012-10-04 00:43:29
2012-10-04 00:36:16
მე- რუსეთში იშოვა ეს მილიარდები აბა ვისი კაცი უნდა იყოს ამერიკის?
--------------------------
ვისი კაცია ბენდუქიძე? სად იშოვა მილონები? ვისი მოქალაქეა ვაშაძე "(საგარეო საქმეთა მინისტრი), ვის მიყიდეს საქართველოს სტრატეგიული ენერგო რესურსები? ვის გაუხსნეს საზღვრები და აამოქმედეს უვიზო რეჟიმი? ვის ბაზარზე გადის ქართული ღვინო და ბორჯომი თუნდაც? ვისთან დიპლომატიით ურთიერთობის რეგულირებაზე ლაპარაკობდა მიშა? და რაა მამაჩემაც რომ ფული რუსეთში დააგროვა ამიტომ რუსეთის კაცი იყო? არ მესმის მე ამ ლოგიკის?
–––––––––
––––––
აზრიანი დაწერილია.

პატრიოტი2012-10-05 01:36:12
ბიძინას კარიკატურები სად არის ამ საიტზე?
შორენა გოგოლაძე სად დაიკარგა?

კახაბერ როდინაძე2012-10-05 15:59:45
ბატონო კოტე კუბლაშვილო,

რატომ იყო 2011 წელს საქართველოში მხოლოდ და მხოლოდ 0,01 % გამამართლებელი განაჩენები?

ჯერ გადავხედოთ გამამართლებელი განაჩენების სტატისტიკას ცივილიზებულ ქვეყნებში: დიდი ბრიტანეთი – 29 %, ამერიკის შეერთებული შტატები – 25 %, ევროკავშირის ქვეყნები – საშუალოდ 20 %. საინტერესოა ცივილიზებულ ქვეყნებში არსებული გამამართლებელი განაჩენების სტატისტიკის შედარება საბჭოთა კავშირის ყოფილ რესპუბლიკებში არსებულ გამამართლებელი განაჩენების სტატისტიკასთან: რუსეთის ფედერაცია – 0.8 %, ბელარუსი – 0.3 %. განსხვავება უზარმაზარია.

ახლა ეს ციფრები შევადაროთ საქართველოში გამამართლებელი განაჩენების სტატისტიკას. გამამართლებელმა განაჩენებმა საქართველოში 2004 წელს შეადგინა 0,7%; 2005 წელს – 0,8%; 2006 წელს – 0,2%; 2007 წელს – 0,05%; 2008 წელს – 0,01%; 2009 წელს – 0,01%; 2010 წელს – 0,01%,; 2011 წელს – 0,01%.

როგორც ვხედავთ, საქართველოში გამამართლებელი განაჩენების რაოდენობა წლიდან წლამდე კატასტროფულად მცირდება. შედეგად, საქართველოში პატიმრების რაოდენობა 6654-დან (2004 წელს) 24684-მდე (2010 წელს) გაიზარდა. საქართველოში ყოველ ასი ათას მოსახლეზე 540 პატიმარი მოდის. ამ მაჩვენებლით საქართველო მსოფლიოში მეოთხე, ევროპაში კი პირველ ადგილზეა.


ბატონო კოტე კუბლაშვილო,

ნუთუ სასამართლო, თქვენი ხელმძღვანელობით, არასდროს, ან პრაქტიკულად არასდროს, არ ცდებოდა, და ყველა, ან პრაქტიკულად ყველა, ეჭვმიტანილი ყოველთვის, ან პრაქტიკულად ყოველთვის, დამნაშავე იყო?


ზოგადად გეკითხებით, თეორიულად მაინც შეიძლება ასე იყოს?

და თუ, თქვენი აზრით, შეიძლება, მაშინ იქნებ დაასახელოთ კიდევ ერთი სახელმწიფო, საქართველოს გარდა, რომელშიც სასამართლოებს გამოაქვთ მხოლოდ და მხოლოდ 0,01 % გამამართლებელი განაჩენები.


პატივისცემით,

ადვოკატი კახაბერ როდინაძე
5.10.2012

the best seo service2013-09-07 04:08:29
kCe9Av A big thank you for your post.Really looking forward to read more. Keep writing.

დაამატე კომენტარი (მაქსიმუმ 2000 სიმბოლო) |

სახელი (მაქს. 20 სიმბოლო)

ელ–ფოსტა (არ გამოქვეყნდება)



გამოკითხვა
თქვენი აზრით, ქვეყანაში მძიმე დანაშაული:
  
ტოპ ათეული
1. "გაავრცელეთ!!! ბევრმა არც კი იცის!!! არადა ძალიან სასარგებლოა"
2. რა დაწერა 4 შვილის დედის მკვლელობაში ბრალდებულმა რამდენიმე დღით ადრე სოციალურ ქსელში?
3. "საბოლოოდ მოვეფერები შენს გაყინულ ხელებს" - ეკა ყურშიტაშვილის სევდიანი წერილი
4. „რის მეოთხე სტადია, რა მეოთხე სტადია“ - გია მაისაშვილის ეს წერილი ძალიან გაგახარებთ
5. პარანორმალური მოვლენა და შეშინებული მოსახლეობა - რა ხდება შამგონაში? (ვიდეო)
6. "15 წლის სკოლის მოსწავლე 40 წლის ბაბულიკამ გააუპატიურა... რეაქცია ნული"
7. "ხალხო, წაიკითხეთ! შოკი მაქვს! სახლების ფანჯრებზე წმინდანები გამოისახა"
8. "ეს წაიკითხეთ ყველამ, ვისაც ბანკების კრედიტები გაქვთ"
9. 112-ის ოპერატორის სწრაფმა რეაგირებამ 24 წლის გოგონა სუიციდისგან იხსნა
10. „ნიჟარაძე ვერ იტანს ლამაზ გოგოებს“ - როგორ ეხმაურებიან სოფო საჟინიანის გამოსვლას?
სარეკლამო ადგილი - 84
252 x 60
რეკლამა საიტზე
ტელ.: (+995 32) 2-000-247
599 877-901